Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
louise1 schreef:
27-11-2018 18:05
Had Ron Blaauw na zijn bezoek aan de markt, alwaar hij zeiknat van het zweet was, niet even een schoon en droog shirt aan kunnen trekken voor hij de keuken in ging? Niet zo smakelijk.
Nou ik dacht hetzelfde, wat een ransbak.
louise1 schreef:
27-11-2018 18:05
Zo hé, Maaike ging even helemaal los! Ik snap de frustraties wel hoor maar niet kies om steeds maar alle tekortkomingen op tv te spuien zoals Marieke al aangaf.

Had Ron Blaauw na zijn bezoek aan de markt, alwaar hij zeiknat van het zweet was, niet even een schoon en droog shirt aan kunnen trekken voor hij de keuken in ging? Niet zo smakelijk.
Maaike en Bart hadden wel gelijk vind ik. Die anderen zijn alleen maar bezig met hun goede doel ipv mee te helpen.

Denk dat die kok binnen no time weer in 't zweet staat in dat open keukentje zonder airco.
redbulletje schreef:
28-11-2018 08:35
Maaike en Bart hadden wel gelijk vind ik. Die anderen zijn alleen maar bezig met hun goede doel ipv mee te helpen.

Denk dat die kok binnen no time weer in 't zweet staat in dat open keukentje zonder airco.
Door de Hike zaten de appartementen op tambor en palmera voor de eerste keer allemaal vol, anders was er geen kip gekomen en was er ook geen extra drukte. Maar dat communicatie niet goed was, is geen discussie meer :-)

Het was die dag al snel boven de 30 graden en dan staat niemand meer fris en fruitig achter de pannen, maar het ziet er inderdaad niet fris uit. Ik weet alleen niet of het geholpen had een ander shirt aan te doen, en misschien heeft hij dat ook wel gedaan en was het binnen no time hetzelfde. Hij is net uit het koude nederland ingevlogen (oktober) en dan moet je nog wel ff wennen aan die warme lucht daar.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
28-11-2018 08:35
Maaike en Bart hadden wel gelijk vind ik. Die anderen zijn alleen maar bezig met hun goede doel ipv mee te helpen.

Zo wordt het wel in elk geval in beeld gebracht. We moeten niet vergeten dat het tv is hè. Dus hoe heftiger hoe beter voor de kijkcijfers. Zo ook de met de familie Beerens en Molenaar.
Alle reacties Link kopieren
Nog maar een paar afleveringen en het is klaar. Ben toch wel benieuwd wie er gaan blijven.
Alle reacties Link kopieren
Komt er eigenlijk nog een derde seizoen?
Ik lees net op Twitter dat Senna weer in Nederland op school zit en hockey speelt met zijn team. Verstandig, voor hem in Kaap verdie geen toekomst. Ik denk dat alle families inmiddels terug zijn.
grasklokje schreef:
03-12-2018 22:38
Ik lees net op Twitter dat Senna weer in Nederland op school zit en hockey speelt met zijn team. Verstandig, voor hem in Kaap verdie geen toekomst. Ik denk dat alle families inmiddels terug zijn.
Fijn voor hem! Vond hem wel het leukste kind van al die koters, wellicht omdat hij als enig kind toch wat minder kinderlijk overkwam.
Alle reacties Link kopieren
Heftige tijd voor alle families....de spanning speelt iedereen parten.
Alle reacties Link kopieren
Hè, de families zouden dan toch tot 01/01 in Kaapverdië blijven? Of zou RTL de termijn plots naar 11 maanden hebben aangepast? Volgens mij stonden Ocke & Fleur weken geleden al te trappelen om naar NL te gaan.

Jeetje! 1 Hike en ruim een ton voor een goed doel!!! Plus 100 (?) mensen die de lokale economie hebben geholpen. Blijf erbij dat M&M toch nog even moeten blijven en laten zien hoe/wat dit geld besteed wordt ☺️

Persoonlijk hoop ik voor alle kinderen dat de ouders besluiten om (binnen een paar jaar) terug naar NL te gaan. Lijkt mij een geweldige ervaring als kind, maar in NL hebben ze toch meer kans op een betere toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja 1 januari zijn de uitzendingen begonnen, toen zaten ze er al een paar weken. Denk dat ze vorig jaar begin december zijn vertrokken.
Ik zag op FB dat het vandaag precies 2 jaar geleden was dat fam. Yoga op het vliegtuig stapte naar Chili. Het begint dus in Sinterklaasweer en wordt na het nieuwjaar uitgezonden, zo'n 4 weken daarna. Ze zullen dus nu ook hun keuze al hebben gehad en terug zijn in Nederland als dat de wens is.
Alle reacties Link kopieren
Ik liep vandeweek in Rotterdam centrum. Achter mij hoorde ik een man Brabants praten. Ik dacht: Zo, die Brabander klinkt klinkt als Jasper van Helemaal het einde zeg! Kijk ik om: recht in het gezicht van Jasper! :-D
Maartje13 schreef:
06-12-2018 14:40
Ik liep vandeweek in Rotterdam centrum. Achter mij hoorde ik een man Brabants praten. Ik dacht: Zo, die Brabander klinkt klinkt als Jasper van Helemaal het einde zeg! Kijk ik om: recht in het gezicht van Jasper! :-D
Geen selfie met m gemaakt? ;-D
Alle reacties Link kopieren
Wel jammer dat dan iedereen weer terug is. Vind het van Jasper niet kunnen. Eerst zijn vriend laten verhuizen....
En bedankt nog voor de spoiler.

Hoeven we maandag dus ook niet meer te kijken :facepalm:
Flashy schreef:
07-12-2018 00:36
Wel jammer dat dan iedereen weer terug is. Vind het van Jasper niet kunnen. Eerst zijn vriend laten verhuizen....
@(
Alle reacties Link kopieren
Zegt niets hoor, als iemand van het programma in Nederland is. Ze zijn bijna allemaal wel eens een paar dagen in Nederland geweest voor zaken, familieomstandigheden, medische redenen.

En nee, ik heb geen selfie genomen ;-) Ik laat BN’ers lekker met rust.
Alle reacties Link kopieren
Dat is waar. Ik las dat de Weijers op een kerstmarkt staan met hun olie. Ik hoop dat ze gewoon even over zijn.
Alle reacties Link kopieren
Maar de sfeer is er aardig uit daar.
Alle reacties Link kopieren
Volgende week laatste dubbelaflevering.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ja die dubbele aflevering heb ik vandaag al op Videoland gezien.
Wat is dat grote familiedrama? Een ouder gestorven?
Alle reacties Link kopieren
Dat ga ik niet verklappen hier , wil niet spoilen.
Pb maar dan, ik ben nieuwsgierig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven