Entertainment alle pijlers

Mindhunter - serie - einde - help - SPOILERALERT!

22-10-2017 22:05 14 berichten
Lieve mede-netflixverslaafden: wie van jullie heeft het einde van mindhunter gezien (gaat me om de laatste scène) en kan me ff vertellen wat ik nu mis. Want ik snap het niet. Mag ook in een PB hoor, gezien de mogelijke nieuwsgierigen die ondanks een spoileralert toch kijken en daar dan spijt van hebben ;-D
Alle reacties Link kopieren
Gezien!
Wat snap je niet?
Wie ook al weer die kerel is in de allerlaatste scène (die die tekeningen verbrandt)... :-$ kan liggen aan het feit dat ik soms met half oog heb gekeken ivm dochter die door nachtmerries veel uit haar doen is en dan bij me uithuilt op de bank :proud:
En ff voor de duidelijkheid, die bank staat niet bij de tv, dus dochter (van anderhalf) krijgt geen nachtmerries van Mindhunter Haha!
Alle reacties Link kopieren
Das de kerel die je in bijna alle afleveringen aan het begin ziet. Naar mijn idee een seriemoordenaar die zijn plannen aan het maken is.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik weet wie het is, maar die moordenaar werd pas in 2004 geloof ik opgepakt, dus ik ben wel benieuwd hoe de schrijver dat gaan aanpakken.
Sjongejongejongejonge........
Ja! Ik zie hem dus steeds inderdaad. Maar kan er geen tomatensoep van koken.
Enne classy... vertel! Ik ben nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Google maar op Dennis Rader.. zodra ik z'n gezicht zag (gezichtsbeharing) dacht ik gelijk aan hem.. ;-)
Sjongejongejongejonge........
Alle reacties Link kopieren
Dennis Rader Btk
Oeh!!
Alle reacties Link kopieren
Ahhhhhhh de BTK....ik zei dat al vanaf scene 1 tegen mijn vent....
Werd hij pas in 2004 gepakt joh?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zelfs 2005..
Sjongejongejongejonge........
Dankzij jullie kan ik een tukkie doen! Jeej! Rustig slapen enzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven