Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Kreeg net een mailtje dat morgenochtend mijn fles pos wijn geleverd word. Ben heel benieuwd.
Nijne schreef:
11-08-2017 21:43
Kreeg net een mailtje dat morgenochtend mijn fles pos wijn geleverd word. Ben heel benieuwd.
Ik ook , proost zeg ik >
Alle reacties Link kopieren
Roelienn schreef:
11-08-2017 21:30
Wie oh wie, zou daar willen verblijven? Ik ben nieuwsgierig!
Nou, ik niet. Bedankt.

Wie oh wie, gaan nog meer de wijn van de Posjes proberen? Of de stoopwafels van Addy? Haha!
Met je winterjas aan aan het avondeten. Wat een armoe! Waarom is die kachel niet aan? Dat hokje is zo warm.
Alle reacties Link kopieren
Roos_04 schreef:
11-08-2017 21:54
Nou, ik niet. Bedankt.

Wie oh wie, gaan nog meer de wijn van de Posjes proberen? Of de stoopwafels van Addy? Haha!

Hmm ik dacht ik bestel een fles. Tientje is prima. Maar nog 6 euro voor verzending. :euro:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Pfff 16 euro. Fam. Pos en Wijnvoordeel lachen zich rot.
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben (ook) helemaal omgeslagen. Vond familie Pos eerst niks. Nu kan ik hun humor toch wel waarderen. Ze kunnen goed de draak met zichzelf steken, dat mag ik wel.
Addy doet het toch maar, een huis bouwen alleen. Vraag me wel af wanneer ze er daadwerkelijk kunnen gaan wonen. Zie het niet gebeuren dat hij het wind en waterdicht heeft over een paar weken. Heb ook sterk mijn twijfels over hun onderneming. Waar gaan zij hun geld nou mee verdienen? Plannen zijn leuk, maar moeten ook uitgevoerd (kunnen) worden.
Waar ik eerst overtuigd was van de fam van Kooij, vind ik ze nu nogal nep. Alles is een cadeautje, alles komt met een reden op hun pad. Prima, maar daar betaal je de rekeningen niet van. Het irriteert me steeds meer hoe zij zich opstellen. Krijg er kriebels van. Terwijl ik eerder juist dacht dat zij hun leven zo mooi leefden.
Maar goed, alles heeft te maken met moment van filmen en met montage.
Zou ons gezin wel eens terug willen zien (of niet!) als er twee verschillende cameraploegen een week zouden filmen. Zouden wij als gezin op twee heel verschillende manieren worden neergezet!
Hoe lang duurt het eer dat je de Possecco in huis hebt? Wij zijn niet echt drankneuzen en doen een jaar met zes flessen, maar ik ben toch wel nieuwsgierig naar de smaak van die wijn.
tvp :sherlock:

ik irriteer me vooral aan astrid. addy aan het werk en astrid "helpt" staat ze daar met dr mouwen over dr handen dingen aan te geven. pff hop steek nou eens letterlijk de handen uit de mouwen.. zucht alles op dat slakkentempo :hamer:
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Oh, en Linda en Jeroen die 'zo ontzettend hard' gewerkt hebben, zijn toe aan ontspanning en quality time met de kinderen.

Als dit al hard werken was, het opruimen en schilderen van een ruimte waar je ook woont, vraag ik me echt af wat ze in NL deden.

En tegelijkertijd heimwee van de kinderen bagataliseren, want die moeten zich aanpassen aan de ouders.

Ik begrijp de combinatie van het 'altijd' luisteren naar je gevoel, maar niet naar de kinderen niet zo.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Hier een groot fan, de fles Pos is ook naar mijn huis onderweg.
De uitzending van maandag al kunnen bekijken en er komt inderdaad een nieuwe familie "tijdelijk" in het huis van familie Pos wonen. Leuk stel wat er echt zin heeft.
Hebben jullie dat nu ook dat je een tvp plaatst en daardoor steeds op de plek van je tvp op pagina 1 terechtkomt in plaats van direct de laatste posts bij te kunnen lezen?
pussywillow schreef:
12-08-2017 10:47
Hebben jullie dat nu ook dat je een tvp plaatst en daardoor steeds op de plek van je tvp op pagina 1 terechtkomt in plaats van direct de laatste posts bij te kunnen lezen?
Ja.
Navigeren is een zooitje hier.
Alle reacties Link kopieren
16 euro voor een wijntje vind ik ook te veel. En stroopwafels koop ik wel in de supermarkt. Maar ik vind het hele idee van het programma nog steeds leuk. De ene aflevering is minder dan de andere, maar ik blijf het volgen. :-)
Roelienn schreef:
11-08-2017 21:30
Wie oh wie, zou daar willen verblijven? Ik ben nieuwsgierig!

Ik zelf zal er best een paar dagen willen zitten. Lijkt me heerlijk in zo'n omgeving, echt helemaal weg. Maar dan ook hoogstens een paar dagen, ik denk als je daar vier dagen zit, dat je het dan wel hebt gehad en de winkels etc. mist.
Iemand die behoefte heeft aan camera aandacht, zoals die camper familie met die hysterische vrouw.
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
12-08-2017 09:56
Oh, en Linda en Jeroen die 'zo ontzettend hard' gewerkt hebben, zijn toe aan ontspanning en quality time met de kinderen.

Als dit al hard werken was, het opruimen en schilderen van een ruimte waar je ook woont, vraag ik me echt af wat ze in NL deden.

En tegelijkertijd heimwee van de kinderen bagataliseren, want die moeten zich aanpassen aan de ouders.

Ik begrijp de combinatie van het 'altijd' luisteren naar je gevoel, maar niet naar de kinderen niet zo.
Hier ben ik het ook helemaal mee eens!!!
If you can dream it, you can do it.
Ikje86 schreef:
11-08-2017 15:19
Zowiezo dat die yogafreeks terug naar Nederland gaan omdat de kinderen heimwee hebben, niet omdat ze gefaald hebben.
Dit denk ik ook ja. Die gaan daar niet blijven, Jeroen en familie. Die keren terug.

Wat de familie pos betreft, zeker hebben zij het goed voor elkaar daar, al vraag ik me wel af of ze alles zelf hebben gedaan en hoe het straks zal gaan als de hype van seizoen 1 over is......

Ik zou meer respect voor ze hebben als ze niet zo neerbuigend zouden doen over alles en iedereen en als Ilona zou ophouden met dat stomme gehinnik van haar elke keer. Of ze nou boodschappen doen, kookt of eigenlijk helemaal niks bijzonders, dat eeuwige gehinnik en gegiechel van haar daar word ik echt kriegelig van....

Addy HD lijkt vooral zelf te genieten van alles, maar vind de rest het ook allemaal zo geweldig..... Ik betwijfel het, feit is dat ze nog niks hebben gedaan of bereikt behalve een huis bouwen. Vraag me ook af als die weg daar zo mega slecht is bij slecht weer, hoe ze dat voor ogen zien met eventuele campinggasten.

*zo met een reactie gelijk n ordinaire tvp want oude topic was nogal eens onvindbaar de laatste dagen*
Alle reacties Link kopieren
piene1987 schreef:
12-08-2017 09:32
tvp :sherlock:

ik irriteer me vooral aan astrid. addy aan het werk en astrid "helpt" staat ze daar met dr mouwen over dr handen dingen aan te geven. pff hop steek nou eens letterlijk de handen uit de mouwen.. zucht alles op dat slakkentempo :hamer:
Ze vertelde een van de andere uitzendingen, dat dit echt iets van Addy is. Zij heeft niks met bouwen, maar hij wilde graag zelf een huis bouwen. Ws doet zij het huishouden en dergelijke, ik geloof niet dat hij iets anders doet als als een duracell konijn rondrennen en allerlei vagen dingen verzinnen. Zij is ws de persoon die alles in goede banen stuurt. Niet erg interessant om te filmen blijkbaar.

Wat ik niet begrijp aan het huis van Addy, het is mega groot, waarom dan geen badkamer!
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Rosetrea schreef:
12-08-2017 12:18

Wat ik niet begrijp aan het huis van Addy, het is mega groot, waarom dan geen badkamer!
Dat heeft er volgens mij mee te maken dat voor een badkamer ook weer zonnecellen en een grote watertank nodig zijn, net als bij het badhuisje en dat is vrij lastig te realiseren.
Alle reacties Link kopieren
Op die manier. Dat klinkt logisch. Ik zie elke keer dat grote huis en denk waarom geen badkamer. Het ziet er wel heel mooi uit. Als vooraan allemaal ramen komen, wauw!
Alle reacties Link kopieren
Dat huis is prachtig en mochten ze het in Chilli niet redden dan biedt RTL Addy vast een rol aan in een klusprogramma!
Rozebrilletje schreef:
12-08-2017 13:55
mochten ze het in Chilli niet redden dan biedt RTL Addy vast een rol aan in een klusprogramma!
Het zou zomaar kunnen ja hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven