Entertainment alle pijlers

Masterchef Australie

21-08-2017 16:55 240 berichten
Voor de liefhebbers: maandag 28 augustus start een nieuw seizoen Masterchef Australie op net 5. Tijd waarschijnlijk 19.30 uur

Ik zit er helemaal klaar voor en kan bijna niet langer wachten. Weer genieten van Gary, George en Matt
Wie kijkt er mee?
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 21-08-2017 19:43
8.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oeh ikke !

Hoe laat ? En hoeveel afleveringen achter elkaar ?

Kan helaas niet altijd kijken maar ga het proberen 8-)
via de app Kijk kan je ze sowieso terugkijken. ik ben daar vaak maar dan voor House Rules Australia :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Yessss!!! Present. Blijf voor mij toch de mooiste versie.
Well behaved women rarely make history.
Oh I LOVE MasterChef! :flirting:

Ik volg nu MasterChef US season 8, die is ook goed :heart:
Pupsel schreef:
21-08-2017 16:57
Oeh ikke !

Hoe laat ? En hoeveel afleveringen achter elkaar ?

Kan helaas niet altijd kijken maar ga het proberen 8-)
Ik denk weer rond 18.30 maar weet dat niet zeker.
Alle reacties Link kopieren
safari schreef:
21-08-2017 17:01
via de app Kijk kan je ze sowieso terugkijken. ik ben daar vaak maar dan voor House Rules Australia :thumbsup:
Welke app ? :-$
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk weer!!!!
Ja! Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! De US en kinderversie kijk ik niet, maar Australia en NZ wel. Kom maar op!

Ook leuk dat het een recent seizoen is (2017) en we niet naar afleveringen van 5 jaar oud hoeven te kijken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Geweldig programma ik ga zeker kijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook zeker kijken!
Alle reacties Link kopieren
Oo leuk! Ik zit er klaar voor om 18.30

Ik ben bang dat het niveau enorm zal zijn :lol:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Leuk!!! Waar ik kan ga ik meekijken maar ga het ook inplannen om standaard op te nemen :thumbsup:
Tralalalala
Pupsel schreef:
21-08-2017 17:19
Welke app ? :-$
Kijk.
kan er niet meer van maken, zo heet hij nu eenmaal : )
http://www.kijk.nl/over
himalaya schreef:
21-08-2017 17:49
Leuk! De US en kinderversie kijk ik niet, maar Australia en NZ wel. Kom maar op!

Ook leuk dat het een recent seizoen is (2017) en we niet naar afleveringen van 5 jaar oud hoeven te kijken.

Oh ik vind de kinderversie van de US zó leuk he! Ongelofelijk wat die kinderen klaarmaken in de keuken! O_O

(En ja, ik ben gek op Gordon, ik kan er niks aan doen..... :flirting: )
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk mee! Ik heb 'm al wel gezien, maar dat mag de pret niet drukken. Blijft altijd leuk om naar George, Gary en Matt te kijken :) Goed dat ik lees dat het sbs6 is, ik dacht steeds net5. Volgens mij is het om half 8, en zit een nieuw seizoen van My Kitchen Rules ervoor.
Ik vind die kinderversie USA om te gruwelen. Niet vanwege de kinderen zelf, want die zetten zeer vakkundige prestaties neer, maar door de kinderachtige manier waarop ze toegesproken en behandeld worden door de chefs. Zelfs Wendy van Dijk gaat minder kinderachtig met voice kids deelnemers om.

Uiteraard staat Masterchef Australie weer onder m'n programmeerknop.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
21-08-2017 18:46
Oh ik vind de kinderversie van de US zó leuk he! Ongelofelijk wat die kinderen klaarmaken in de keuken! O_O

(En ja, ik ben gek op Gordon, ik kan er niks aan doen..... :flirting: )

Ik heb ook niks tegen Gordon, die mag hier ook wel een ontbijtje maaltijd komen maken :P

Maar ik vind de kinderen van die overdreven Amerikaanse blagen..
en de volwassen editie vind ik te streng, te afzijkerig. Eten uitspugen en weggooien.
In Australie en NZ is het meer opbouwend.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
21-08-2017 18:57

In Australie en NZ is het meer opbouwend.
Precies! Daar zeiken ze niemand af.
Overigens vond ik van dit programma de NL versie ook leuk. Komt dat nog terug?
Ik moet wel zeggen dat ik Christina Tosi (Van MC US) niet kan uitstaan, die kan zo dramatisch doen en zo dramatisch kijken alsof de wereld vergaat :facepalm: maar Gordon Ramsay, oh my oh my, daar wil ik wel eens mee in de keuken staan :proud: :love:
himalaya schreef:
21-08-2017 18:57
Ik heb ook niks tegen Gordon, die mag hier ook wel een ontbijtje maaltijd komen maken :P

Maar ik vind de kinderen van die overdreven Amerikaanse blagen..
en de volwassen editie vind ik te streng, te afzijkerig. Eten uitspugen en weggooien.
In Australie en NZ is het meer opbouwend.

Dat is waar, die Joe Bastianich kon ik écht niet uitstaan, hoe die deed, ik ben blij dat die weg is.
redbulletje schreef:
21-08-2017 19:00
Precies! Daar zeiken ze niemand af.
Overigens vond ik van dit programma de NL versie ook leuk. Komt dat nog terug?
Ja komt wel terug, maar sbs kan nog niet vertellen wanneer ze het gaan uitzenden.
Jaaa ik kijk er ook ontzettend naar uit. Australië is toch wel echt de leukste van allemaal. Vind de jury zo leuk :heart:
Ik kijk het niet live mee, maar aangezien ik in mijn zwangerschapsverlof zit, neem ik het op en kijk het overdag op een handig moment terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven