Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Eigenlijk snap ik niet dat fam van Berkel hier aan mee doet. Ze hadden geen duidelijke visie en ook geen ondernemersgenen. Zo te zien hebben ze thuis een fijne kerkelijke gemeente en veel vrienden. Ik zou het wel kunnen begrijpen als ze een roeping voor zendingswerk of ontwikkelingswerk zouden hebben. Het lijkt wel of hun hart daar ligt. Maar voor programma HHE begrijp ik het niet.
Gisteren pas kunnen terugkijken maar jezus zeg wat een aanstelleritus van die Jessica.

Bij terugkomst van Jasper alleen maar zitten zeiken over die kutknuffels en de intertoys...... Pfff..........
Alle reacties Link kopieren
grasklokje schreef:
24-07-2018 17:34
Eigenlijk snap ik niet dat fam van Berkel hier aan mee doet. Ze hadden geen duidelijke visie en ook geen ondernemersgenen. Zo te zien hebben ze thuis een fijne kerkelijke gemeente en veel vrienden. Ik zou het wel kunnen begrijpen als ze een roeping voor zendingswerk of ontwikkelingswerk zouden hebben. Het lijkt wel of hun hart daar ligt. Maar voor programma HHE begrijp ik het niet.
Nee ik ook niet. Denk ook echt dat zij terug gaan zodra het klaar is.
Dat begrijp ik dan wel weer. Kinderen missen pa en horen dat hij een leuke knuffel meeneemt als hij thuiskomt. Als dat dan niet zo is, is dat grote teleurstelling voor ze. Daar baal je van als moeder. En als het nou overmacht is, tijd tekort of zo... Maar Jasper zat liever aan het bier dan aan zijn kinderen te denken. Hij had de hele week voor zichzelf, dat zou ik ook ego vinden en pissig zijn. Naast knuffels even leuk kadootje voor je vrouw kopen, was een andere thuiskomst geweest 😍
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Jessica enorm zeiken, jaloers natuurlijk dat ze niet mee mocht, maar Jasper was nog niet terug of alles was fout aan hem.

Dat is ook zo, maar zij is met die lapzwans getrouwd.

Nu het seizoen langer wordt, neemt de :facepalm: -factor - reden voor mij om dit programma te kijken - gelukkig toe.

Hoewel zich hier een kleine crush op Bart begint te ontwikkelen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Haha, een crush op Bart ;-) Ik moet zeggen dat ik hem in het begin een opgeblazen eikel vond maar dat is helemaal omgedraaid.

Het is ook maar hoe je in beeld komt natuurlijk. Ik heb respect voor Bart en Maaike, echte aanpakkers. Marieke is ook een goede aanpakker maar heeft minder (horeca en ondernemerschap) ervaring en Matthijs kan niet zoveel denk ik. Is misschien ook hoe hij in beeld wordt gebracht maar hij kan niet zelfstandig werken, kan niet doorzetten en iets afmaken. Vraag me af of hij nou zo’n typische onzichtbare kantoorwerker is die zijn bekende taakjes volbrengt maar verder niets oppakt.

Jessica zat er even helemaal doorheen denk ik. Zij de hele week in haar eentje op dat godverlaten terrein met die drie piepkoters van haar en Jasper gezellig op de markt en in de kroeg. Maarrrrrr, aan de koffers te zien heeft hij (of zijn moeder ;-)) veel inkopen gedaan. Had inderdaad wel iets leuks bij mogen zitten voor de kids alhoewel dat misschien ook wel zo was maar dan niet een knuffel. Anyway, ik denk inderdaad jaloezie en vermoeidheid. Is menselijk ;-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Heeft Matthijs georganiseerd. Sponsorloop. Was bij boulevard.

https://www.rtlboulevard.nl/video/tv-fr ... -het-lopen
Alle reacties Link kopieren
Waarom is Senna mee naar Nederland?
Alle reacties Link kopieren
Je laat je kind toch niet achter???
Flashy schreef:
01-08-2018 14:27
Waarom is Senna mee naar Nederland?
Toch leuk voor hem om even z'n oude vrienden te kunnen opzoeken in Nederland? En wat moet ie daar alleen in dat godvergeten oord? Bij die drukke families met die tig kinderen logeren?
redbulletje schreef:
01-08-2018 15:50
Toch leuk voor hem om even z'n oude vrienden te kunnen opzoeken in Nederland? En wat moet ie daar alleen in dat godvergeten oord? Bij die drukke families met die tig kinderen logeren?
Precies dit lijkt mij ook.
Alle reacties Link kopieren
Zou het niet fijner zijn on gewoon normaal door te gaan met school enz ipv nu weer even in je oude leven terug. Best verwarrend.
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
25-07-2018 07:47
Gisteren pas kunnen terugkijken maar jezus zeg wat een aanstelleritus van die Jessica.

Bij terugkomst van Jasper alleen maar zitten zeiken over die kutknuffels en de intertoys...... Pfff..........
Als vader zijnde mag je ook wel aan je gezin denken. Kinderen verwachten gewoon iets.
Blijkbaar was hem dat ook van te voren ingeprent, want er werd naar iets specifieks gevraagd (pinguin?).
Als dat er dan niet is, dan neem je toch iets anders. Idem met kindertandenborstels. Dan neem je niet voor een volwassene mee.
Ik begreep het gemopper van Jessica wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. Leek meer op een lang leve de lol Jasper ego reis.
Alle reacties Link kopieren
Ja zeker, ik begreep Jessica helemaal. Kom op zeg, neem wat voor die kids mee. Zeker omdat ze dat daar allemaal niet kunnen krijgen. En verkeerde tandenborstels, hij is zelf toch geen kleuter. Hoe moeilijk kan het zijn. En nogmaals, zeker omdat ze niet op haar fiets kan stappen om de goede tandenborstels te kopen.
Kunnen we weer weken/maanden wachten.
Ik vond Jessica nog niet eens zo super boos.
Jessica was teleurgesteld. Ik zou echt kwaad zijn geweest.
Lang leve de lol Jasper :(
kataravrouw schreef:
01-08-2018 15:44
Je laat je kind toch niet achter???
Precies.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren gespot bij de Jumbo, Pos Wijn. Direct natuurlijk een fles bubbeltjes meegenomen. Nog niet gedronken, maar ik ben benieuwd.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Flashy schreef:
01-08-2018 18:38
Zou het niet fijner zijn on gewoon normaal door te gaan met school enz ipv nu weer even in je oude leven terug. Best verwarrend.
School is toch sowieso nooit fijner dan vrij zijn en vrienden bezoeken? Hij is sinds de emigratie nog geen enkele keer terug naar NL geweest.
hamerhaai schreef:
06-08-2018 09:59
Gisteren gespot bij de Jumbo, Pos Wijn. Direct natuurlijk een fles bubbeltjes meegenomen. Nog niet gedronken, maar ik ben benieuwd.
Dan zal ik hier bij de Jumbo ook eens kijken. Ik ben ook wel benieuwd hoe het smaakt.
Bij ons ligt ie al maanden bij de Jumbo. De bubbles vind ik wel lekker, de rest nog niet geprobeerd.
redbulletje schreef:
06-08-2018 10:01
School is toch sowieso nooit fijner dan vrij zijn en vrienden bezoeken? Hij is sinds de emigratie nog geen enkele keer terug naar NL geweest.
Eens
redbulletje schreef:
06-08-2018 10:05
Bij ons ligt ie al maanden bij de Jumbo. De bubbles vind ik wel lekker, de rest nog niet geprobeerd.
De rest is ook lekker!
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
06-08-2018 10:05
Bij ons ligt ie al maanden bij de Jumbo. De bubbles vind ik wel lekker, de rest nog niet geprobeerd.
Wij hadden de bubbels met oud en nieuw maar ik vond het echt smerig...
Ik vind Bart echt een topper. :heart:
Lekker ding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven