Entertainment alle pijlers

House Rules Australia

26-06-2017 21:22 287 berichten
Zocht naar 'n topic, maar kan er geen vinden. Kijkt er verder niemand?
Veeeeeeel leuker dan de Nederlandse versie, zowel qua deelnemers als qua huizen/opdrachten en dagelijkse uitzendingen.
Seizoen één loopt deze week af, maar gelukkig komt er gelijk een tweede seizoen achteraan.
Alle reacties Link kopieren
hoi RB, leuk je weer te zien! Ik kijk sinds kort ook, maar heb de Nederlandse versie niet gekeken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Jaaa heerlijk programma! Het valt mij op dat ze in Australische versies van programma's (zo ook masterchef) veel vriendelijker voor elkaar zijn.
Leuk dat er een tweede seizoen achteraan komt.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Waar kan je dat zien? Ik vond house rules holland erg leuk dus ik wil het wel kijken!
Alle reacties Link kopieren
Waar is dat te volgen?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kijk het ook vind het een heerlijk programma.En wat leuk gelijk seizoen 2 :cheer: Vind het ook leuker dan de nederlandse versie zit meer pit in deze versie.
Oeh waar is het te zien?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook geweldig, waar komt dat op?
Ja, ik kijk ook.
Zoals dit zou house rules Holland ook moeten zijn. Echt leuk.

Maar zeg je nou dat er meteen een tweede seizoen komt? Ik blijf kijken.
Alle reacties Link kopieren
Het is op net5
minnimouse schreef:
26-06-2017 21:56
Waar is dat te volgen?
Net 5, om 17.30
ik kijk ook! valt me altijd op hoe vriendelijk (en grappig) australiërs zijn, onderling. vond ik ook opvallend bij masterchef australië.

overigens kan je t ook terugkijken via de app Kijk (ondersteunt helaas geen chromecast). afleveringen zijn tot een paar weken terug te zien, de aflevering van de dag staat er meestal al rond half acht, acht uur op.
Hebben jullie een favoriet? Ik ben helemaal voor Carly en Leighton.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook voor carly en leigthon. Ik vind dat zij de mooiste dingen maken. En ik vind haar erg grappig.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
De jongens vind ik de slechtste smaak hebben, dus die hoeven van mij niet te winnen. Ongelooflijk dat ze uberhaupt al zover zijn gekomen!
De andere koppels vind ik allemaal wel leuk en ik zou 't Michelle en Steve stiekem wel gunnen. Ook sympathiek dat ze die bbq organiseerden toen zij in de tent zaten. En dat ze pizza's lieten aanrukken toen de klusteams in hun huis bezig waren.

Vind het tenminste ook 'n serieuze hoofdprijs: gehele hypotheek afgelost. In Nederland is het maar 'n jaartje hypotheekaflossing en het budget voor de verbouwingen is hier ook lang niet zo hoog als daar. Daar kunnen ze echt gave dingen kopen en laten doen.

Ongelooflijk trouwens dat huis van Michelle en Steve waar alleen nog maar 'n geraamte van overbleef na de sloop van asbest en termietenschade. Vond het dan wel weer vreemd dat de klusteams toen geen extra werkdag kregen, want hun werk lag die dag van asbestverwijdering wel stil.
Alle reacties Link kopieren
ja dat vond ik ook raar dat ze die tijd niet erbij kregen. Hier hadden ze ook allemaal last van.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
OMG, die Lisa in t nieuwe seizoen! Kan geen handgeschakelde auto rijden en als er dan n automaat geregeld wordt rijdt ze daarmee gelijk een flinke kras op andermans auto.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe auto's :facepalm:
Ik vraag me af of sommige relaties de wedstrijd wel overleven.

De Nederlandse serie zal vies tegenvallen nu denk ik.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
27-06-2017 14:24
ja dat vond ik ook raar dat ze die tijd niet erbij kregen. Hier hadden ze ook allemaal last van.
Dat vond ik ook ja. Eerder ook met dat zanderige huis.
En dan punten aftrekken omdat iets niet af is.
Voelt oneerlijk
Alle reacties Link kopieren
ik vind deze groep wel een stuk minder leuk dan die uit seizoen 1
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
vooral Brooke vind ik een chagrijnig mens. Nell vind ik stoer wief, ze doet het toch maar mooi allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Brooke is een lui achterbaks mens. Vreselijk

Mel is inderdaad een stoer wijf maar de blondjes vindt ik niets.
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er nog iemand? Ik vind Adam zo'n leuke man. Droge humor en heerlijke lach :flirting:

Vond dat Candy vorige week in de discussie compleet in haar recht stond. Het was Carole die als enige 'niet wist' dat de deur dichtgemaakt zou worden.
manamana...tutuutududu
Adam is n cutie, leuk dat ze gewonnen hebben. En de anderen hebben ook gewoon gewonnen natuurlijk met geheel verbouwde en ingerichte woningen en tuinen. Toch behoorlijk meer dan n troostprijsje.

Ze kondigden de nieuwe serie aan maar op maandag zie ik m staan maar op dinsdag niet en maandag had ook geen serieopname als optie. Hoe kan dat? Iemand nog n papieren gids?
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook blij dat Adam en Lisa gewonnen hebben, vond het een leuk stel die ook prettig in de omgang waren en niet zoals sommige anderen alleen maar bezig met de winst ten koste van alles. Carole had het bij al eerder verpest, maar helemaal door dat gedoe met het muurtje


RB, zoals ik het begrepen heb, wordt het volgende week 2 uur achter elkaar uitgezonden de hele week
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven