Entertainment alle pijlers

Wie kijkt er Breaking Amish 2017

18-08-2017 12:11 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er nog meer naar de familie Schmucker uit Punxutawney? En wat vind je ervan?
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Ik keek dit jaren geleden altijd. Wist niet dat er een nieuwe was. Wanneer wordt dit uitgezonden en is het weer op TLC? :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het jammer dat de groep zo uitelkaar is gevallen,maar dat gebeurt nou eenmaal als je volwassen wordt. Triest dat Sabrina zo is ontspoord. Ze ziet er ook zo ongelukkig uit. Kate heeft denk ik helemaal genoeg van dit programma, de vorige afleveringen gaf ze al aan dat de producers te veel aan het stoken waren.Die willen natuurlijk zo veel mogelijk drama. Zij heeft geen zin om zich daarvoor te laten gebruiken..
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Ja, natuurlijk stoken producers. Die schrijven vaak ook scripts voor drama enzo. Kan me voorstellen dat je daar klaar mee bent en volwassen wilt worden, zeker als je carrière wilt maken. Maar nu is er dus een nieuwe familie?
Alle reacties Link kopieren
Yep nieuwe serie. donderdag 21:00 uur TLC was aflevering 3 ofzo. ik blijf nieuwsgierig naar hoe hun leven zich blijft ontwikkelen na de Amish. Ze lopen tegen zoveel dingen aan nog steeds.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Nee het is geen nieuwe familie, nog steeds dezelfde familie. Er is wel veel veranderd in hun leven. En Jeremijah is opnieuw getrouwd met een veels te leuke en slimme vrouw. Dus die hebben steeds ruzie. Ik snap ook dat Kate er klaar mee is.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kijk. Ik vind Sabrina er echt slecht uit zien, zeker nu ze zwanger is.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ja heel zielig, haar gezichtsuitdrukking en houding is helemaal veranderd. Komt denk ik ook door haar heroine verslaving.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Ja Sabrina ziet er heel slecht uit, ik hoop dat het straks weer beter met haar gaat, ik vond haar ook altijd mooi.

Carmela die vrouw van Jeremiah is lief en beeldschoon, ik hoop dat ze het redden.

Ik begrijp niet helemaal hoe die relatie van de moeder van Abe is, ze is nog getrouwd met haar man Chester, en wordt nu gemeden maar doet alles wat verboden is, wanneer is ze dan bij haar man? en waarom gaat hij/ zij niet weg bij de Amish?.

Jammer dat Rebecca en Abe beiden een kunstgebit hebben, weet iemand hoe dat kan? hadden ze een slecht gebit of komt het door slechte verzorging?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook. Sneu dat het zo slecht met Sabrina gaat. En kan mee voorstellen dat Kate er klaar mee is, dat leek me vorig seizoen al een beetje zo te zijn.
Sabrina ziet er idd veel slechter uit maar liet zich van te voren ook best snel hangen...zoals ze sprak leek ze ook te leven
De man van Mary wilde van begin af aan al niet in beeld komen omdat dat tegen de religie is dus ze zullen vast samenwonen, hij wil niet weg bij de kerk..zij respecteert dat
Bij de Amish is het normaal dat tanden vroeg worden getrokken om problemen te vermijden...net als dat opleiding eindigd bij de lagere school,...n cultuur iets
Kate idd, zo'n bedachtzaam meisje...en die groepsdynamiek...mmm geef dr groot gelijk
Werd van de week ook 's s'middags herhaald btw
Heb het toevallig gezien vorige week. Is dat Sabrina die er zo slecht uit ziet? Mijn hemel??
Abe en Rebecca willen in relatietherapie. Ik weet nog dat Rebecca in de eerste afleveringen haar gebit liet zien. Ze had een veel te klein kunstgebit toen en vertelde dat alle tanden en kiezen worden getrokken om problemen te voorkomen. Maar ruimte voor een nieuw kunstgebit was er nooit en haar wonden waren toen ook niet mooi geheeld.
Had geen beelden toen van Kate en Jeremiah, ik haakte te laat in. Zag wel in het voorstukje dat hij weer eens ruzie maakte.
Alle reacties Link kopieren
Giselle ik snap Mary ook niet, zij wil allemaal english dingen doen maar toch Amish blijven. Ze behandelen haar ook slecht ze is zelfs weggestuurd bij de begrafenis van haar vader, maar toch blijft ze positief over de amish. Abe heeft dat ook een beetje, hij vind de Amish waarden heel belangrijk. Rebecca mag niet werken en een opleiding vind ie ook maar niks. Maar ze doet het lekker toch :lmao:
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Iemand anders nog de herhaling van zondag gekeken?
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Ik volg dit al sinds het begin. Zo jammer zo Sabrina is afgegleden. Hoe ze het nu brengt over het verliezen van Oakley klopt niet echt trouwens. Heb ff gegoogled maar iemand die bij hun in de auto zat ging dood aan een hartaanval. Oakley zat achterin. Hoewel ik me afvraag wat er verder nog is wat niet bekend is gemaakt...

Vraag me trouwens altijd af wat er verder speelt. Elk seizoen komt er wel iets naar boven wat al langer gaande is. Zoals nu dat gokken van Abe en Mary.

Jammer dat we Kate niet zien. Wel begrijpelijk van haar kant. Ze schiet er niets mee op om mee te doen aan deze show.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Haantje79 schreef:
18-08-2017 14:25
Abe heeft dat ook een beetje, hij vind de Amish waarden heel belangrijk. Rebecca mag niet werken en een opleiding vind ie ook maar niks. Maar ze doet het lekker toch :lmao:

Ik vind het behoorlijk shocking hoe weinig ze weet trouwens. Niet dat ze het kan helpen. En petje af dat ze nu een poging doet om haar GED te halen maar mijn hemel. Ze kan de meest basic tafels niet opzeggen en weet niet de continenten aan te wijzen. Dat is wel heel erg...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat heel veel dingen over Sabrina niet naar buien worden gebracht. Oakley is heus niet zomaar van haar afgenomen, dat komt echt niet alleen doordat ze Oakley alleen met haar vader had gelaten.
Mary snap ik ook niet. Als ze echt Amish wil zijn, zou ze toch wel alles doen om weer terug bij de Amish te kunnen komen. ipv allemaal English dingen te doen.
Alle reacties Link kopieren
Mimi02 schreef:
28-08-2017 08:26
Mary snap ik ook niet. Als ze echt Amish wil zijn, zou ze toch wel alles doen om weer terug bij de Amish te kunnen komen. ipv allemaal English dingen te doen.

Ik denk dat het wel een aandacht dingetje is. Zonder die rare jurk is ze gewoon een oude dame met wilde haren.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
LunchLover schreef:
28-08-2017 09:51
Ik denk dat het wel een aandacht dingetje is. Zonder die rare jurk is ze gewoon een oude dame met wilde haren.
Zo oud zal ze niet zijn, ze ziet er volgens mij ouder uit dan ze is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af wat er met Chapel, de vrouw van Abe's broer Andy was gebeurd, maar die heeft blijkbaar in de gevangenis gezeten. Zij doen ook niet meer mee aan de serie.
Gisselle schreef:
28-08-2017 11:30
Zo oud zal ze niet zijn, ze ziet er volgens mij ouder uit dan ze is.
Inderdaad denk dat ze voor in de 50 is, de amish outfit is niet heel flatterend vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
28-08-2017 11:30
Zo oud zal ze niet zijn, ze ziet er volgens mij ouder uit dan ze is.

Ze ziet er uit als 70 maar wellicht is dat door lichamelijke zwaar werk... Geen idee hoe oud ze echt is.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
28-08-2017 11:31
Ik vroeg me af wat er met Chapel, de vrouw van Abe's broer Andy was gebeurd, maar die heeft blijkbaar in de gevangenis gezeten. Zij doen ook niet meer mee aan de serie.

Die gingen scheiden geloof ik? Chapel is ook al tich keer bijna dood gegaan/opgegeven, kanker van het een of ander geloof ik. Leeft ze nog?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Yes eindelijk een forum gevonden over return to amish.
Ik ben ook trouwe kijker haha.
Ik vind Carmela echt veeeeel te goed voor Jeremiah.Zo'n lieve knappe meid,wat moet ze met zo'n bazig onruststokertje.
Kate snap ik helemaal,ze richt zich op haar carrière.
Rebecca heb ik nooit echt leuk gevonden.Ook een apart meisje.
Abe lijkt me wel lief,maar wel snel bevooroordeeld,dat heeft Rebecca ook wel denk ik.
Sabrina heb ik altijd wel een beetje apart gevonden,vrolijk en opeens bitchy of raar doen.
Ik denk ook dat er wel meer aan de hand was hoor mbt Oakley.
En sowieso als je eindelijk je dochter terug hebt en je kent de regels dan ga je die toch niet overtreden als je weet dat je haar dan weeeeeer kwijt raakt?
Beetje eigen schuld dan..
Ik vind Mary wel een leuke vrouw.
Leuk ook dat ze gewoon doet waar ze zin in heeft.
Andrew en Chapel dat was ook een stelletje of niet..hopelijk gaat t beter met ze nu ze zijn gescheiden.Ik vond t wel raar dat Andy en die andere dochter vonden dat Mary eerlijk moest zijn tegen Chester.Zelf weten ze hoe t is om als Amish te leven en dat t zwaar is en zelf hebben ze ook echt wel dingen gedaan die niet kunnen.
Ik vind t ook raar dat Sabrina nu baby nr 2 bij haar mennonieten ouders wil laten plaatsen.
Zelf ging ze niet voor niks weg daar..en ze kan wel zeggen stabiliteit maar das dan ook t enige.Al die rare regeltjes en emoties niet mogen tonen enz daar wil je je kind toch niet laten opgroeien?Ik denk dat t vooral eigen belang is want zo kan ze toch contact blijven houden.
Waar zouden ze al die uitstapjesvan betalen ? Zou meedoen zoveel opleveren ?
Vind het steeds vreemder worden vooral die Mary.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven