Entertainment alle pijlers

Gordon gaat TROUWEN!

26-10-2017 11:27 1333 berichten
Gordon gaat trouwen!
"IK GA TROUWEN", zegt Gordon.Maar met wie? Via een nieuw televisieprogramma gaat hij op zoek naar de perfecte man.

Gordon heeft zich de afgelopen maanden suf gedatet met twaalf kandidaten die zijn geselecteerd door een commissie bestaande uit Gerard Joling, boezemvriend Danny Rook en hartsvriendin Joyce Humblet.

Het is de bedoeling dat Gordon dit jaar nog in het huwelijksbootje stapt op een droomlocatie in Kaapstad, waar hij een huis bezit. Met wie hij )al dan niet) daar trouwt, besluit hij pas de dag vóór het huwelijk. Minder dan 24 uur vóór het jawoord wordt zijn nieuwe schoonfamilie ingevlogen.

Vanavond de eerste aflevering om 21.30 uur op RTL4

Laat de 12 mannen maar komen :-D
Alle reacties Link kopieren
Jezus krijst op een trekker. :facepalm:

Ik pas.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Waarom leent Gordon zich hiervoor?
Bumba1985 schreef:
26-10-2017 11:34
Waarom leent Gordon zich hiervoor?
Omdat hij aandachts geil is.
Ik kan nog geen 5 minuten naar Gordon kijken dus dit is niet aan mij besteed.
Alle reacties Link kopieren
Gordon loopt niet te snel van stapel, hij skiet van stapel. 😂 Veel geluk, Gordon. (ik ga niet kijken)
Niet zo zuuur!!!
Bumba1985 schreef:
26-10-2017 11:34
Waarom leent Gordon zich hiervoor?
HILVERSUM - Gordon wil met zijn programma 'Gordon Gaat Trouwen....maar met wie?' een bijdrage leveren aan de homoacceptatie in Nederland. ''Ik weet niet of Nederland klaar is om twee mannen op televisie te zien daten. Dat is best wel een ding. Ik ben daar heel benieuwd naar'', zegt Gordon
In het datingprogramma gaat Gordon met twaalf mannen op stap om de ware uit te zoeken. In de eerste aflevering springt al meteen een vonk over en wordt er ook gezoend. ''Ik heb het gevoel dat het wel gaat lukken'', zegt Gordon serieus. Na meerdere relaties wordt het nu menens. ''Je zult altijd mensen hebben die kritiek hebben, maar ik doe dit met heel mijn hart en vol integriteit'', zegt hij.
"Ik doe het ook voor de homoacceptatie in Nederland'', legt de aanstaande bruidegom uit. ''De homoacceptatie in Nederland gaat hard hollend achteruit. Ik hoop dat ik met dit programma laat zien dat liefde universeel is. Dat het niet uitmaakt van wie je houdt. Het moet gewoon heel normaal zijn, ook voor mij." Gordon zegt bewondering te hebben voor de mannen die zich hebben aangemeld. ''Ik zou dat nooit durven. Ze stellen zich kwetsbaar op en durven te laten zien dat ze mij leuk vinden. Dat vind ik wel wat."

http://www.welingelichtekringen.nl/anp/ ... tie-helpen
Alle reacties Link kopieren
Je weet van te voren al dat het nooit een lang huwelijk zal zijn
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Dat er überhaupt mannen te vinden zijn die wel met Gordon willen trouwen. Hij maakt altijd valse grappen over anderen.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
26-10-2017 14:09
Dat er überhaupt mannen te vinden zijn die wel met Gordon willen trouwen.
Er zijn zelfs vrouwen gevonden... :-? Die ook op tv willen.
Alle reacties Link kopieren
Trash is trash. Haaaaai :hello:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
OMG, die valszingende vrouw in witte legging :rofl:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
OMG, die valszingende vrouw in witte legging :rofl:
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
26-10-2017 21:41
Trash is trash. Haaaaai :hello:
:high5:
Alle reacties Link kopieren
:cheer: ik hou van Gordon (ja sorry maar echt) dus ik kijk zeker mee!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, die jongen met dat peroxide-haar... Stijlvol gekleed zegt ze.... :rofl:
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Zelfs een man met een kind, dan heb je ze toch niet op een rijtje zeg om je kind gelijk te betrekken in zo,n programma.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop echt trouwens dat het die serieuze man wordt met dat kindje. die lijkt mij zo leuk echt een lieverd denk ik. Ik vind Gordon trouwens ook leuk.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
26-10-2017 21:46
Zelfs een man met een kind, dan heb je ze toch niet op een rijtje zeg om je kind gelijk te betrekken in zo,n programma.
Tja... ben ik wel eens maar dat moet ieder voor zich weten. het gaat niet om dat kind. verder zal ze hopelijk weinig te zien zijn.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik heb het ook op staan, maar ik besef me nu pas dat ik net de tv op pauze heb gehad en zeker 10 minuten achter loop op jullie. Zo als het bij mij reclame is maar even inlopen haha.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik ben niet onder de indruk van die waarzegger.
Ik vind hier dingen van.
daenerys79 schreef:
26-10-2017 21:45
Hahaha, die jongen met dat peroxide-haar... Stijlvol gekleed zegt ze.... :rofl:
Ze is zelf ook stijlvol verbouwd zullen we maar zeggen ;)
Alle reacties Link kopieren
23! Dat kun je toch niet menen!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Leuke man volgens mij (Rogier).
Alle reacties Link kopieren
Intussen heeft Gordon in 1 aflevering al meer dates dan ik in drie jaar.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze leuk!!!! Wat een leuk setje!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven