Entertainment alle pijlers

Hunted

06-11-2017 20:47 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het tweede seizoen van Hunted is begonnen, wie kijkt ook? Wel heftig dat ze die studentenkamer binnenvielen zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk.
Alle reacties Link kopieren
O help ,wat is een coördinaat???ik denk niet dat dit team t lang gaat volhouden
c'est le ton qui fait la musique
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad.. Wat een voorbereiding..
Alle reacties Link kopieren
De halve pabo staat boven.. Omg .. Daar heeft ze geen rekening mee gehouden😀
Alle reacties Link kopieren
snert schreef:
06-11-2017 20:50
O help ,wat is een coördinaat???ik denk niet dat dit team t lang gaat volhouden
Of ze komen juist ver met dom geluk. Nu ook al met die kluis. Heel toevallig gelijk leeggehaald, maar daardoor niet te hoeven betalen.
Alle reacties Link kopieren
Je moet wel van goede huize komen wil je die "pitbulls " voor blijven, dat opsporingsteam neemt het behoorlijk serieus .
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat ze niet meer hebben geleerd van vorig jaar. Stom die briefjes in de prullenbak of die telefoons.
Alle reacties Link kopieren
Ja idd, maar ze weten niet vantevoren wanneer ze moeten vluchten natuurlijk, maar het blijft dom.

Ik zou eerder een dwaalspoor achterlaten in de prullebak.
Alle reacties Link kopieren
Daar gaat de eerste...
Alle reacties Link kopieren
Lekker geloofwaarig, Bartho Braat die vraagt om een figurant. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
😆
...De meesten hebben vorig seizoen vast niet gekeken want dan zouden ze beter weten lijkt me
Alle reacties Link kopieren
Die dildo's :proud: :facepalm:

Toen die vrouw aan het beunen was op dat festival in Zeeland dacht ik al dat ze niet ver zou komen..
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel alsof de makers te weinig aanmeldingen hebben gehad en een castingbureau hebben ingezet.. Je gaat je toch beter voorbereiden? Ik snap dit echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Die briefjes in de prullenbakken :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig seizoen niet gezien, maar heb vandaan voor het eerst gekeken. Leuk concept. Hier had ik ook wel aan mee willen doen. Die ene vrouw was niet slim bezig door bij familie te blijven. Verbaast me niks dat zij al op dag 2 gepakt is.
Alle reacties Link kopieren
Ik kende het niet maar heb laatst in twee dagen het hele vorige seizoen bekeken en was echt heel spannend :)

Wat was die militair goed!
En die Turkse jongen aandoenlijk toen hij Guus Meeuwis meezong in zijn rode autootje op weg naar zijn vrouw die hij zo miste. Dus ik ga zéker weer kijken. Dit jaar maar denk dat ik even een paar weken wacht zodat ik ze achter elkaar kan kijken, dan zit je er lekker in.

Ook onbegrijpelijk dat mensen weten dat ze je traceren als je pint en dan toch losse boodschapjes met pin afrekenen.

En dat er zóveel camera's in Nederland hebben wist ik ook niet.

Ik zou zelf ook mee willen doen :)
Verstoppertje voor volwassenen!
Alle reacties Link kopieren
Ik volg.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook, maar een dagje later. Mijn oudste kind vindt het erg leuk, en we kijken dan samen op dinsdag.
Home is where your wifi connects automatically.
Alle reacties Link kopieren
Zo goed als vorig seizoen gaat het niet worden. Als ik zo het niveau zie wat er dit seizoen meedoet, denk ik dat ik na twee afleveringen afhaak. Jammer, want het idee is leuk.
Alle reacties Link kopieren
Het opsporingsteam had ook verwacht dat de deelnemers zich beter hadden voorbereid.
Toch blijf ik het boeiende tv vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje merkwaardig dat die mensen in het opsporingsteam meedoen aan een TV programma. Heb liever dat ze gewoon criminelen opsporen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Belle73 schreef:
10-11-2017 09:42
Ik vind het een beetje merkwaardig dat die mensen in het opsporingsteam meedoen aan een TV programma. Heb liever dat ze gewoon criminelen opsporen.
Dat gevoel heb ik ook een beetje. Of zouden ze dit naast hun baan doen? Dus in hun vrije tijd? Lijkt me toch niet, allemaal 3 weken vakantie opnemen voor dit.

Of het valt onder de noemer 'training'.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een interessant programma, maar ik vind het nog steeds 'oneerlijk' dat de voortvluchtigen verplicht moeten pinnen en naar een kluis toe moeten waar het vol camera's hangt etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven