Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael scheiden ermee uit.

16-11-2017 15:31 3115 berichten
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.

Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
MoirenPhae schreef:
17-11-2017 23:19
Licht verstandelijk beperkt.
Een van de kenmerken is geen oorzaak volg kunnen overzien en niet kunnen zien wat de effecten op de lange termijn zijn.
Zou kunnen. Ik denk eerder aan een paniekstoornis.
Alle reacties Link kopieren
renske1975 schreef:
16-11-2017 17:11
Toen pas? :proud:
Hahaha, nee eerder natuurlijk al, maar dat was echt het begin van het einde
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
18-11-2017 08:56
Zo erg is het nou ook weer niet hoor, jeetje.
Nee, en wij zien wat RTL wil dat wij zien. Een Samantha die voor haar kindjes zorgt en gewoon haar huiselijke taakjes verricht (wat ze echt niet vloekend en scheldend doet) is ook saai om naar te kijken en dat wil RTL niet. Ze filmen dagen lang voor die 3 kwartier sensatie.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
En wat ze nu laten zien is al maanden geleden gefilmd toen was alles nog erg vers
Don't cry, buy a bag and move on.
MoirenPhae schreef:
17-11-2017 21:37
Ze is overduidelijk een lvb’er. Ik vind het wel misbruik. En ja, ze is ontzettend ordinair.
Wat is een lvb-er?
Troeteltje schreef:
18-11-2017 15:31
Wat is een lvb-er?
Zie eerder.
Zag het te idd te laat dat er reeds uitleg was gegeven. ;-))
Ik denk echt niet dat Samantha lvb is, misschien haalt ze zwakbegaafd nog wel, maar lvb lijkt me niet. Ik denk dat het milieu waarin ze is opgegroeid en wat ze vanaf de Oh Oh Cherso tijd tot nu heeft meegemaakt en hoe ze geleerd heeft te (over)leven nogal wat invloed hebben.

Ik zag haar laatst bij 'Chantal blijft slapen' (of zoiets) en toen ging ze om 4.30 opstaan, omdat haar kinderen wakker waren. Tegen Chantal zei ze dat de rest van de buurt pas rond 12 uur wakker wordt. Ik kom wel eens in die wijk en vraag me af of dat echt zo is, wat doen die mensen daar, waar leven ze van? Of klopt dat niet wat ze zegt en zijn de meesten gewoon netjes aan het werk om 9.00 uur? En gaat ze echt de bijstand in?

Ze roept nu weer dat ze nooit meer op TV gaat. Ik denk dat het goed is dat ze echt volledig uit de spotlights gaat en een normale baan gaat nemen. Maar goed, als het klopt wat ze zegt over die wijk zal het wel eeuwig bijstand worden. Wellicht komt ze wat meer tot rust als ze echt wegblijft uit die tv- en entertainmentwereld.
Ze gaat toch 6 dagen per week in eigen kledingwinkel staan?? :rofl:
Troeteltje schreef:
18-11-2017 16:02
Ze gaat toch 6 dagen per week in eigen kledingwinkel staan?? :rofl:
Welnee, ze kan een partij al niet eens aan laat staan de hele dag.
Zo tokkie zie je ze zelden. En hoe ze met die kinderen omgaat. Ik vind het écht verwaarlozing en mishandeling. Dat schreeuwen en vloeken en seks gepraat en geruzie waar zij bij zijn. Godgeklaagd..
En zoveel tijd en geld ze in zichzelf stopt, zo smoezelig zien die kinderen eruit.
Bah!
Yggdrasil- schreef:
18-11-2017 17:55
Zo tokkie zie je ze zelden. En hoe ze met die kinderen omgaat. Ik vind het écht verwaarlozing en mishandeling. Dat schreeuwen en vloeken en seks gepraat en geruzie waar zij bij zijn. Godgeklaagd..
En zoveel tijd en geld ze in zichzelf stopt, zo smoezelig zien die kinderen eruit.
Bah!
Ja maar dat deed ze altijd al.
Heeft ze eigenlijk op (een) school gezeten?
Troeteltje schreef:
18-11-2017 21:09
Heeft ze eigenlijk op (een) school gezeten?
Sowieso niet afgemaakt.
Dat lijkt me.

Ze is met alles to much.
Te bruin, te blond, te nep, te grote tieten, te ordinair, te dom, te brutaal, te te te.

Eigenlijk meelijwekkend.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar ouders hele normale
Mensen helemaal niet tokkie
Alleen dat platte accent !
Volgens mij doet Mike het met
Die veel oudere vriendin/zakenpartner /manager,
Geloof dat ze Bianca heette? Lelijk oud wijf
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
18-11-2017 17:55
Zo tokkie zie je ze zelden. En hoe ze met die kinderen omgaat. Ik vind het écht verwaarlozing en mishandeling. Dat schreeuwen en vloeken en seks gepraat en geruzie waar zij bij zijn. Godgeklaagd..
En zoveel tijd en geld ze in zichzelf stopt, zo smoezelig zien die kinderen eruit.
Bah!
Helemaal eens. Ik kan er niet meer naar kijken, bah.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
vieze gezichtjes maar wel in een
Armani shirtje
sandy1974 schreef:
18-11-2017 22:37
Ik vind haar ouders hele normale
Mensen helemaal niet tokkie
Alleen dat platte accent !
Volgens mij doet Mike het met
Die veel oudere vriendin/zakenpartner /manager,
Geloof dat ze Bianca heette? Lelijk oud wijf
Zal misschien wel gebeurt zijn. Samantha noemde zijn neukertje Michelle.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zit Barbie in de bijstand? Ze kan toch gewoon werken neem ik aan?
En ze zal wel flink gekort worden op de bijstand want het is uitgebreid op TV geweest hoe zij haar geld (vermogen) er doorheen gejaagd heeft de afgelopen tijd en het geld dat zij met deze serie verdient.
minnimouse schreef:
19-11-2017 09:57
Waarom zit Barbie in de bijstand? Ze kan toch gewoon werken neem ik aan?
En ze zal wel flink gekort worden op de bijstand want het is uitgebreid op TV geweest hoe zij haar geld (vermogen) er doorheen gejaagd heeft de afgelopen tijd en het geld dat zij met deze serie verdient.
Je wordt toch niet gekort omdat je geld hebt verdient en dat je het ook hebt uitgegeven?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of haar iq echt laag genoeg is om over lvb te spreken. Ik denk eigenlijk dat het vooral een kwestie is van onderontwikkeld zijn door de omgeving die ook nogal simpel is. Verder een gebrek aan opvoeding van huis uit denk ik als ik zie hoe die ouders zijn en met haar en haar drama gedrag omgaan. Ik heb niet het idee dat ze ooit geleerd heeft ergens voor te werken en door te zetten want bij het kleinste zuchtje tegenwind zet ze het op een janken en wil naar haar mammie. Het zal je moeder maar zijn.. :sigh:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
19-11-2017 10:11
Je wordt toch niet gekort omdat je geld hebt verdient en dat je het ook hebt uitgegeven?
Wel als ze aan kunnen tonen dat je in een paar weken/maanden erg veel geld hebt uitgegeven. Bijvoorbeeld: 25.000 euro verdiend met een serie en dat er binnen 2 maanden doorheen gejaagd hebt (als voorbeeld), dan kan het best zijn dat je gekort wordt. Net als met een erfenis.
minnimouse schreef:
19-11-2017 12:02
Wel als ze aan kunnen tonen dat je in een paar weken/maanden erg veel geld hebt uitgegeven. Bijvoorbeeld: 25.000 euro verdiend met een serie en dat er binnen 2 maanden doorheen gejaagd hebt (als voorbeeld), dan kan het best zijn dat je gekort wordt. Net als met een erfenis.
Als je in de bijstand zit maar toch niet als je na een paar maanden de bijstand in komt?
MwTheelepel schreef:
19-11-2017 11:32
Ik vraag me af of haar iq echt laag genoeg is om over lvb te spreken. Ik denk eigenlijk dat het vooral een kwestie is van onderontwikkeld zijn door de omgeving die ook nogal simpel is. Verder een gebrek aan opvoeding van huis uit denk ik als ik zie hoe die ouders zijn en met haar en haar drama gedrag omgaan. Ik heb niet het idee dat ze ooit geleerd heeft ergens voor te werken en door te zetten want bij het kleinste zuchtje tegenwind zet ze het op een janken en wil naar haar mammie. Het zal je moeder maar zijn.. :sigh:
De ouders hebben nu ze volwassen is er weinig over te zeggen. Ik denk dat haar ouders best oke zijn. Zoals ik al zei, ik verwacht bij haar een paniekstoornis. Als je kijkt ook op vakantie, dat is niet alleen dramaqueen gedrag dat zit echt dieper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven