Entertainment alle pijlers

De rijdende rechter, mr. Frank Visser

25-09-2017 00:19 243 berichten
Heeft iemand de aflevering van afgelopen maandag 18 september gezien? Buren met hoge bomen die de zon wegnemen en een hoop rotzooi veroorzaken? Zo ja, wat was de uitspraak van mr. Frank? Uitzending gemist heb ik al gekeken, maar dat geluid was zon slecht dat ik afgehaakt ben.
So please tell me!
Ik up mezelf
Bomen bleven staan.
Bomen mochten blijven staan, want ze stonden er al langer dan 20 jaar. Bewoners wistten toen ze het huis kochten dat er hoge bomen stonden, hadden ze het niet moeten kopen.
Alle reacties Link kopieren
Bomen mochten blijven en rommel
Moesten ze bij zich houden. Terechte uitspraak. Zeikerds
En, happy now?
Vond het wel opmerkelijk dat je een nachtelijk topic binnen 25 minuten omhoog schopte.
Die andere rijdende rechter, mr. John Reid, blijkt één van de tekenaars van Fokke en Sukke te zijn.
Na een dag komt er een HD versie op uitzending gemist.
deepspace schreef:
27-09-2017 15:46
Die andere rijdende rechter, mr. John Reid, blijkt één van de tekenaars van Fokke en Sukke te zijn.
Ja is al oud nieuws hoor .
deepspace schreef:
27-09-2017 15:46
Die andere rijdende rechter, mr. John Reid, blijkt één van de tekenaars van Fokke en Sukke te zijn.
Dat wist ik nog niet,leuke strips!
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er iemand? Mensen zetten een zwembad in de tuin en hebben daarna last van de miniboom die al jarenlang bij de buren in de tuin staat. Vooralsnog ben ik voor de boom.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Zwembad afdekken als je het niet gebruikt, beter schoonmaken etc.. snappen ze de chemicaliën wel? Ken mensen met enorme zwembaden met heel veel bomen..=heel veel werk..

Ik zou niet blij zijn met die partytent inclusief tv..Horen de buren altijd hun tv ;(
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het idioot bijzonder dat ze het de buren kwalijk nemen dat hun boom blaadjes laat vallen. Die boom stond er al!
Ik vind hier dingen van.
Ik ben ook voor de boom !
Die tent is ook geen porem .
Zo de tandarts wordt niet vaak bezocht geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
En ik zou ook niet blij zijn als ik op elke warme zomerdag als ik rustig in de tuin wil zitten, elke keer met alle buurtkinderen zit opgescheept die gillend van de pret in dat zwembad rond plonzen.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
02-10-2017 21:54
En ik zou ook niet blij zijn als ik op elke warme zomerdag als ik rustig in de tuin wil zitten, elke keer met alle buurtkinderen zit opgescheept die gillend van de pret in dat zwembad rond plonzen.
Inderdaad en die herrie in die tent, maar die oudjes zijn ook niet voor de poes.
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
02-10-2017 21:51
Zo de tandarts wordt niet vaak bezocht geloof ik.

De kapper ook niet ;)
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Vies zwembad, dat is gewoon alg, goor wijf.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
De bomen mochten blijven, omdat ze (op 1 na) allemaal 2 meter van de erfgrens afstonden, onderhouden werden en er al langer dan 20 jaar stonden. De buren hadden kunnen weten dat er grote bomen bij de buren stonden toen ze het huis kochten.
De buren kregen een waarschuwing dat ze op straffe van een boete geen tuinafval meer over de schutting mochten kiepen.

Wat een ontzettende asociale buren vond ik dat trouwens (die de bomen weg wilden hebben).
Alle reacties Link kopieren
Muziek in de tuin. Wat heb ik daar een bloedhekel aan. Zo aso!
Ik vind hier dingen van.
diyer schreef:
02-10-2017 22:00
De bomen mochten blijven, omdat ze (op 1 na) allemaal 2 meter van de erfgrens afstonden, onderhouden werden en er al langer dan 20 jaar stonden. De buren hadden kunnen weten dat er grote bomen bij de buren stonden toen ze het huis kochten.
De buren kregen een waarschuwing dat ze op straffe van een boete geen tuinafval meer over de schutting mochten kiepen.

Wat een ontzettende asociale buren vond ik dat trouwens (die de bomen weg wilden hebben).
Uhhuh de uitzending is nog bezig of heb jij het over een andere aflevering ?
Sabeltandcavia schreef:
02-10-2017 22:01
Muziek in de tuin. Wat heb ik daar een bloedhekel aan. Zo aso!
Heel aso en buiten tv kijken ook .
Alle reacties Link kopieren
Wat een tokkies!
Ik vind hier dingen van.
Vreselijk ook zijn pet op houden bij de rechter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven