Entertainment alle pijlers

Heel Holland Bakt - het vervolg

16-10-2017 17:11 322 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan Marjolein haar trillende handjes en bibberstemmetje de baas?
Krijgt ze de zorgelijke blik nog van haar gezicht?
Gaat Hans - onze olijke grapjas - er met de hoofdprijs vandoor?
Is zijn oma straks de grote heldin?
Wordt het Monsieur Gwenn die met zijn pièce de résistance de eindstreep haalt?
Of is hij met een triomfantelijke blik op zijn smoel een week te vroeg klaar met de laatste opdracht?
Hoeveel sneren over Janny's gewicht en liefde voor suiker zal André nog kunnen maken voor ze hem in een pastei verwerkt?
Lukt het Robert opnieuw zijn handen thuis te houden of bespringt hij Janny toch nog tijdens de finale?

En de belangrijkste vraag: wanneer druipt er nou EINDELIJK eens iets écht overtuigend van de werkbank af?

Je ziet het in Heel Holland Bakt - het vervolg
Tjezus, wat vals
Ik lees even mee. Zou wel eens iets echt heel erg moois zien van deze bakkers. Vond wat Gwen presteerde met zijn paris taart echt zo slordig. Slecht niveau!

Toch jammer dat zondag alweer de laatste keer is. Zou Martine Bijl volgend jaar terugkomen? Dat zou ik wel leuk vinden, vind Andre van Duin niet zo.
anoniem_351214 wijzigde dit bericht op 16-10-2017 17:36
0.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gwenn vond ik de eerste paar afleveringen echt heel erg mooi en goed. Stom dat hij zo verslapt is.
Hans zal wel winnen...
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Andre in het begin wel aardig (vorig seizoen) maar nu wel erg saai. Je ziet de grappen en domme blikken echt mijlenver aankomen, zo voorspelbaar.
Tjezus, wat vals
Wat een treffende OP :-D :cheer:
Prachtige OP :worship:
:hello:
Alle reacties Link kopieren
Leuke OP!
Ik begin André ook steeds minder leuk te vinden. Echt te flauw soms.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees weer mee :)
Alle reacties Link kopieren
Tvp - ik moet de aflevering van gisteren nog kijken, maar vóór zondag ben ik weer bij :-)
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
16-10-2017 17:11
En de belangrijkste vraag: wanneer druipt er nou EINDELIJK eens iets écht overtuigend van de werkbank af?
Vooral dit! Ik vind het zo braaf dit jaar.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
Fantastische OP! :proud:
Keep on, keep keepin' on....
Alle reacties Link kopieren
tvp ik moet nog terug kijken :whut:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Top OP!
Ja het was eigenlijk geen leuk seizoen.....ik wilt nadere regie, Martine terug en Robeeeer er uit.
Alle reacties Link kopieren
Hommeltjes schreef:
16-10-2017 17:13
Ik lees even mee. Zou wel eens iets echt heel erg moois zien van deze bakkers. Vond wat Gwen presteerde met zijn paris taart echt zo slordig. Slecht niveau!

Toch jammer dat zondag alweer de laatste keer is. Zou Martine Bijl volgend jaar terugkomen? Dat zou ik wel leuk vinden, vind Andre van Duin niet zo.

Zoek even met Martine Bijl, ze ziet er heel ziek uit dus ik denk niet dat ze terugkomt. Maar andere vraag heb ik komt het programma wel terug want André had eigenlijk ook geen zin om een tweede keer de presentatie te doen. Zijn opmerking (en) over het gewicht van Janny zijn mij niet opgevallen mss omdat ik zelf te zwaar ben en ik er niet gevoelig voor ben.
Ik lees ook mee
Alle reacties Link kopieren
Mooie OP heb je gebakken, MJ!

:worship:
Ik vind hier dingen van.
Boekenwurm2016 schreef:
16-10-2017 18:53
Zoek even met Martine Bijl, ze ziet er heel ziek uit dus ik denk niet dat ze terugkomt. Maar andere vraag heb ik komt het programma wel terug want André had eigenlijk ook geen zin om een tweede keer de presentatie te doen. Zijn opmerking (en) over het gewicht van Janny zijn mij niet opgevallen mss omdat ik zelf te zwaar ben en ik er niet gevoelig voor ben.
Ow, ik wist niet dat ze zo depressief is geworden na haar hersenbloeding. Hopelijk gaat het toch wel steeds beter met haar.
tvp!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat André blijft, vind Martine helemaal niets.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
16-10-2017 19:50
Ik hoop dat André blijft, vind Martine helemaal niets.
Ik ook niet. André maakt het programma luchtiger dan Martine vind ik. Ik houd niet zo van haar sneren en onderhuidse prikjes.

Ik ben fan van Hans trouwens, leuk juist een frisse, jonge vent ertussen.
Alle reacties Link kopieren
Hommeltjes schreef:
16-10-2017 19:34
Ow, ik wist niet dat ze zo depressief is geworden na haar hersenbloeding. Hopelijk gaat het toch wel steeds beter met haar.

Volgens de laatste berichten op internet (van een paar weken geleden) had ze inderdaad een depressie als gevolg van haar hersenbloeding.
Daarvoor is ze opgenomen geweest, en de medicijnen zouden goed aanslaan.
Het zou dus, naar omstandigheden, redelijk met haar gaan.

Ik denk niet dat ze terugkomt.
Jammer, want ik vond haar vileine kant juist heerlijk.
Maar André vind ik ook een toffe peer.

Complimenten trouwens voor de leuke openingspost.
You don't have to fit into the format
Ik moet wel lachen om André en Janny samen.
Kandidaten bar saai!
Alle reacties Link kopieren
Schaamteloze TVP :cheer2:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
O, ik dacht al dat ik de enige was die de kersen wel mooi, maar niet smakelijk vond staan.
Het doet me teveel denken aan kleurstof en plakplaatjes. Mooier was dan een zwarte kers geweest in chocolade.
De kleur leek te veel op nep. Geen natuurlijke smaakstof.

(* Ik heb Freeks wonderlijke wereld plaat uitgepakt met de luis die voor de roze koeken wordt gebruikt. :) *)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven