Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael scheiden ermee uit.

16-11-2017 15:31 3115 berichten
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.

Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Troeteltje schreef:
16-11-2017 17:59
Ik zag kindjes met besmeerde monden. Miet eenmaal, meermaals. Vind da5 alleen al een teken van achteloosheid.

Denk dat ze echt wel een lieve mama zal zijn. Echter haar streken raakt ze echt niet ineens kwijt. Drank, sec, ordinaire praat. Dat hoort bij haar. En bij haar volk.
Ja die vieze mondjes viel mij ook op..Vooral bij die kleinste.Die zit gewoon helemaal onder.
Hoe hij dat pakje drinken uitkneep..En hoe daar dus ook niks van werd gezegd.Hoe hij terug kwam van de mac.

Las gisteravond inderdaad dat die Jake haar voor borderliner had uitgemaakt en dat hij een boek over haar zal gaan schrijven.Bron story.
Samantha laat zich opnaaien en haalt gelijk flink uit naar hem via facebook.
Wie neemt de story nou serieus? :facepalm:
Ge eerst eens na of het klopt.


Volgens mij is ze intussen wel rijp voor een inrichting.In ieder geval voor een psychiater.

@nina Tijdens die bekeuring lag ze zelf toch al met die Rolf?
Ik heb geen zin in terug te kijken, want de eerste 2 waren ook gelijk de ergste 2 afleveringen.
Waar ik het normaal niet erg vind zat ik me nu gewoon echt te irriteren :-D
( kijk voorruit )

Michael zal vast ook niet helemaal zuiver zijn hoor.Maar ze was vanaf begin af aan al super jaloers.
Ruzie's over dat hij een meisje had aangenomen op facebook terwijl haar facebook volstaat met gasten.

Na al haar uitlatingen vind ze het ook nog raar dat ze bakken met shit over zich heen krijg.
Zij moest toch zo nodig bekend zijn.
Dan moet je ook accepteren dat er mensen zijn die jou gedrag totaal afkeuren.
anoniem_357433 wijzigde dit bericht op 17-11-2017 13:38
8.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je zult maar zo verslaafd aan aandacht zijn, dat is toch zielig? Goed dat ze van Michael gaat scheiden, nu nog afstand doen van dat achterlijke Barbie-imago, dan lijkt ze weer net een normaal mens.
If I can't dance, it's not my revolution!
Triest geval, gaat nu zelfs de bijstand in..
Wel 4x verhuizen, inclusief nieuwe meubelen iedere x...
Heb eigenlijk wel medelijden, denk dat ze inderdaad niet ( goed ) begeleid is.
Al tijden van Oh Cherso..ze is gewoon gebruikt...haar karakter en zoals ze is...
Puur uitgebuit voor de tv, ja ze deed hier aan mee,
maar als leek kun je nooit weten wat voor verachtelijk wereldje de échte TVwereld is..
Kwebbeltje91 schreef:
16-11-2017 19:14
Alles voor de kijkcijfers blijkbaar.
Zag vandaag een artikel dat Jake flink uithaalt naar Samantha. Moddergooien is begonnen dus. (of het was al bezig, min of meer)
Jake is de manager. Haalt die uit naar zijn eigen klant? Die zijn geldlade vult?

En idd...alles voor de kijkcijfers. Dit programma, TV...elke vorm van aandacht betekend geld in het laatje........niks Bijstand. Denk je nou echt dat er een Sociale Dienst bestaat die een bekende NL (met inkomen uit bekendheid) een uitkering verstrekt?
gnossienne schreef:
17-11-2017 11:38
Je zult maar zo verslaafd aan aandacht zijn, dat is toch zielig? Goed dat ze van Michael gaat scheiden, nu nog afstand doen van dat achterlijke Barbie-imago, dan lijkt ze weer net een normaal mens.
Verslaafd is ze vast niet aan die aandacht. Het is een gevolg van het programma oh oh cherso. Wat een dergelijk programma en je aanmelden in een “onbezonnen” ogenblik al niet kan teweegbrengen in iemands leven.

Nu ze eenmaal bekend is zal ze ook bekend willen blijven. Het bied nadelen, echter ook voordelen. Dat zij van het kaliber is dat zichzelf totaal voor joker zet...en hij ook trouwens......zal haar verder een reet roesten. Hoewel ze het vast niet eens in de gaten heeft.

Haar ouders vond ik altijd heel lief.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
16-11-2017 16:35
Zou het kloppen dat ze maar 25000 euro kreeg voor die show? Dacht toch minstens 150.000 euro plus al die extra's vakantie,uitstapje,feestje,tattoo,hairextentions etc wat je in die uitzendingen zag.
ik schrok ook van het bedrag. ik dacht ook minstens aan 100.000E minimaal.....
Alle reacties Link kopieren
gnossienne schreef:
17-11-2017 11:38
Je zult maar zo verslaafd aan aandacht zijn, dat is toch zielig? Goed dat ze van Michael gaat scheiden, nu nog afstand doen van dat achterlijke Barbie-imago, dan lijkt ze weer net een normaal mens.

die dooie rat nog van haar hoofd af, dan word het misschien nog wat
Kersenpitje schreef:
17-11-2017 12:37
Triest geval, gaat nu zelfs de bijstand in..
Wel 4x verhuizen, inclusief nieuwe meubelen iedere x...
Heb eigenlijk wel medelijden, denk dat ze inderdaad niet ( goed ) begeleid is.
Al tijden van Oh Cherso..ze is gewoon gebruikt...haar karakter en zoals ze is...
Puur uitgebuit voor de tv, ja ze deed hier aan mee,
maar als leek kun je nooit weten wat voor verachtelijk wereldje de échte TVwereld is..
Ze heeft zich laten gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je naar kindermishandeling gaan kijken? Want dat is wat er in deze serie gebeurd. Niet dat ik iets anders verwacht had want dat het waardeloze ouders zijn hebben ze allang bewezen. En nu moet ze huilie de huilie naar de psych omdat ze " geestelijk verkracht" is door iedereen? Ik heb er echt geen medelijden mee. Elke keer was het weer gejank en wilde ze niet meer en elke keer weer zetten ze haar handtekening onder de volgende serie. Dat je jong en naïef bent en aan oh oh Cherso meedoet, ok nou ja kan gebeuren. Maar daarna keer op keer met je smoel op de tv en vervolgens je kinderen die ellende ook aandoen daar was ze toch echt helemaal zelf bij. Blijkbaar was met haar kop op tv en het geld genoeg om zich geestelijk te laten uitwonen, dan nu niet gaan zitten janken dat het zo erg was.. Geen therapie ter wereld die gaat oplossen dat ze zichzelf voor altijd heeft neergezet als die domme bimbo van tv. Dat zij het prima vindt dat ze nooit meer serieus genomen zal worden is haar zaak, dat haar kinderen nu altijd de kinderen van die bimbo en die asociale petjes anabool van tv zijn vind ik wel heel zielig.

Als mijn kind bij haar kind in de klas zat dan zou mijn kind dus niet bij dat uitschot mogen spelen, haar kind wel bij mij mits het zich kan gedragen. Hoe sneu ook maar echt niet dat ik mijn kind zou meegeven aan iemand die loopt te schelden en vulgaire taal uitslaat waar kinderen bijzijn. :nope:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
17-11-2017 14:58
Waarom zou je naar kindermishandeling gaan kijken? Want dat is wat er in deze serie gebeurd. Niet dat ik iets anders verwacht had want dat het waardeloze ouders zijn hebben ze allang bewezen. En nu moet ze huilie de huilie naar de psych omdat ze " geestelijk verkracht" is door iedereen? Ik heb er echt geen medelijden mee. Elke keer was het weer gejank en wilde ze niet meer en elke keer weer zetten ze haar handtekening onder de volgende serie. Dat je jong en naïef bent en aan oh oh Cherso meedoet, ok nou ja kan gebeuren. Maar daarna keer op keer met je smoel op de tv en vervolgens je kinderen die ellende ook aandoen daar was ze toch echt helemaal zelf bij. Blijkbaar was met haar kop op tv en het geld genoeg om zich geestelijk te laten uitwonen, dan nu niet gaan zitten janken dat het zo erg was.. Geen therapie ter wereld die gaat oplossen dat ze zichzelf voor altijd heeft neergezet als die domme bimbo van tv. Dat zij het prima vindt dat ze nooit meer serieus genomen zal worden is haar zaak, dat haar kinderen nu altijd de kinderen van die bimbo en die asociale petjes anabool van tv zijn vind ik wel heel zielig.

Als mijn kind bij haar kind in de klas zat dan zou mijn kind dus niet bij dat uitschot mogen spelen, haar kind wel bij mij mits het zich kan gedragen. Hoe sneu ook maar echt niet dat ik mijn kind zou meegeven aan iemand die loopt te schelden en vulgaire taal uitslaat waar kinderen bijzijn. :nope:
Zo, ga je lekker????
Frankly my dear, I don"t give a damn
watdachtjehiervan schreef:
17-11-2017 14:13
Ze heeft zich laten gebruiken.
Nee hoor, ze vonden dat filmen en snabbelen lekker makkelijk geld verdienen, ze heeft zelf aangegeven dat ze werken niets voor haar was.
Alle reacties Link kopieren
Cora was ook 15 jaar ouder geworden in het gezicht, kan me wel voorstellen met zo'n dochter.
arme vrouw...
watdachtjehiervan schreef:
17-11-2017 14:13
Ze heeft zich laten gebruiken.
Ze is overduidelijk een lvb’er. Ik vind het wel misbruik. En ja, ze is ontzettend ordinair.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het niet, daarom de vraag: gaat ze echt de bijstand in? Zo ja, waarom? Ze kan toch gewoon werken?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ze is erg onvoorspelbaar en wispelturig. Er zit geen gezond verstand in. Jammer dat die ouders gaar ook niet tot rede kunnen brengen. Het zit er gewoonweg niet in. En dat ze dit over zichzelf afroept vindt ik ook. Zij kiest voor deelname aan dit programma. Helaas de kindjes niet.

Dat Michael heel lang zijn kids niet bezoekt is sneu.
Maar al dat geruzie en gezeik in bijzijn van kinderen is zo sneu. Ik vind het echt heel zielig dat zij niet beter weten dan dit.
Jake is een rare. Heel de tijd bemiddelen. Houdt je er buiten . Die zou haar wat meer met beide benen op de grond moeten houden.
MoirenPhae schreef:
17-11-2017 21:37
Ze is overduidelijk een lvb’er. Ik vind het wel misbruik. En ja, ze is ontzettend ordinair.
Wat is een lvb'er?
Sophiever schreef:
17-11-2017 23:12
Wat is een lvb'er?
Licht verstandelijk beperkt.
Een van de kenmerken is geen oorzaak volg kunnen overzien en niet kunnen zien wat de effecten op de lange termijn zijn.
Ik denk niet dat ze dat is hoor. Ze is misschien niet heel intelligent, maar ze is gewoon zo geworden doordat jarenlang camera's haar hebben gevolgd. En dan bouw je vanzelf een soort imago op, want daar houden mensen van. Vooral als je een bepaald publiek vast wilt houden.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
17-11-2017 14:58
Waarom zou je naar kindermishandeling gaan kijken? Want dat is wat er in deze serie gebeurd. Niet dat ik iets anders verwacht had want dat het waardeloze ouders zijn hebben ze allang bewezen. En nu moet ze huilie de huilie naar de psych omdat ze " geestelijk verkracht" is door iedereen? Ik heb er echt geen medelijden mee. Elke keer was het weer gejank en wilde ze niet meer en elke keer weer zetten ze haar handtekening onder de volgende serie. Dat je jong en naïef bent en aan oh oh Cherso meedoet, ok nou ja kan gebeuren. Maar daarna keer op keer met je smoel op de tv en vervolgens je kinderen die ellende ook aandoen daar was ze toch echt helemaal zelf bij. Blijkbaar was met haar kop op tv en het geld genoeg om zich geestelijk te laten uitwonen, dan nu niet gaan zitten janken dat het zo erg was.. Geen therapie ter wereld die gaat oplossen dat ze zichzelf voor altijd heeft neergezet als die domme bimbo van tv. Dat zij het prima vindt dat ze nooit meer serieus genomen zal worden is haar zaak, dat haar kinderen nu altijd de kinderen van die bimbo en die asociale petjes anabool van tv zijn vind ik wel heel zielig.

Als mijn kind bij haar kind in de klas zat dan zou mijn kind dus niet bij dat uitschot mogen spelen, haar kind wel bij mij mits het zich kan gedragen. Hoe sneu ook maar echt niet dat ik mijn kind zou meegeven aan iemand die loopt te schelden en vulgaire taal uitslaat waar kinderen bijzijn. :nope:
Zo erg is het nou ook weer niet hoor, jeetje.
Kwebbeltje91 schreef:
18-11-2017 08:48
Ik denk niet dat ze dat is hoor. Ze is misschien niet heel intelligent, maar ze is gewoon zo geworden doordat jarenlang camera's haar hebben gevolgd. En dan bouw je vanzelf een soort imago op, want daar houden mensen van. Vooral als je een bepaald publiek vast wilt houden.
Ze was al zo bij de eerste oh oh cherso. Het is echt haar mentaliteit. Ze zal ook farsoenlijke momenten hebben maar die zenden ze niet uit.
Want dan knappen mensen af inderdaad.
Kwebbeltje91 schreef:
18-11-2017 08:48
Ik denk niet dat ze dat is hoor. Ze is misschien niet heel intelligent, maar ze is gewoon zo geworden doordat jarenlang camera's haar hebben gevolgd. En dan bouw je vanzelf een soort imago op, want daar houden mensen van. Vooral als je een bepaald publiek vast wilt houden.
Ik denk dat ze het wel is en altijd zo geweest is. Hooguit dat het uitvergroot is door die tv programma’s.
Soms moet je mensen in bescherming nemen, maar zolang veel mensen kijken om alles af te kunnen kammen zal de zicht naar geld bij de omroep winnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het eens met Mwtheelepel.
Uitschot is het. Vreselijk hoe ze praten waar die kinderen bij zijn. Vind het gewoon erg dat RTL dit al jaren uitzend. Kinderen lopen er vies bij. Zij ziet eruit als een ****. Jaloers te doen tegen haar ex terwijl ze zelf een nieuwe vriend heeft. Totaal gestoord.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog niet gezien, ga het binnenkort ff terugkijken. Lekker trashen :proud:
Kinderen worden nu eenmaal vies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven