Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael scheiden ermee uit.

16-11-2017 15:31 3115 berichten
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.

Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
19-11-2017 12:16
Als je in de bijstand zit maar toch niet als je na een paar maanden de bijstand in komt?
Zover ik weet wel.
Laatst nog gezien bij een man die een erfenis gekregen had en dat er in zeer korte tijd doorheen joeg. Naderhand kwam hij in de bijstand en die wordt nu gekort om die reden.
minnimouse schreef:
19-11-2017 12:26
Zover ik weet wel.
Laatst nog gezien bij een man die een erfenis gekregen had en dat er in zeer korte tijd doorheen joeg. Naderhand kwam hij in de bijstand en die wordt nu gekort om die reden.
Nou ja, we weten ook niet wat haar vaste lasten zijn he. Als ze dat rond april gehad heeft dan kan het best ver op zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
19-11-2017 12:18
De ouders hebben nu ze volwassen is er weinig over te zeggen. Ik denk dat haar ouders best oke zijn. Zoals ik al zei, ik verwacht bij haar een paniekstoornis. Als je kijkt ook op vakantie, dat is niet alleen dramaqueen gedrag dat zit echt dieper.

Nee nu niet meer maar ik denk niet dat ze vroeger anders met haar omgingen, ze is niet voor niets zo geworden. Als ik het me goed herinner was het al gejank toen ze in oh oh Cherso zat en toch heeft ze nog 10(!!!) keer haar handtekening onder een nieuwe serie gezet. Na die o zo vreselijke vakantie heeft ze nóg 5 series gemaakt. Kan ze nu wel zeggen dat ze gebruikt is maar dat gaat er bij mij niet in, ze had niet keer op keer hoeven tekenen maar ze is gewoon hartstikke aandachtsgeil en dacht carrière te gaan maken op tv en vooral ook snel geld te verdienen. Jammer genoeg is het hele feest niet doorgegaan, helemaal niets van wat ze heeft geprobeerd op te zetten of bereiken is gelukt, ze heeft zichzelf alleen als dom wicht neergezet en dat zal haar toekomst niet makkelijker maken. Lijkt me inderdaad genoeg reden een break down te krijgen maar ik blijf erbij dat ze het zichzelf ook heeft aangedaan. Maar dat maakt het misschien nog wel moeilijker om te accepteren.

Het zou me trouwens niets verbazen als ze volgend jaar weer met een nieuwe serie komt over haar leven alleen of haar nieuwe vriend. Het zal wel tegenvallen in de bijstand en dan laat ze zich gewoon weer "geestelijk verkrachten" door RTL. Ik hoop trouwens van niet.. Tijd om volwassen te worden en er te zijn voor haar kinderen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Sophiever schreef:
19-11-2017 12:31
Nou ja, we weten ook niet wat haar vaste lasten zijn he. Als ze dat rond april gehad heeft dan kan het best ver op zijn.
Dan leefde ze ver boven haar stand.Want die 25.000 euro is meer dan een vrouw met 2 kinderen in de bijstand krijgt en waar ze nu dan wel van moet rondkomen ALS ze bijstand krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
19-11-2017 12:31
Nou ja, we weten ook niet wat haar vaste lasten zijn he. Als ze dat rond april gehad heeft dan kan het best ver op zijn.
Tja, geen idee maar denk wel dat ze dat onderzoeken. Zeker gezien het feit dat zij zowat alles op TV heeft laten zien. En ze keek op geen cent.
minnimouse schreef:
19-11-2017 14:13
Tja, geen idee maar denk wel dat ze dat onderzoeken. Zeker gezien het feit dat zij zowat alles op TV heeft laten zien. En ze keek op geen cent.
Doen ze sowieso volgens mij. Ik dacht dat ze wel streng zijn.
Barbie is lief.
anoniem_212069 wijzigde dit bericht op 20-11-2017 12:20
97.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
20-11-2017 09:31
Mijn God wat is die vrouw dom! Maar ook gewoon iedereen in haar omgeving is echt dom. Aan een lage intelligentie kan je niks doen verder maar hoe die Barbie zich gedraagt vind ik echt de overtreffende trap van ordinair, dom, tokkie, aso en kamp.
Dat je je in je twintiger jaren zo laat inspuiten, opspuiten en straktrekken en dat ook nog mooi vindt, en je omringt met allerhande opblaaspoppen vind ik echt om te janken eigenlijk. Wat een verlepte en verlopen types.
Het lijkt wel een vrouwelijke versie van Michael Jackson, alleen dan volkomen zonder talent. Ze is echt zo'n kindvrouwtje, totaal verbouwd, als een kind huppelend in een pretpark, te dom om te poepen. Ze kan niet eens fatsoenlijk Nederlands praten. En ik hoorde haar offspring dezelfde domme taalfouten maken. Hoezo zeg je:'als mij, als jou, hun etc'. Heeft niemand ze ooit geleerd dat dat niet zo hoort? Die kinderen van haar leren het gewoon ook weer verkeerd. Gelukkig dat de ondertiteling wel weet hoe onze taal in elkaar steekt.

Jake vind ik ook een gigantische aso. Met de nadruk op gigantisch.
En hoewel de pa en ma van Samant het goed bedoelen zijn zij ook echt ontzettend volks. Beperkt. Ongeschoold. En simpel.
Ik kan er heel slecht tegen merk ik. Vooral omdat de nieuwe generatie weer precies diezelfde kant op gaat.
Nou, nou. Zo dom is ze nu ook weer niet. Ze leeft toch al een aantal jaren van haar realityserieleven. Wordt gesponsord voor haar plastische chirurgie, haar nagels, haar extensions, haar kleding etc. En dat ze niet eens fatsoenlijk kan praten volgens jou; wat maakt dat nou uit? Legio mensen maken fouten in hun taalgebruik. Je mening over de ouders van Samantha vind ik ook kortzichtig. Iemand die ongeschoold is hoeft niet simpel of beperkt te zijn.
Je spreekt erg minderwaardig over anderen. Waarom al die negatieve oordelen?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Barbie is knap.
anoniem_212069 wijzigde dit bericht op 20-11-2017 12:20
86.44% gewijzigd
SweetFirefly schreef:
20-11-2017 10:11
Nou, nou. Zo dom is ze nu ook weer niet. Ze leeft toch al een aantal jaren van haar realityserieleven. Wordt gesponsord voor haar plastische chirurgie, haar nagels, haar extensions, haar kleding etc. En dat ze niet eens fatsoenlijk kan praten volgens jou; wat maakt dat nou uit? Legio mensen maken fouten in hun taalgebruik. Je mening over de ouders van Samantha vind ik ook kortzichtig. Iemand die ongeschoold is hoeft niet simpel of beperkt te zijn.
Je spreekt erg minderwaardig over anderen. Waarom al die negatieve oordelen?
Ik vind haar niet eens een beetje dom, maar echt tenenkrommend dom.

Man ze kan niet eens een avondje een kledingparty organiseren. Echt alles wat ze doet vernaggelt ze.
En dan dat roze barbiehuis van d'r. Dan spoor je toch niet of wel dan?

En hoe ze met die kinderen omgaat. Ik zit echt op mijn handen hier om niet echt te zeggen wat ik eigen wil.
Dus ik hou het hier graag bij.
Yggdrasil- schreef:
20-11-2017 10:18
Ik vind haar echt en oprecht dom. En ik spreek net zo minderwaardig over haar dan de rest in dit topic.
Als! Het is als! :)
Mejuffrouwmuis schreef:
20-11-2017 10:20
Als! Het is als! :)
Toucheeeeee ;-)
Ygg, dat Samantha en consorten op je zenuwen werken snap ik. Alleen vind ik het erg denigrerend om volks gelijk te stellen aan beperkt en ongeschoold. We kunnen nou eenmaal niet allemaal een universitaire opleiding doen en geld als water hebben. Niet mis met volks!
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
20-11-2017 09:31
Mijn God wat is die vrouw dom! Maar ook gewoon iedereen in haar omgeving is echt dom. Aan een lage intelligentie kan je niks doen verder maar hoe die Barbie zich gedraagt vind ik echt de overtreffende trap van ordinair, dom, tokkie, aso en kamp.
Dat je je in je twintiger jaren zo laat inspuiten, opspuiten en straktrekken en dat ook nog mooi vindt, en je omringt met allerhande opblaaspoppen vind ik echt om te janken eigenlijk. Wat een beperkt wereldbeeld heeft deze vrouw. Wat een verlepte en verlopen types.
Het lijkt wel een vrouwelijke versie van Michael Jackson, alleen dan volkomen zonder talent. Ze is echt zo'n kindvrouwtje, totaal verbouwd, als een kind huppelend in een pretpark, te dom om te poepen. Ze kan niet eens fatsoenlijk Nederlands praten. En ik hoorde haar offspring dezelfde domme taalfouten maken. Hoezo zeg je:'als mij, als jou, hun etc'. Heeft niemand ze ooit geleerd dat dat niet zo hoort? Die kinderen van haar leren het gewoon ook weer verkeerd. Gelukkig dat de ondertiteling wel weet hoe onze taal in elkaar steekt.
Die kinderen zijn ook altijd vies, hun kleren ordinair en ze worden volgepropt met ongezonde zooi. Cola, patat, chocola, lolly's. En die kleine is pas 1. Ik vind het echt heel erg om te zien.


Maar goed, dat gevloek, getier, van pruiken, seks, tattoos, botox en implantaten aan elkaar hangend programma schiet mij nu echt verkeerd. Het is uitgemolken, en doorgedraaid. Ik vind dat deze vrouw en haar kinderen, vrienden en familie voor zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Dit soort mensen horen niet op tv.
Waar ze wel hoort is een goede vraag overigens. Die vrouw spoort echt niet.

En dan die Michael die een duur meubelhuis binnenstapt, voor duizenden euro's aan meubels laat verschepen voor de tigste x naar verweggiestand, dan ben je toch ook niet lekker. Wie fasiliteerd dat toch telkens? Dit is toch niet normaal?

Hun wereldbeeld is echt totaal wacko. Hun uitgave patroon is totaal verknipt. En ik ben benieuwd als die geldstroom ophoudt en hun sponsor de geldkraan dichtdraait. Geen dure pruiken meer, geen gratis botox prikjes, geen wimpers, nagels, roze hondenmanden, meubels, uit eten, vakanties, pretparken, helemaal niks nakkes meer.
Moet je kijken hoe snel die weer thuis woont en gaat lopen huilen. Boehoe het leven is niet eerlijk.....

Jake vind ik ook een gigantische aso. Met de nadruk op gigantisch.
En hoewel de pa en ma van Samant het goed bedoelen zijn zij ook echt ontzettend volks. Beperkt. Ongeschoold. En simpel.
Ik kan er heel slecht tegen merk ik. Vooral omdat de nieuwe generatie weer precies diezelfde kant op gaat.
Over 20 jaar zit Lientje in ohoh cherso the reunion ;-)
Wat jij constateert zijn eigenlijk symptomen, gedragingen en een leefstijl van iemand die jij als dom bestempelt, zo ook dat e.e.a. vaak generationeel doorwerkt.
Op zich niets nieuws onder zon toch?
Alleen zet jij het zo heftig aan dat het net lijkt of je je verbaast.
sprokkelientje wijzigde dit bericht op 20-11-2017 10:56
0.03% gewijzigd
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Los daarvan trek je nogal heftige en denigrerende conclusies en komt het op mij nogal als " dat soort mensen" over....jammer, weet niet in welke kringen jij je begeeft maar ook dit is de wereld hoor.

Dat je je eraan ergert en je erover verbaast dat dit als entertainment wordt neergezet is m.i. een andere discussie.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Hahahaha ik snap echt werkelijk niet waar jullie verbazing vandaan komt. Ik hoor hier zelfs mensen diagnoses stellen. Dat Samantha LVB zou zijn.

En ik verbaas me inderdaad. Ik werk met hele volkse mensen. Ik moet een beetje uitkijken hier op viva hoe ik dat zeg, want die valse bescheidenheid vind ik echt irritant worden. Maar goed, deze mensen zijn mijn werkdoelgroep. Zij zijn zeg maar mijn clienten. Kan met ze lezen en schrijven maar het blijft werk. Je zou ze nooit in mijn vriendengroep vinden. Wat geen waardeoordeel is, maar gewoon een vaststaand feit. Soort zoekt soort en dat is niet erg maar gewoon volstrekt logisch. Ik voel me geen haar beter. Wel anders. Zij hoeven mij ook niet in hun vriendenclub dus dikke prima vanuit alle kanten lijkt mij.
Op tv is het vaak verwonderen en verbazen maar ik blijf er met een professioneel oog naar kijken en me afvragen waar de hulpverlening is.

Ik vind Samant namelijk helemaal niet lief zoals sommigen claimen. Ik vind haar een heel, heel slecht voorbeeld voor haar kinderen en totaal geschift opvoeden. Als ik zulke vrouwen tref in mijn werk dan is er flink werk aan de winkel.
Maar goed, het zou allemaal wel geregisseerd zijn en in scene gezet blablabla.

Zij voldoen allemaal zo extreem aan het cliche beeld als tokkie. Hun uiterlijk, hun namen, hun huizen, levensstijl, taalgebruik, dat het bijna wel een filmset lijkt. Het is allemaal teveel van alles.
En ik weet dat het bestaat. Wat ik al zei: het is mijn werk (wat ik doe is ambulant en ik kom bij de mensen thuis, dat zijn gezinnen die zorgondersteuning krijgen omdat ze om verschillende redenen het niet alleen af kunnen, en nee ik kom niet bij de Marie-Claires en Diedericks van deze aardkloot thuis, niet dat zij nooit ondersteuning zouden behoeven, maar dit is niet mijn doelgroep)
anoniem_212069 wijzigde dit bericht op 20-11-2017 11:34
0.03% gewijzigd
Ik lees hier dat gezegd wordt dat ze rijp is voor een inrichting (blue123)
Ze heeft een dooie rat op dr hoofd (nieuwlid)
Mevrtheelepel heeft het over kindermishandeling en uitschot.
Moiren spreekt zelfs over LVB
Zit geen gezond verstand in zegt Mabelle.
Er komt nog een paar keer langs dat ze verstandelijk beperkt is en dom en lelijk en zwakbegaafd.
Lolanu heeft het ook al over uitschot totaal gestoord zijn en een hoer zijn (wel in sterretjes maar we weten allemaal wat ze ermee wil zeggen natuurlijk)
Keaalpine heeft het ook over zwakbegaafd zijn.
Ze is ordinair, dom, brutaal en melijwekkend aldus Troeteltje.
Mevr theelepel vindt haar onderontwikkeld en haar omgeving simpel en het een gebrek aan opvoeding.
Ik zie paniekstoornissen voorbij komen, borderline.
Blondie noemt ze echte tokkies.
Saz vindt dat de kinderen in bescherming moeten worden genomen.
Blue heeft het over de kinderbescherming.
Oldwood heeft het over: hoe achterlijk kan je zijn?

Dus ik snap werkelijk waar jullie gehakketak en verbazing niet. Oh wacht :lightbulb:
Yggdrasil- schreef:
20-11-2017 09:31
Mijn God wat is die vrouw dom! Maar ook gewoon iedereen in haar omgeving is echt dom. Aan een lage intelligentie kan je niks doen verder maar hoe die Barbie zich gedraagt vind ik echt de overtreffende trap van ordinair, dom, tokkie, aso en kamp.
Dat je je in je twintiger jaren zo laat inspuiten, opspuiten en straktrekken en dat ook nog mooi vindt, en je omringt met allerhande opblaaspoppen vind ik echt om te janken eigenlijk. Wat een beperkt wereldbeeld heeft deze vrouw. Wat een verlepte en verlopen types.
Het lijkt wel een vrouwelijke versie van Michael Jackson, alleen dan volkomen zonder talent. Ze is echt zo'n kindvrouwtje, totaal verbouwd, als een kind huppelend in een pretpark, te dom om te poepen. Ze kan niet eens fatsoenlijk Nederlands praten. En ik hoorde haar offspring dezelfde domme taalfouten maken. Hoezo zeg je:'als mij, als jou, hun etc'. Heeft niemand ze ooit geleerd dat dat niet zo hoort? Die kinderen van haar leren het gewoon ook weer verkeerd. Gelukkig dat de ondertiteling wel weet hoe onze taal in elkaar steekt.
Die kinderen zijn ook altijd vies, hun kleren ordinair en ze worden volgepropt met ongezonde zooi. Cola, patat, chocola, lolly's. En die kleine is pas 1. Ik vind het echt heel erg om te zien.


Maar goed, dat gevloek, getier, van pruiken, seks, tattoos, botox en implantaten aan elkaar hangend programma schiet mij nu echt verkeerd. Het is uitgemolken, en doorgedraaid. Ik vind dat deze vrouw en haar kinderen, vrienden en familie voor zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Dit soort mensen horen niet op tv.
Waar ze wel hoort is een goede vraag overigens. Die vrouw spoort echt niet.

En dan die Michael die een duur meubelhuis binnenstapt, voor duizenden euro's aan meubels laat verschepen voor de tigste x naar verweggiestand, dan ben je toch ook niet lekker. Wie fasiliteerd dat toch telkens? Dit is toch niet normaal?

Hun wereldbeeld is echt totaal wacko. Hun uitgave patroon is totaal verknipt. En ik ben benieuwd als die geldstroom ophoudt en hun sponsor de geldkraan dichtdraait. Geen dure pruiken meer, geen gratis botox prikjes, geen wimpers, nagels, roze hondenmanden, meubels, uit eten, vakanties, pretparken, helemaal niks nakkes meer.
Moet je kijken hoe snel die weer thuis woont en gaat lopen huilen. Boehoe het leven is niet eerlijk.....

Jake vind ik ook een gigantische aso. Met de nadruk op gigantisch.
En hoewel de pa en ma van Samant het goed bedoelen zijn zij ook echt ontzettend volks. Beperkt. Ongeschoold. En simpel.
Ik kan er heel slecht tegen merk ik. Vooral omdat de nieuwe generatie weer precies diezelfde kant op gaat.
Over 20 jaar zit Lientje in ohoh cherso the reunion ;-)
Ik zie in jouw commentaar ook de nodige taal- en grammaticafouten voorbijkomen....
Yggdrasil- schreef:
20-11-2017 09:31
Mijn God wat is die vrouw dom! Maar ook gewoon iedereen in haar omgeving is echt dom. Aan een lage intelligentie kan je niks doen verder maar hoe die Barbie zich gedraagt vind ik echt de overtreffende trap van ordinair, dom, tokkie, aso en kamp.
Dat je je in je twintiger jaren zo laat inspuiten, opspuiten en straktrekken en dat ook nog mooi vindt, en je omringt met allerhande opblaaspoppen vind ik echt om te janken eigenlijk. Wat een beperkt wereldbeeld heeft deze vrouw. Wat een verlepte en verlopen types.
Het lijkt wel een vrouwelijke versie van Michael Jackson, alleen dan volkomen zonder talent. Ze is echt zo'n kindvrouwtje, totaal verbouwd, als een kind huppelend in een pretpark, te dom om te poepen. Ze kan niet eens fatsoenlijk Nederlands praten. En ik hoorde haar offspring dezelfde domme taalfouten maken. Hoezo zeg je:'als mij, als jou, hun etc'. Heeft niemand ze ooit geleerd dat dat niet zo hoort? Die kinderen van haar leren het gewoon ook weer verkeerd. Gelukkig dat de ondertiteling wel weet hoe onze taal in elkaar steekt.
Die kinderen zijn ook altijd vies, hun kleren ordinair en ze worden volgepropt met ongezonde zooi. Cola, patat, chocola, lolly's. En die kleine is pas 1. Ik vind het echt heel erg om te zien.


Maar goed, dat gevloek, getier, van pruiken, seks, tattoos, botox en implantaten aan elkaar hangend programma schiet mij nu echt verkeerd. Het is uitgemolken, en doorgedraaid. Ik vind dat deze vrouw en haar kinderen, vrienden en familie voor zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Dit soort mensen horen niet op tv.
Waar ze wel hoort is een goede vraag overigens. Die vrouw spoort echt niet.

En dan die Michael die een duur meubelhuis binnenstapt, voor duizenden euro's aan meubels laat verschepen voor de tigste x naar verweggiestand, dan ben je toch ook niet lekker. Wie fasiliteerd dat toch telkens? Dit is toch niet normaal?

Hun wereldbeeld is echt totaal wacko. Hun uitgave patroon is totaal verknipt. En ik ben benieuwd als die geldstroom ophoudt en hun sponsor de geldkraan dichtdraait. Geen dure pruiken meer, geen gratis botox prikjes, geen wimpers, nagels, roze hondenmanden, meubels, uit eten, vakanties, pretparken, helemaal niks nakkes meer.
Moet je kijken hoe snel die weer thuis woont en gaat lopen huilen. Boehoe het leven is niet eerlijk.....

Jake vind ik ook een gigantische aso. Met de nadruk op gigantisch.
En hoewel de pa en ma van Samant het goed bedoelen zijn zij ook echt ontzettend volks. Beperkt. Ongeschoold. En simpel.
Ik kan er heel slecht tegen merk ik. Vooral omdat de nieuwe generatie weer precies diezelfde kant op gaat.
Over 20 jaar zit Lientje in ohoh cherso the reunion ;-)
Ik zie in jouw commentaar ook de nodige taal- en grammaticafouten voorbijkomen....
MoirenPhae schreef:
17-11-2017 21:37
Ze is overduidelijk een lvb’er. Ik vind het wel misbruik. En ja, ze is ontzettend ordinair.
Een lvb'er? Wat een heftige uitspraak.

Ik denk eerder dat haar opvoeding er voor gezorgd heeft dat ze dit gedrag vertoont. Haar ouders komen echt oprecht lief over en zullen met de beste bedoelingen hun dochter zo opgevoed hebben. Maar een teveel aan liefde, aandacht en altijd een kind haar zin geven is net zo fout als een tekort aan dit alles. Samantha is een goed voorbeeld van hoe het niet moet omdat zij het nooit zelfstandig zal gaan redden in het leven. Of ze nou van alles te veel of te weinig heeft, het is nooit goed.
anoniem_354755 wijzigde dit bericht op 20-11-2017 11:49
0.43% gewijzigd
Sophiever schreef:
19-11-2017 09:25
Zal misschien wel gebeurt zijn. Samantha noemde zijn neukertje Michelle.
Oud omdat ze te veel onder de zonnebank is geweest en ik vind haar ookecht een rook type. Hahaha. Wat een vooroordelen heb ik he? Schrik er zelf van!
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
20-11-2017 11:33
Ik lees hier dat gezegd wordt dat ze rijp is voor een inrichting (blue123)
Ze heeft een dooie rat op dr hoofd (nieuwlid)
Mevrtheelepel heeft het over kindermishandeling en uitschot.
Moiren spreekt zelfs over LVB
Zit geen gezond verstand in zegt Mabelle.
Er komt nog een paar keer langs dat ze verstandelijk beperkt is en dom en lelijk en zwakbegaafd.
Lolanu heeft het ook al over uitschot totaal gestoord zijn en een hoer zijn (wel in sterretjes maar we weten allemaal wat ze ermee wil zeggen natuurlijk)
Keaalpine heeft het ook over zwakbegaafd zijn.
Ze is ordinair, dom, brutaal en melijwekkend aldus Troeteltje.
Mevr theelepel vindt haar onderontwikkeld en haar omgeving simpel en het een gebrek aan opvoeding.
Ik zie paniekstoornissen voorbij komen, borderline.
Blondie noemt ze echte tokkies.
Saz vindt dat de kinderen in bescherming moeten worden genomen.
Blue heeft het over de kinderbescherming.
Oldwood heeft het over: hoe achterlijk kan je zijn?

Dus ik snap werkelijk waar jullie gehakketak en verbazing niet. Oh wacht :lightbulb:
Jeetje meid, voor iemand die met " zulk soort mensen werkt" ...zou je toch beter moeten weten dan de hele goegemeente erbij halen over die en die zei dit en dat.....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Bovendien weet ik meteen hoe je echt over je eigen doelgroep denkt....wellicht tijd om iets anders te gaan doen?
Misschien dat iemand je daarin wil fassiliteren? :facepalm:

Ik weet niet, maar op de een of andere manier heb ik (ook op basis van de topic over Vindicat studenten) een heeeeel naar onderbuik gevoel bij jou en je reacties...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
@ Ygg ik ben verbaasd over jouw posts. NB dat iemand die met een bepaalde doelgroep werkt zulke uitspraken neerzet, dat verbaast mij echt.
Yggdrasil- schreef:
20-11-2017 11:22
Hahahaha ik snap echt werkelijk niet waar jullie verbazing vandaan komt. Ik hoor hier zelfs mensen diagnoses stellen. Dat Samantha LVB zou zijn.

En ik verbaas me inderdaad. Ik werk met hele volkse mensen. Ik moet een beetje uitkijken hier op viva hoe ik dat zeg, want die valse bescheidenheid vind ik echt irritant worden. Maar goed, deze mensen zijn mijn werkdoelgroep. Zij zijn zeg maar mijn clienten. Kan met ze lezen en schrijven maar het blijft werk. Je zou ze nooit in mijn vriendengroep vinden. Wat geen waardeoordeel is, maar gewoon een vaststaand feit. Soort zoekt soort en dat is niet erg maar gewoon volstrekt logisch. Ik voel me geen haar beter. Wel anders. Zij hoeven mij ook niet in hun vriendenclub dus dikke prima vanuit alle kanten lijkt mij.
Op tv is het vaak verwonderen en verbazen maar ik blijf er met een professioneel oog naar kijken en me afvragen waar de hulpverlening is.

Ik vind Samant namelijk helemaal niet lief zoals sommigen claimen. Ik vind haar een heel, heel slecht voorbeeld voor haar kinderen en totaal geschift opvoeden. Als ik zulke vrouwen tref in mijn werk dan is er flink werk aan de winkel.
Maar goed, het zou allemaal wel geregisseerd zijn en in scene gezet blablabla.

Zij voldoen allemaal zo extreem aan het cliche beeld als tokkie. Hun uiterlijk, hun namen, hun huizen, levensstijl, taalgebruik, dat het bijna wel een filmset lijkt. Het is allemaal teveel van alles.
En ik weet dat het bestaat. Wat ik al zei: het is mijn werk (wat ik doe is ambulant en ik kom bij de mensen thuis, dat zijn gezinnen die zorgondersteuning krijgen omdat ze om verschillende redenen het niet alleen af kunnen, en nee ik kom niet bij de Marie-Claires en Diedericks van deze aardkloot thuis, niet dat zij nooit ondersteuning zouden behoeven, maar dit is niet mijn doelgroep)
Ik vind dat je gelijk hebt! En dat je het prima, duidelijk en oprecht verwoord. Het lijkt wel alsof juist jouw mening elke keer uitvergroot wordt op dit forum. Why? Ben je een naar mens?
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 20-11-2017 12:11
4.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven