Entertainment alle pijlers

My kitchen rules 2017

31-08-2017 20:09 835 berichten
Elke avond om 18.30 uur weer een aflevering van My kitchen rules.

Wie kijkt er weer mee?
Ja ik !
Wordt een leuk seizoen denk ik , alle ingrediënten ervoor zijn er .
Cheryl reageerde vandaag al wat voor de hand liggend kinderachtig omdat ze gisteren slecht scoorden.
Die Zana gaat ook nog lachen worden denk ik,
ben nog niet zo bekend met de namen, maar als Zana die advocate is, dat is niet zo fijn persoontje. Vreselijk. Hoop dat ze er zelf niks van bakt
friezinnetje2014 schreef:
31-08-2017 20:18
ben nog niet zo bekend met de namen, maar als Zana die advocate is, dat is niet zo fijn persoontje. Vreselijk. Hoop dat ze er zelf niks van bakt
Ja dat is Zana wat een type he !
Maar Cheryl vandaag ook wij streven naar restaurantniveau , ja daarom hadden jullie gisteren zo'n beetje alleen drieën van de jury .
Is die in nl nu pas op? In belgie is die nog voor de zomervakantie uitgezonden. Ook het eerste waar ze mee voor lopen dan :-D
Ik vind die advocaatvrouw verschrikkelijk. Bij alles wat er gepresenteerd wordt heeft ze op en of aanmerkingen.
Kan niet wachten tot ze zelf aan de beurt is en op haar muil gaat. Ze maakt zich in ieder geval heel impopulair zo vooraf. Met als gevolg dat iedereen hoge verwachtingen heeft van hun kookkunsten en het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen. Tactisch niet zo slim van haar dus.
gizzmo-returns schreef:
31-08-2017 20:57
Ik vind die advocaatvrouw verschrikkelijk. Bij alles wat er gepresenteerd wordt heeft ze op en of aanmerkingen.
Kan niet wachten tot ze zelf aan de beurt is en op haar muil gaat. Ze maakt zich in ieder geval heel impopulair zo vooraf. Met als gevolg dat iedereen hoge verwachtingen heeft van hun kookkunsten en het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen. Tactisch niet zo slim van haar dus.
Ja precies dat gaat nog leuke tv worden :)
gizzmo-returns schreef:
31-08-2017 20:57
Ik vind die advocaatvrouw verschrikkelijk. Bij alles wat er gepresenteerd wordt heeft ze op en of aanmerkingen.
Kan niet wachten tot ze zelf aan de beurt is en op haar muil gaat. Ze maakt zich in ieder geval heel impopulair zo vooraf. Met als gevolg dat iedereen hoge verwachtingen heeft van hun kookkunsten en het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen. Tactisch niet zo slim van haar dus.
Ja precies dat gaat nog leuke tv worden :)
En eigenlijk zit er elk seizoen zo'n stel bij.
Ja daar worden ze wel op uit gezocht denk ik.
Maar bij My Kitchen Rules word je als kijker ook wel flink gemanipuleerd vind ik. Sommige mensen worden als heel vervelend neergezet in het begin maar blijken best mee te vallen. Ze doen dat volgens mij echt expres. Tenminste, dat was voorheen wel zo, ben benieuwd of dat dit jaar ander is.
Leuke serie is het in ieder geval wel
Vind het ook zo jammer dat de jury eerst hun commentaar geeft zou eerlijker zijn als dat als laatste gebeurde.
Alle reacties Link kopieren
Welke zender?
Net 5
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
31-08-2017 21:53
Vind het ook zo jammer dat de jury eerst hun commentaar geeft zou eerlijker zijn als dat als laatste gebeurde.
Ja, je ziet de andere stellen echt kijken: mag ik het lekker vinden f moet ik het afkraken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Zit nu terug te kijken, hemel, wat een gegiechel in de eerste aflevering met de twee politievrouwen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
nieuwe week!
Ja leuk hier ook weer present.
leuk zoon en moeder.
Alle reacties Link kopieren
ben er ook,
zoon is nogal zoenerig
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
oh ik hoop zo dat die advocate helemaal de mist in gaat met haar etentje.
Die Zana ja dat hoop ik ook ;)

Jammer van het ijs maar verder goede punten van de kandidaten !
hele goeie score idd, die zijn er nog niet veel geweest met zulke hoge scores
Morgen met popcorn voor de buis :popcorn:
Nou mogen ze gaan waarmaken wat ze beloofden, verheug me nu al op dikke missers .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven