Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Dat huis is een veredelde huttenweekhut. Een soort prefab tuinschuurtje, maar dan wat groter. Het zijn gewoon wandjes van pallethout die met een paar spijkers aan elkaar bevestigd zijn. Nergens zijn steunbalken te zien of lateien. Ik heb geen enkel vertrouwen in de constructie en ze gaan het in dat huis net zo koud hebben als in die trieste, vochtige hutjes waar ze nu in verblijven.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me inderdaad af hoe ze die houten hut warm krijgen en houden in de winter. Er zal nog veel isolatiemateriaal aangebracht moeten worden.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
12-08-2017 14:42
Ik vraag me inderdaad af hoe ze die houten hut warm krijgen en houden in de winter. Er zal nog veel isolatiemateriaal aangebracht moeten worden.
Ik denk dat ze minstens 2 allesbranders nodig hebben om het een klein beetje warm te krijgen en zodra die uitgaan is het weer ijskoud.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat het huis van Addy niet aardbevingsbestendig is. Hij moet deskundig advies vragen. Corrigeren is nu nog wel mogelijk.
Tvp
Dan heeft addy ook geen warm water in huis zeker? Hij kan toch stroom van zonnepanelen voor boiler gebruiken? Of houtgestookte ketel voor CV en douche?
grasklokje schreef:
12-08-2017 17:34
Dan heeft addy ook geen warm water in huis zeker? Hij kan toch stroom van zonnepanelen voor boiler gebruiken? Of houtgestookte ketel voor CV en douche?
Maar waar heeft hij warm water in huis voor nodig dan? Er zit ook geen douche in, want ze gebruiken dat douche hutje. Daar staan wel zonneboilers op het dak. Ook is daar een afwaskeukentje, dus denk dat ze de hele dag op en neer gaan sjokken met de vuile vaat.
Alle reacties Link kopieren
Martje2801 schreef:
12-08-2017 17:38
Maar waar heeft hij warm water in huis voor nodig dan? Er zit ook geen douche in, want ze gebruiken dat douche hutje. Daar staan wel zonneboilers op het dak. Ook is daar een afwaskeukentje, dus denk dat ze de hele dag op en neer gaan sjokken met de vuile vaat.
Maar hebben ze dan ook geen wc of stromend water in de keuken van het huis? :woa:
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
12-08-2017 20:16
Maar hebben ze dan ook geen wc of stromend water in de keuken van het huis? :woa:

Ze gingen wel een wc maken volgens mij. En keuken ook. Ik snap praktisch gezien waarom hij geen badkamer maakt. Maar erg logisch vind ik het niet. Ze zijn al een gezin van 6. Er is 1 douche in dat hutje. En àls er ooit een camping komt moeten ze dat met de gasten delen. Ik voorzie een "bathroom schedual ala Sheldon Cooper". :rofl:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
12-08-2017 21:08
Ze gingen wel een wc maken volgens mij. En keuken ook. Ik snap praktisch gezien waarom hij geen badkamer maakt. Maar erg logisch vind ik het niet. Ze zijn al een gezin van 6. Er is 1 douche in dat hutje. En àls er ooit een camping komt moeten ze dat met de gasten delen. Ik voorzie een "bathroom schedual ala Sheldon Cooper". :rofl:
Tja, die camping business geef ik niet zoveel toekomst eerlijk gezegd. Als ik hem was zou ik mij meer gaan richten om rondreizen door chili te begeleiden, maar dan in hele kleine groepen, max 3 reisgezelschappen samengevoegd zeg maar. Daar zou ik persoonlijk nog wel interesse in hebben, als hij zich wat meer verdiept in het land, en daar unieke uitjes bij kan bieden. Ik heb zo meerdere reizen gemaakt over de gehele wereld, en deze waren echt geweldig.

Op zich is die stroopwafel business zo gek nog niet, die chilenen zijn zoetekauwen. Maar eigenlijk moet hij het dan a la pos aanpakken en dan omgekeerd. Hij moet iemand vinden die zo gek is die hele rimram te importeren. En dat hij (net zoals bij de appie) bij de supermarkten van die proefsessies gaat organiseren.

En eerlijk gezegd denk ik dat montage ook veel doet. Nu komen de a's over als een bijzonder gezin, en ik denk dat het in het echt wel meevalt hoe Astrid aan haar man hangt, en hoe verschrikkelijk adhd addy is.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die na al die weken nog steeds Linda en Astrid niet uit elkaar kan houden?
Ik vind ze allebei zo passief en nietszeggend en compleet inwisselbaar.
Ik moet elke keer weer goed nadenken wie ook alweer bij welke man hoort.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik weet precies wie bij elkaar hoort (al duurde het even bij de jongere kindertjes van Van Wichen en Van Kooij) maar qua namen heeft het wel even geduurd.

Overigens vind ik zelf Linda en Astrid best wel verschillen qua gedrag of karakter. Bij Linda zit iets meer pit maar ik vind wel dat zij wat minder aandacht heeft gekregen de laatste uitzendingen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
En toch knap, op dit topic al 87 berichten terwijl er nog geen noeuwe aflevering is geweest. Het houdt ons goed bezig :proud:
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Astrid straalt niets uit. Ik word al moe als ik naar haar kijk.

De Posjes vond ik irritant maar ze zijn wel degenen die goed doorgepakt hebben.
ijstaart schreef:
13-08-2017 00:05
Ben ik de enige die na al die weken nog steeds Linda en Astrid niet uit elkaar kan houden?
Ik vind ze allebei zo passief en nietszeggend en compleet inwisselbaar.
Ik moet elke keer weer goed nadenken wie ook alweer bij welke man hoort.
Dat heb ik ook hahahaha, het heeft ook echt heel lang geduurd voor ik wist bij wie Dean nou toch hoorde
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
13-08-2017 08:11
En toch knap, op dit topic al 87 berichten terwijl er nog geen noeuwe aflevering is geweest. Het houdt ons goed bezig :proud:

Hihi idd. Ik denk dat het ook helpt dat iedereen het topic weer kan vinden. Na de laatste update van het forum was ik het ook continue kwijt.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Raar want bij mij stond het gewoon bij mijn lijst.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
13-08-2017 10:27
Raar want bij mij stond het gewoon bij mijn lijst.

Raar is dat hè, maar ik lees het bij meerdere forummers. Terwijl het in mijn lijst van gereageerd had moeten opploppen. Toen nog proberen te bookmarken, favoriet maken... maar niets hielp. Zo irritant!

Btw. Hij komt nu ook alleen in "jouw topics" naar boven. Zou hij niet ook in gereageerd moeten staan? :huh:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ik had dit ook Lunch Lover, terwijl het toch een favo topic en een gereageerd topic was. Hij stond er echt dagen niet tussen
ijstaart schreef:
13-08-2017 00:05
Ben ik de enige die na al die weken nog steeds Linda en Astrid niet uit elkaar kan houden?
Ik vind ze allebei zo passief en nietszeggend en compleet inwisselbaar.
Ik moet elke keer weer goed nadenken wie ook alweer bij welke man hoort.
:high5:

Ik haal ze nog steeds door elkaar, terwijl ik toch elke week kijk.
Alle reacties Link kopieren
helemaal gemist dat er een topic over helemaal het einde was! Ik kijk braaf elke week.
Gelijk in het begin ook die wijn besteld, kwam woensdag binnen. Hij is lekker! Mijn ouders kijken beide de serie niet, maar ook bij hun viel de wijn in de smaak. Gelukkig maar want we hebben nog 5 flessen te gaan.

Ik vond de Posjes eerst zo vreselijk. Ze hebben net even wat meer lak aan wat anderen denken, en dat zie je in hun gedrag. En eigenlijk zijn zij de enigen waarvan ik denk dat ze het echt leuk vinden in Chili, terwijl ze het eerst zo'n gat vonden. Ze doen tenminste hun best om er echt wat van te maken. Verder vindt alleen Addy het er volgens mij echt leuk.
Er zit wel een groot verschil tussen Astrid en Linda vindt ik. Waar Astrid in alles met haar man meegaat en ondertussen het gezin en was en huishouden verzorgt, is addy met het huis bezig en maakt hij de plannen. Vergeet ook niet dat voor halen en brengen 2x per dag Astrid al paar uur in de auto zit. Bij Linda en Jeroen bespreken ze de plannen samen en beginnen ze ook samen op te werken, tot jeroentje er weer genoeg van heeft en wil spelen, uitrusten etc en Linda stug doorwerkt. Zij trekt daar de kar, want Jeroen wordt zo moe van werken en wil graag reizen, want dan hoef je niets te doen dan genieten en spelen en kadootjes te ontvangen.
https://www.polarsteps.com/FamilievanWi ... 690771814E

De vakantiefoto's van de addy's. Ziet er wel uit of het echt een leuk tripje is geweest...
Alle reacties Link kopieren
Oh, het is wel mooi daar. Morgen volgen we het weer verder. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Zit iedereen er klaar voor?
Haal het topic alvast maar bovenwater, voor de verdwaalden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven