Entertainment alle pijlers

Hazes

16-09-2017 15:04 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/fmUDbc2S4dk André Hazes Zij ( Waar Ik Voor Leef)


Ik zag bovenstaand filmpje van André Hazes en zijn ex-vrouw Ellen en hun zoon Melvin.
Ik had het gevoel dat Ellen zijn echte liefde was.

André schreef het lied "Wees zuinig op mijn meissie" voor zijn oudste dochter Nathalie voor haar huwelijk.
Dit wil ik toch even aanhalen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
En nu?
Alle reacties Link kopieren
André heeft vier kinderen. Jammer dat je maar twee hoort of ziet.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Misschien willen de anderen niet in de publiciteit.
Alle reacties Link kopieren
Denk je echt?


https://youtu.be/-IXAHYxycdQ Nathalie Hazes zingt André Hazes tijdens 55 jaar André (2006)
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee,het interesseert me niet.
Fleurtje_5 schreef:
16-09-2017 15:16
Denk je echt?


https://youtu.be/-IXAHYxycdQ Nathalie Hazes zingt André Hazes tijdens 55 jaar André (2006)
Er wordt ook gezegd dat ze eigenlijk niet wil zingen maar het doet om haar vader te eren en voor zijn fans. Maar zo te horen schuilt er echt geen zangeres in haar. Alleen zijn zoon Andre kan wel aardig zingen.
Alle reacties Link kopieren
Oudste dochter André Hazes doorbreekt stilzwijgen
Muziek 18 mei 2016 om 23:12

Nathalie Hazes, de oudste dochter van de in 2004 overleden volkszanger André, doorbreekt haar stilzwijgen. In weekblad Privé doet ze uit de doeken hoe haar stiefmoeder Rachel haar buiten spel zette en vertelt ze hoe graag ze in contact zou komen met haar half-broertje Dre Hazes die ze nog nooit heeft ontmoet.
Laatste update: 19 mei 2016 om 08:37

________________________________________________________________________________________________________________________

De Telegraaf

Rachel laat kinderen van André verdwijnen
NIET EENS GENOEMD IN HAZESFILM!

4 Apr 2015

FOTO DE TELEGRAAF
Melvins geboorte was voorpaginanieuws. André Hazes was dolgelukkig met de komst van de zoon die hij met zijn toenmalige vrouw Ellen kreeg
.

DE TWEE OUDSTE KINDEREN VAN ANDRÉ HAZES KOMEN

niet voor in de bioscoopfilm die deze week groots in première ging. „Met de nodige kunstgrepen zet weduwe RACHEL de waarheid weer eens naar haar hand”, zeggen criticasters dan ook. Hoe is het eigenlijk met NATHALIE en MELVIN; het ónbekende nageslacht van de onvergetelijke Dré?

Ook zij heetten HAZES ! Maar de namen van de twee oudste kinderen van ANDRÉ , NATHALIE en MELVIN , worden door zijn derde vrouw en weduwe alleen nog met water geschreven!

RACHEL HAZES heeft het nu zelfs voor elkaar gekregen om de twee volledig te laten ontbreken in de overigens goed ontvangen film over het leven van Hazes. Deze week ging die in meer dan honderd bioscopen in première, maar de twee oudste kinderen lieten verstek gaan. In de hele film zijn zij ook niet te zien…

De halfzus en halfbroer van haar eigen ROXEANNE en ANDRÉ jr. worden, welgeteld, zelfs niet één keer genoemd!

Voor Nathalie en Melvin geen slingers aan de wand, als er in het Ziggo Dome weer gefeest wordt op de muziek van hun vader. En ook geen tattoo met daarin zijn as verwerkt.

Weggepoetst

Zoals de Sovjets partijleiders die in ongenade vielen uit de geschiedenisboekjes lieten verdwijnen, zo zijn Nathalie (41) en Melvin (32) helemaal uit het leven van hun beroemde vader weggepoetst, alsof zij daar nooit deel van uit gemaakt hebben…

Voormalige intimi van de hitzanger begrijpen dan ook niets van positieve recensies die over de film verschenen. „Dat is niet het leven van André Hazes wat in de bioscoop te zien is”, zegt zijn ex-manager en bodyguard JOS VAN ZOELEN , „dit is wat Rachel ervan gemaakt heeft en wat in haar kraam te pas komt”. Regisseur DIEDERICK KOOPAL , die in MARTIJN FISCHER een perfecte Hazes vond en in HADEWYCH
MINIS diens zakelijke weduwe, vertelde in interviews nog de waarheid zo goed mogelijk te willen benaderen. „Dat is dan lekker gelukt”, schampert Van Zoelen, „als je de helft van iemands kinderen weglaat omdat een latere echtgenote alleen haar eigen kroost weer naar voren schuift!”

Het geeft inderdaad te denken. In Bloed, zweet en
tranen lijkt nadrukkelijk maar plaats te zijn voor een déél van André’s bloed; voor de helft, om precies te zijn…

„Met de nodige kunstgrepen zijn alle perioden waar Rachel geen zin in heeft uit die film gehouden”, zegt Van Zoelen. Vorig jaar, nadat hij een lijvige bestseller over alle avonturen met zijn gabber schreef, botste hij al met de familie. En ook nu steekt hij zijn mening niet onder stoelen banken.

„Er is voor gekozen om drie perioden uit het leven van die kleine te verfilmen”, zegt Jos, „nou, je snapt wel waarom. André’s tweede vrouw ELLEN is wel even in beeld, daar konden ze niet omheen, maar tekst heeft ze niet gekregen. Dat is niet terecht. Zij heeft altijd een grote en positieve rol in André’s leven gespeeld. In de tijd voor haar gaf hij altijd meer geld uit dan er binnen kwam. Ellen draaide dat om. Zij stelde orde op zaken, maar waarom zou Rachel dat laten zien? Zijn jaren met Ellen waren de meest gelukkige van zijn leven. In elk geval de meest succesvolle.”

Het leven van André Hazes was tot dat moment al een ware film geweest…

Van een baan als barkeeper was al snel duidelijk geworden dat dit voor hem niet het ideale beroep was. Als inbreker was hij te onhandig, bleek al na één keer… Enfin, de straf die hij verdiend had, zat hij uit. En André brak door.

Zijn huwelijk met Nathalies moeder ANNIE DIJKSTRA liep in 1979 na vijf jaar op de klippen. Maar er gebeurden ook goeie dingen.

Hij nam het album Gewoon, André op, wat hem roem, erkenning en tegelijk ook nieuw persoonlijk geluk bracht. Ellen kwam in zijn leven. Voor haar – en voor niemand anders – schreef hij zijn magnus opus Zij gelooft in mij . Rachel, die wel eens een andere indruk wekt, was pas negen toen het nummer in 1980 voor het eerst werd uitgebracht.

Het geluk werd nog groter, toen Ellen in verwachting bleek.

Melvins geboorte was destijds voorpaginanieuws. En als André Hazes die avond boven het ziekenhuisbed de baby en zijn vrouw bewondert, laten de daarvan bewaard gebleven foto’s wel zien hoe gelukkig de hitzanger is met de geboorte van zijn zoon. André kon zijn geluk niet op en noemde zijn productiebedrijf naar hem, waarin hij niet alleen zijn eigen zaken onderbracht maar ook het management van andere artiesten wilde gaan doen. Eigenhandig schroefde Dré in hartje Amsterdam de koperen plaat met in sierletters ‘Melvin Producties’ op de gevel van het zakenpand. De namen van André Hazes en zoon Melvin zouden voor altijd met elkaar verbonden zijn, dacht iedereen die daar toen proostte op het succes. Maar dat liep dus anders. Melvin werkt tegenwoor- dig wel als zanger en als dj, maar onder een andere naam. Dat is geen pseudoniem; nog bij leven van zijn vader heeft hij daadwerkelijk afstand gedaan van de naam Hazes. Uit woede en frustratie over hoe zijn verwekker na de scheiding van zijn Ellen met haar, en hem, was omgegaan.

Nathalie had kort voor de dood van haar vader juist een opleving in het contact met hem. Dat had zij na veel nooit door hem beantwoorde telefoontjes afgedwongen door hem op te wachten voor de poort van de villa in Vinkeveen.

Waarschijnlijk mocht Rachel niet weten van die ontmoetingen. Tijdens een van die middagen ontpopte André zich als een zorgzame opa voor het zoontje van Nathalie, dat hij pas na een paar jaar na zijn geboorte voor het eerst zag. Eigenlijk genoot ‘opa Dré’ best van deze rol en ontroerde die hem duidelijk. Kort na die eerste ontmoeting kreeg de jongen dan ook een mooi bootje voor op de plas. Op de boeg had André groot ‘OPA’ laten schilderen. Nog geen jaar later was opa echter dood.

Met Nathalie schijnt Melvin nog steeds redelijk contact te hebben, al lopen ze de deur niet bij elkaar plat.

Melvin heeft geen behoefte zijn herinneringen aan zijn beroemde vader eens te delen met diens trouwe publiek, dat warm blijft lopen voor zijn muziek en nu een half compleet verhaal over zijn leven krijgt voorgeschoteld.

Het tragische einde van zijn moeder Ellen, die tien jaar geleden stierf, nadat zij er na een vreselijke scheiding zeer bekaaid – met niets – vanaf was gekomen, heeft aan hem gevreten.

Ook zelf kwam hij er na de dood van zijn vader bekaaid van af. Kort na de plechtigheid in de ArenA kwam de zakelijke kant van Rachel immers naar boven. Zij moest er niet aan denken dat zij voor alle huldigingen en ‘eerbetoon’ aan haar man zou moeten overleggen met de twee oudsten. Melvin en Nathalie kregen het voorstel om hun kindsdeel af te kopen met een bedrag ineens. Om van alles af te zijn, hebben zij dat beiden gedaan, al zouden zij toen ieder nog geen ton hebben gekregen voor hun aanspraak op een deel van alle rechten. Melvin doneerde zijn erfenis, ter ere van zijn zieke moeder, bovendien aan het Koningin Wilhelminafonds.

De twee proberen tegenwoordig zo min mogelijk mee te krijgen van de bezigheden van Rachels gezin, dat nu zo nadrukkelijk aan de weg timmert en dat zelfs wel lijkt te claimen het enige nageslacht te zijn.

Met de film hebben zij weer een stuk van dat doel bereikt.
Bekaaid
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 22-09-2017 14:20
89.53% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
16-09-2017 15:25
Er wordt ook gezegd dat ze eigenlijk niet wil zingen maar het doet om haar vader te eren en voor zijn fans. Maar zo te horen schuilt er echt geen zangeres in haar. Alleen zijn zoon Andre kan wel aardig zingen.

Klopt, ze kan niet zingen en wou niet zingen, maar ze vertelt dat ze extra zanglessen heeft genomen om een eerbetoon aan haar vader te brengen. Het lied dat ze voor hem zingt vind ik best een verdrietig lied.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
O.
Ik vind wel dat Rachel de erfenisafhandeling niet netjes heeft afgehandeld.

Zowel Nathalie als Melvin moesten namelijk een papier ondertekenen waarmee ze afzagen van alles in ruil voor een bedrag ineens uit de erfenis...
Onder druk is gezet door Rachel Hazes en de man die namens haar de erfenis regelde, haar goede vriend John Mulder. Die laatste trad op als testamentairexecuteur van de nalatenschap van Andre Hazes. Mulder zou Nathalie en Melvin namelijk in die voor hun zo moeilijke tijd overgehaald hebben om haar handtekening te zetten onder een overeenkomst waarbij ze weliswaar een bedrag ineens kreeg, maar wel op voorwaarde dat zij en Melvin in de toekomst af zou zien van alle verdere opbrengsten uit de nalatenschap. Wisten Nathalie en Melvin veel.....

En ja zoals we al van Elvis Presley zagen bracht hij na zijn dood meer op dan bij leven. Andre Hazes dus ook.....
Maar ja dat wist Rachel dus wel.
Nathalie en Melvin hadden daarvan ook mooi kunnen leven....
Maar ja Dre JR moest opeens ook het horloge van zijn vader terugkopen terwijl men belooft had dat hij het zou krijgen als hij 18 jaar werd. Hij heeft ook niet voor niets gebroken met zijn moeder....
Ik ben Hazes moe.
En toch open je dit topic terwijl er Hazes boven staat Ttass :proud:
https://www.youtube.com/watch?v=XxJwhRD ... D_PVc&t=57

Ik leef mijn leven zoals ik dat wil :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Melvin heeft het geld dat hij heeft geerfd aan het kankerfonds geschonken. Zijn moeder is overleden aan kanker. Hij wilde het geld niet eens hebben.

Moet zeggen dat ik Dre wel een leuke jongen vind, zijn zus kan beter wat anders gaan doen. Dre was op school geen makkelijke, zijn zus ook niet. De medeleerlingen waren niet rouwig toen ze naar een andere school verhuisden.
Habbekratz schreef:
16-09-2017 16:04
En toch open je dit topic terwijl er Hazes boven staat Ttass :proud:



Dat verhaal over het horloge dat hij mocht kopen, heb ik ook gehoord. Hij vertelde dat laatst op tv. Dit vertelde hij toen hij het over de familiebreuk had. Hij vertelde alleen niet van wie. Het zal toch niet rox of rachell zijn. Denk dan eerder aan de 2 andere kinderen of ooms / tantes van vaders kant.

Vind het wel sneu voor zijn moeder om elke week te zien hoe goed hij met zijn schoonfamilie is.
anoniem_354755 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 17:15
Reden: Verkeerd gelezen
2.83% gewijzigd
Zal zijn moeder wel naar gemaakt hebben,hij vertelde in die show dat ze hem verschrikkelijk pijn had gedaan.
Linda De Mol vroeg hem hoe hij het zou vinden als zijn zoon hem niet meer zou willen zien. Hij zij toen dat hij dat verschrikkelijk zou vinden maar dat hij ook gelijk naar zijn zoon toe zou gaan om sorry te zeggen. Dus Rachel zou wel nooit sorry hebben gezegd voor whatever ze heeft aan gedaan of gezegd.
Ik denk dat Rachell ook een draak is. Ik snap heel goed dat dre zegt voor zijn eigen geluk te gaan maar met deze RL serie wordt het zijn moeder volop ingepeperd hoe geweldig zijn nieuwe familie wel niet is. Ik denk dat zijn moeder dat toch wel weet en vind het met deze serie een nananananaa gehalte hebben.
Valt wel mee Romy. Zijn chauffeur (zijn neef) is de zoon van de zus van Rachel en met haar heeft hij nog wel goed contact.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
16-09-2017 15:53
Ik vind wel dat Rachel de erfenisafhandeling niet netjes heeft afgehandeld.

Zowel Nathalie als Melvin moesten namelijk een papier ondertekenen waarmee ze afzagen van alles in ruil voor een bedrag ineens uit de erfenis...
Onder druk is gezet door Rachel Hazes en de man die namens haar de erfenis regelde, haar goede vriend John Mulder. Die laatste trad op als testamentairexecuteur van de nalatenschap van Andre Hazes. Mulder zou Nathalie en Melvin namelijk in die voor hun zo moeilijke tijd overgehaald hebben om haar handtekening te zetten onder een overeenkomst waarbij ze weliswaar een bedrag ineens kreeg, maar wel op voorwaarde dat zij en Melvin in de toekomst af zou zien van alle verdere opbrengsten uit de nalatenschap. Wisten Nathalie en Melvin veel.....

En ja zoals we al van Elvis Presley zagen bracht hij na zijn dood meer op dan bij leven. Andre Hazes dus ook.....
Maar ja dat wist Rachel dus wel.
Nathalie en Melvin hadden daarvan ook mooi kunnen leven....

Nathalie vertelde dat ze een bedrag met drie nullen (een lachertje) uit de erfenis kregen, maar in ruil daarvoor moest zij en Melvin een papier tekenen waarin stond dat ze verder van alles afzagen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
veensteker schreef:
16-09-2017 16:31
Melvin heeft het geld dat hij heeft geerfd aan het kankerfonds geschonken. Zijn moeder is overleden aan kanker. Hij wilde het geld niet eens hebben.

Moet zeggen dat ik Dre wel een leuke jongen vind, zijn zus kan beter wat anders gaan doen. Dre was op school geen makkelijke, zijn zus ook niet. De medeleerlingen waren niet rouwig toen ze naar een andere school verhuisden.

Mooi van Melvin.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Allebei heel mooi gezongen.


https://youtu.be/K-6BYsHok94 Roxeanne Hazes zingt eerste solosingle akoestisch - RTL LATE NIGHT


https://youtu.be/rRG_oU5GRB4 André Hazes Jr. - Ik leef mijn eigen leven - De Beste Zangers van Nederland
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Die rachel lijkt me een verschrikkelijk mens. Ik heb er geen medelijden mee. Karma is a bitch;).
Ik snap niet dat Rachel zo tegen Monique was. Alleen omdat ze 16 jaar ouder is? Gisteren in hun real life programma had Monique fotoshoots. Wat een knappe vrouw is dat,fotograaf zei ook dat ze zo mee kon doen aan Hollands next topmodel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven