Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 3

09-07-2017 20:26 3430 berichten
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?

Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Afbeelding
Afbeelding
Ziet er best goed uit voor de race, inhalen is hier lastig maar de top 6 zal wel redelijk dicht bij elkaar in de buurt blijven denk ik.
Wel zielig voor Stroll..een zieke massa is sneller en Paul di Resta die jaren niet in een F1 heeft gezeten doet zijn eerste meters in de kwalificatie en is direct bijna net zo snel.. Die Stroll heeft echt helemaal niets in de F1 te zoeken.
Ben benieuwd wat t vandaag gaat worden. Ik hoop iig op heel veel spannende inhaalacties :cheer2:
nou Max rijdt meteen zijn collegarijder eruit
Maar die 10 sec is echt absurd
WTF en Bottas de vorige keer dan. (6) :swear: :@
Alle reacties Link kopieren
Ah, hier zijn jullie gebleven. Helaas kunnen wij het niet zien doordat we in het buitenland zijn, dus lees hier even mee (en op de liveblog van de NOS).
Verstappen staat nu 3e, maar moet nog de pits in en zijn 10sec. straf voldoen.
Grosjeans band was er niet goed opgezet tijdens de pits. Uitgeschakeld
Inmiddels leidende positie voor Max. Wel balen hoor, die start en straf. Vooral erg oneerlijk ook.
nog 40 ronden en max nog op 1. Maar hij zal zo nog wel moeten wisselen en dan nog de tijdstraf
Hij s nu weer vijfde inderdaad...
Ik snap die wedstrijdleiding niet. Oké dat zr hem een straf geven, maar waarom de rest niet? Trek dan 1 lijn...
Beetje jammer dit. Hoewel ik het verder wel een leuke race vind met weinig uitvallers.
Xervy schreef:
30-07-2017 15:29
Ik snap die wedstrijdleiding niet. Oké dat zr hem een straf geven, maar waarom de rest niet? Trek dan 1 lijn...
Beetje jammer dit. Hoewel ik het verder wel een leuke race vind met weinig uitvallers.

Ik snap heel die penalty niet.

Max blokkeerde, en daardoor tikte hij Ric aan. Niet dat hij het expres deed.
Of heb ik iets gemist?
Alle reacties Link kopieren
Vettel op 1 eindigend waarschijnlijk. Bah!
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
30-07-2017 15:38
Vettel op 1 eindigend waarschijnlijk. Bah!
Gelukkig niet Hamilton :mrgreen:
Stoffel een puntje, leuk!
Xervy schreef:
30-07-2017 15:29
Ik snap die wedstrijdleiding niet. Oké dat zr hem een straf geven, maar waarom de rest niet? Trek dan 1 lijn...
Beetje jammer dit. Hoewel ik het verder wel een leuke race vind met weinig uitvallers.
Helemaal met je eens.
MonteCara schreef:
30-07-2017 15:42
Gelukkig niet Hamilton :mrgreen:

Nou ik gun het Hamilton véél meer. Dat vind ik nu echt een sportieve man. Wat een held. :worship:
Vettel vind ik een misselijk mannetje. :'(

Ja die penalty is ook poep, maar als ze er dan een geven omdat het een ongeluk veroorzaakt heeft, trek dan één lijn en geef die andere coureurs er dan ook een.
En dan ook nog een penalty van 10 sec. WTF.
Wat ik meest frustrerende vind is dat de wedstrijdleiding de vorige keer aangaf de overtredingen en de ongelukken bij de start anders (soepeler) te beoordelen. WTF!!!

Nu weet ik alleen niet meer of Kvyat met zijn bowlingactie ook sec straf gekregen had. Weet iemand dat toevallig nog?
Alle reacties Link kopieren
Wut?!?!? Bottas die Hamilton nog voorbij gaat terwijl hij meerdere seconden achter lag?
Well behaved women rarely make history.
Annapicobella schreef:
30-07-2017 15:38
Vettel op 1 eindigend waarschijnlijk. Bah!
Helaas helaas :thunder:
Zijdus schreef:
30-07-2017 15:51
Wut?!?!? Bottas die Hamilton nog voorbij gaat terwijl hij meerdere seconden achter lag?
Jep was de afspraak. Hier heeft Hamilton zich netjes aan gehouden
Xervy schreef:
30-07-2017 15:51
Nou ik gun het Hamilton véél meer. Dat vind ik nu echt een sportieve man. Wat een held. :worship:
Vettel vind ik een misselijk mannetje. :'(

Ja die penalty is ook poep, maar als ze er dan een geven omdat het een ongeluk veroorzaakt heeft, trek dan één lijn en geef die andere coureurs er dan ook een.
En dan ook nog een penalty van 10 sec. WTF.
Wat ik meest frustrerende vind is dat de wedstrijdleiding de vorige keer aangaf de overtredingen en de ongelukken bij de start anders (soepeler) te beoordelen. WTF!!!

Nu weet ik alleen niet meer of Kvyat met zijn bowlingactie ook sec straf gekregen had. Weet iemand dat toevallig nog?

Bedoel je Oostenrijk? Daar heeft hij een drive through penalty en twee strafpunten voor gekregen.
Xervy schreef:
30-07-2017 15:51
Nou ik gun het Hamilton véél meer. Dat vind ik nu echt een sportieve man. Wat een held. :worship:
Vettel vind ik een misselijk mannetje. :'(

Ja die penalty is ook poep, maar als ze er dan een geven omdat het een ongeluk veroorzaakt heeft, trek dan één lijn en geef die andere coureurs er dan ook een.
En dan ook nog een penalty van 10 sec. WTF.
Wat ik meest frustrerende vind is dat de wedstrijdleiding de vorige keer aangaf de overtredingen en de ongelukken bij de start anders (soepeler) te beoordelen. WTF!!!

Nu weet ik alleen niet meer of Kvyat met zijn bowlingactie ook sec straf gekregen had. Weet iemand dat toevallig nog?
Tja, sorry.
Ik vind Hamilton een engerd, nóg enger dan Vettel :proud:
nerdopviva schreef:
30-07-2017 15:56
Bedoel je Oostenrijk? Daar heeft hij een drive through penalty en twee strafpunten voor gekregen.
Ja daar ja. Ik wist het even niet meer. Bedankt!
Xervy schreef:
30-07-2017 15:53
Jep was de afspraak. Hier heeft Hamilton zich netjes aan gehouden

Teamorders inderdaad.
MonteCara schreef:
30-07-2017 16:05
Teamorders inderdaad.
Waar hij zich inderdaad netjes aan gehouden heeft. Dat siert de man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven