Entertainment alle pijlers

RTL Boulevard trashtopic

24-05-2017 18:43 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
De huidige opzet van RTL Boulevard vind ik een slap aftreksel van vroeger.
Wie kijkt en wat vind je van de aanwezige BN-ers, al dan niet A, B of C status, de "deskundigen", de onderwerpen, het commentaar etc. etc.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag: wat heeft Fatima een onflateuze tent aan zeg, is er geen styliste die deze vrouw wat leuker kan aankleden? Dan Peter Rrrr die graag de intelectuele journalist uithangt maar hier vaak met oud nieuws komt.
Wel leuk dat gemeld wordt dat Top Gun 2 er aan komt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Fatima vind ik ook stom, snap werkelijk niet wat zij daar doet. Bridget ken ik via via, ze is irl echt een heel leuk mens. Bij boulevard vind ik haar echt stom.
Always look on the bright side of life
Het valt mij op dat steeds hetzelfde clubje B-BN'ers bijna dagelijks aanschuift. Vroeger in de tijd van Albert was het nog wel leuk om te zien, maar tegenwoordig erger ik me alleen maar.
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
24-05-2017 18:55
Fatima vind ik ook stom, snap werkelijk niet wat zij daar doet. Bridget ken ik via via, ze is irl echt een heel leuk mens. Bij boulevard vind ik haar echt stom.
Oeh, ik vind Bridget zo bitchy! En dan vaak die knalrode mond net alsof ze een Gwen Stefani kloon wil zijn. Waar is zij nou eigenlijk deskundig(e) in?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
24-05-2017 19:05
Oeh, ik vind Bridget zo bitchy! En dan vaak die knalrode mond net alsof ze een Gwen Stefani kloon wil zijn. Waar is zij nou eigenlijk deskundig(e) in?
In honden
Inderdaad hetzelfde clubje mensen. Fatima en Bridget vind ik nog wel gaan maar zodra ik Peterrrrrrr in beeld zie, zap ik verder. Lijkt wel of die man in elk programma te zien is. Datzelfde heb ik ook bij Late Night.
Ik kijk het al jaren niet meer. Ik ben de 40 gepasseerd en bij bladen merk ik het ook. Trashen van mensen ed is niet meer aan mij besteed. Ik wil oprechte verhalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Olcay zo vervelend! Komt ze weer aan met een verhaal over een 'trend'.
Pas ging het over dat de cameltoe weer hip is, nou echt sorry hoor dat is in de echte wereld toch niet het geval...
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
27-05-2017 17:15
Ik vind die Olcay zo vervelend! Komt ze weer aan met een verhaal over een 'trend'.
Pas ging het over dat de cameltoe weer hip is, nou echt sorry hoor dat is in de echte wereld toch niet het geval...
Ik vind Olcay juist wel verfrissend. Ze geeft wel haar mening, die vaak afwijkend is van de rest van de ja-knikkers op die bank. En ik vind dat ze een onwijs mooi gebit heeft, maar dit terzijde :-D
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
He? Gaan ze nou op tv laten zien hoe je lachgas moet gebruiken; de nieuwe partydrug? En dan nog zeggen dat het niet slecht is voor je..... o_o
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat ook met mij oren en ogen te klapperen ja. Wat achterlijk!
Always look on the bright side of life
Ja belachelijk gewoon!
Alle reacties Link kopieren
Ik up hem even omdat RTL zo onder vuur ligt (terecht vind ik) en een van de grootste missers van de laatste tijd RTL Boulevard nieuwe stijl is. Het gaat meer om de BN-ers op de bank dan om het nieuws.

"Filemon heeft vandaag blablabla.....Bridget blablabla...." en zie je diegene ingezoomd worden en in de camera kijken.

Oh, en dat zichzelf voorstellen elke keer: " Ik ben Peter van der Vorst....en ik ben Luuk Ikink en dit is......RTL Boulevaaaaaaaar".
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Maar opzich is dat niets nieuws toch? Gaat al jaren zo...

Heb het idee dat dit balletje ergens op social media is gaan rollen en iedereen nu maar roept dat ze RTL zat zijn. Ik ben RTL ook al lang zat idd vanwege een bepaalde houding en dezelfde koppen, maar ik vind het nu niet extremer ofzo..
Alle reacties Link kopieren
Olcay doet vandaag de medepresentatie. Man, man, wat slecht, fout na fout wordt gelezen van de autocue en ze somt de tekst op in plaats dat ze gevoel er in brengt en goed articuleert. Presenteren blijft een vak.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven