Entertainment alle pijlers

Hotel Romantiek

03-09-2017 22:08 58 berichten
Oké, wie kijkt.... :proud:

12 mannelijke en 12 vrouwelijke 60-plussers gaan elkaar opgeilen het hof maken in Zwitserland.

https://www.kro-ncrv.nl/hotelromantiek/ ... -programma
anoniem_232063 wijzigde dit bericht op 03-09-2017 22:16
32.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb daar een reeks van gezien in België
heeerlijk programma, echt genieten! Je gunt het hen zo :)

Uiteindelijk bleef hier 1 koppel samen, maar ze hadden natuurlijk allemaal de reis van hun leven ;)
chentolove wijzigde dit bericht op 03-09-2017 22:14
34.01% gewijzigd
Ik ben nu al vertederd door de 78-jarige weduwnaar. Wat een mooie instelling heeft die man.
Ik vind ze wel heel oud. Bij 60+ heb ik toch vitalere mensen voor ogen. Dit zijn dik 70 plussers.
Oh wat mooi! Prachtige verhalen
wat een verdrietige verhalen wel
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook. Mijn visvijver denk ik :)
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik hoop niet dat ze ooit elkaars rankinglijstjes zien zeg. Je zal er maar nooit op staan.
Ik vind die zogenaamd grappige stukjes eigenlijk helemaal niet grappig... Verder altijd leuk al die verhalen.
Nee, de presentatie is wel een beetje té aanwezig. Dat zingen ook net :facepalm:
Nou ik moest dus huilen... Maar dat kwam ook door dat filmpje van kleinkinderen en ik ben zwanger. ;)
Is dat stelletje in de hut nou dat ze elkaar op 1 hebben of hebben de meeste mensen hun op 1?
Nee elkaar!
Ik schrok al! Ik vind die Rieks wel leuk. Hoe hij ook zegt: 'toen ik haar beluisterde'. Prachtig die taal.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk programma zeg!
Presentatie inderdaad wel heeeel erg aanwezig en die stukjes tussendoor zijn gewoon irritant. Rest toch zo leuk dat ik volgende week weer ga kijken!
Ik hoop dat ze allemaal liefde vinden! :)
Alle reacties Link kopieren
Ook hier genoten van het programma! Volgende week kijk ik zeker weer.

Heftige maar mooie verhalen erbij!
Heb het meest gelachen om dat Mario. Karten. Zei nog tegen vriend: doe mij maar een avond Mario kart ipv zo'n blokhut waar ik in de regen in zo'n zwaan naar toe moet :couple:
Tralalalala
Man man man, wat een programma. Lief dat ze zoiets doen voor ouderen, maar die 5 (!) presentatoren zijn toch een partij irritant. Zogenaamd grappig, not.

Je zag dat stel in de blokhut echt al van: ja laat ons nu maar alleen. Echt meteen al. En die presentator blijft gewoon terug komen. :facepalm:
Presentatie voelt geforceerd aan, dat had ik meteen al bij het voorstellen door met veel bombarie aan te komen zetten met de vrouwen op die praalwagen.

Hoop dat er voor iedereen wat uitkomt, de persoonlijke verhalen zijn erg indrukwekkend. :heart:
Leuk programma! Jammer van die bloedirritante "cupido's". Leek wel een cabaretvoorstelling. Ik ken ze trouwens ook niet 🤔
Asphyxiated, dat bij de blokhut was grappig bedoeld.
Saga_Röversdotter schreef:
03-09-2017 23:47
Asphyxiated, dat bij de blokhut was grappig bedoeld.
Wel een beetje overdreven, vond je niet? Die man was er echt klaar mee, die vrouw vond het wel grappig.
Alle reacties Link kopieren
Het concept is mooi, jammer dat die oudjes zo gepushed werden door dat presentatie 5tal. Laat die mensen gewoon even rustig kennis met elkaar maken. Voor sommigen was het voor het eerst dat ze weer alleen op stap gingen, of in zn setting van vrijgezellen kwamen. Hoop dat die mensen er gewoon een mooie onvergetelijke vakantie aan over houden. Romantiek of niet.
Alle reacties Link kopieren
oh ik heb ook gekeken, vond het hylarisch!

de presentatie echt over de top! 5 jonge begeleiders die de senioren begeleiden...

en dan het setje van de dag, VERPLICHT samen de berghut in.
na een vermoeiende watertrappartijtje in een zwaan waarbij Rieks amechtig uit de zwaan gedragen werd...
en het leuke vond ik, al die senioren zien er de lol wel van in.

oh en die verhalen, die 79 jarige weduwe en ook die meneer die zijn vrouw was verloren, wat een liefde van die overleden mensen he! Niet achter de geraniums gaan zitten, niet gaan kniezen, je bent nog gezond, maak nog wat van je leven! Prachtig!
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
03-09-2017 22:15
Ik vind ze wel heel oud. Bij 60+ heb ik toch vitalere mensen voor ogen. Dit zijn dik 70 plussers.
Vond je? Mijn vader is 64, in goede gezondheid en ik mocht willen dat hij nog zo vlot en vitaal was als de oudste deelneemster van dit programma...
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
S7rin schreef:
04-09-2017 11:39
Vond je? Mijn vader is 64, in goede gezondheid en ik mocht willen dat hij nog zo vlot en vitaal was als de oudste deelneemster van dit programma...
Hoe kan hij in goede gezondheid zijn en minder vitaal? Mijn ouders zijn 65 en een stuk vitaler dan wat ik in dit programma zag. Het is blijkbaar maar net wat je vanuit je omgeving gewend bent.
Alle reacties Link kopieren
Saga_Röversdotter schreef:
04-09-2017 17:07
Hoe kan hij in goede gezondheid zijn en minder vitaal? Mijn ouders zijn 65 en een stuk vitaler dan wat ik in dit programma zag. Het is blijkbaar maar net wat je vanuit je omgeving gewend bent.
Omdat hij echt letterlijk niks meer doet sinds hij gestopt is met werken. Dan wordt je snel oud 😉
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven