Entertainment alle pijlers

40 dagen zonder seks

17-10-2017 22:06 14 berichten
Volgens mij is hier nog geen topic over dus;
Wie kijkt er allemaal naar 40 dagen zonder seks op NPO3?

In dit programma worden jongeren gevolgd met een losbandig seksleven, en zij mogen 40 dagen geen seks hebben.

Ik heb net gekeken en vond het wel interessant en ook confronterend omdat ik wel dingen herken. Lees; meteen bevestiging zoeken van andere mannen via de app zodra een date niets is geworden oid.

Maar bij de uitzending van vandaag, had ik het idee dat dat meisje ook een alcoholverslaving had.

Ik ben benieuwd of er nog meer mensen gekeken hebben of het gaan volgen!
Alle reacties Link kopieren
Wat erg dit (ben terug ah kijken)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het zo'n lief meisje, er moet alleen een man genoeg geduld hebben om te wachten tot ze zich kwetsbaar durft op te stellen.
Maar met dit gedrag trek je alleen weinig mannen die op zoek zijn naar een relatie ben ik bang..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net uitzending gemist gezien. Wat bijzonder om al 5 jaar elk weekend sex te hebben met scharreks die ze opduikelt in de kroeg en het nooit nuchter te doen... ik hou juist totaal niet van sex als een kerel gezopen heeft.

TO, een drankprobleempje leek mij idd ook wel aanwezig te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het aan het terugkijken.
Even wennen aan haar accent.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk om te zien. Nooit nuchter seks gehad de laatste jaren. Ongelooflijk.
_melon schreef:
18-10-2017 12:00
Vreselijk om te zien. Nooit nuchter seks gehad de laatste jaren. Ongelooflijk.
Ja dat verbaaste mij ook...
Dit programma keek ik aantal jaren? terug altijd. Arie Boomsma presenteerde het destijds, dacht ik.
Verschil met paar jaar terug? Weet, dat ik het toen leuk vond om te kijken. Misschien uitzending gemist vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Ik was bezig en heb alleen korte stukjes gezien maar zag ik nou goed dat ze gewoon seks had midden op straat????
Ze heeft alleen seks als ze gedronken heeft en volgens mij drinkt ze behoorlijk veel dan vraag ik mij af wat heb jij meegemaakt in je leven dat je zulke issues hebt. Ze zou hulp moeten zoeken bij een psycholoog.

Dit is gewoon vlucht gedrag en ze is verre van in staat om een normale relatie aan te gaan.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
18-10-2017 18:53
Ik was bezig en heb alleen korte stukjes gezien maar zag ik nou goed dat ze gewoon seks had midden op straat????
Ze heeft alleen seks als ze gedronken heeft en volgens mij drinkt ze behoorlijk veel dan vraag ik mij af wat heb jij meegemaakt in je leven dat je zulke issues hebt. Ze zou hulp moeten zoeken bij een psycholoog.

Dit is gewoon vlucht gedrag en ze is verre van in staat om een normale relatie aan te gaan.
Nee dat was 'gewoon' droogneuken met een vriendin volgens mij.
Ben het ook aan het terug kijken. Wat een vreselijk leven... Zo eenzaam! Wel jammer van die Fajah, vreselijk mens vind ik dat toch.

Nieuwsgierig vraagje: is voor jullie die ondertiteling nou echt nodig? Ik kan haar prima verstaan, maar ik kom uit dezelfde regio. Twente dus en niet de Achterhoek, zoals in de omschrijving!
Alle reacties Link kopieren
superjuffie schreef:
19-10-2017 12:34
Ben het ook aan het terug kijken. Wat een vreselijk leven... Zo eenzaam! Wel jammer van die Fajah, vreselijk mens vind ik dat toch.

Nieuwsgierig vraagje: is voor jullie die ondertiteling nou echt nodig? Ik kan haar prima verstaan, maar ik kom uit dezelfde regio. Twente dus en niet de Achterhoek, zoals in de omschrijving!
Ik vond de ondertiteling wel handig
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Vreselijk deze onveilige wereld van seks zonder liefde. Er wordt hier iets van binnen kapot gemaakt wat nooit meer goed komt. Zelfrespect en veilige hechting. Waarom laat in dit geval de moeder zoiets toe? Ik had hem van de bank af getrapt naar werk!!!! En al helemaal mijn huis niet als bordeel laten gebruiken. Echt geschift, gezonde vent die alleen op de bank 10 uur per dag op zoek is naar seks deals. Waarvan rijdt hij die auto?, Betaald hij het uitgaansleven? Vies gevoel bij, deze persoon gaat gewoon zo door.
Alle reacties Link kopieren
Hij vond zich zelf volgensmij ongeloofelijk stoer
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven