Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael scheiden ermee uit.

16-11-2017 15:31 3115 berichten
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.

Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Bizar dat ze zo jaloers is als Michael eens wat heeft met een andere vrouw terwijl ze zelf ligt te wippen met haar nieuwe vriend en haar kinderen er al bij betrekt en met hem op vakantie gaat samen met de kinderen. Ik vind het allemaal wel echte tokkies hoor zo ook die manager.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het allemaal toneel is. Alles voor de kijkcijfers.
Als het maar emotie oproept dan is het goed.
Blondie456 schreef:
16-11-2017 15:34
Bizar dat ze zo jaloers is als Michael eens wat heeft met een andere vrouw terwijl ze zelf ligt te wippen met haar nieuwe vriend en haar kinderen er al bij betrekt en met hem op vakantie gaat samen met de kinderen. Ik vind het allemaal wel echte tokkies hoor zo ook die manager.
Die ouders vind ik wel heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Die arme arme kinderen.....
ChantalZr7 schreef:
16-11-2017 15:34
Ik denk dat het allemaal toneel is. Alles voor de kijkcijfers.
Als het maar emotie oproept dan is het goed.
Maar dan nog zitten de kinderen erbij.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat het 100% echt is.
Wie wat wil die moet wat.
Ik weet niet wat ik erger vind. Dat het allemaal waar is of dat het nep is.
Ik sta er eigenlijk niet van te kijken als het echt is.
watdachtjehiervan schreef:
16-11-2017 15:55
Ik weet niet wat ik erger vind. Dat het allemaal waar is of dat het nep is.
Ik sta er eigenlijk niet van te kijken als het echt is.
+1.
Alle reacties Link kopieren
Tja dit had iedereen natuurlijk al van kilometers afstand aan zien komen. Ik vind het niet netjes hoe ze doen met de kinderen erbij idd. Maar Michael naar zijn kinderen toe slaat ook nergens op. Eerst maanden zich niet laten zien en daarna alleen van die flitsbezoeken. Dat gooit ook alles overhoop. Maar dat hele huwelijk was gedoemd te mislukken op het moment dat ze besloten naar spanje te gaan.
Don't cry, buy a bag and move on.
Ook zal zou het nep zijn.
( wat ik overigens wel denk omdat een camera niet ineens aanwezig is als Michael opeens op de stoep staat ) maar dan denk je toch aan je kinderen!!! :bonk:

Ze beweert zelf ook dat het nep is.

Die ouders vond ik altijd wel leuk.
Maar ook hun vind ik nu 10 keer niks.
Ze zien dit toch ook?
Snap best dat je je eigen dochter niet afval, maar ga niet de vader van je kleinkinderen te kak zetten op tv.
Ze kunnen beter naar hun dochter kijken, die er als een goedkope ordinaire sl#t bijloopt en zich goedkoop gedraagt.

Ik vind dat Michael het nog netjes houd, die Samantha maakt zichzelf compleet belachelijk.
Moet dat grietje niet gewoon tegen zichzelf beschermt worden?

En die Rolf :facepalm: Sneue gast zeg.

Ze is natuurlijk altijd al jaloers geweest.
Maar dit gaat nergens over.Mevrouwtje mag alles.Laat een tattoo weghalen, laat er gelijk een nieuwe bijzetten van nieuwe lover.
Michael mag niks want dan word ze boos.

En kom op, die Rolf is nu ineens alles voor haar maar zo praatte ze eerst ook over Michael.We hebben toch allemaal gezien dat Michael als een hond werd behandeld.En haar wil wet was.
Mevrouw wou dit, ze kreeg het.Mevrouw trok der pruillipje omdat ze het ineens toch niet meer zo leuk vond en ze kreeg weer haar zin.

En nu ineens verhalen dat ze in de bijstand zit en ze gebruikt is door rtl enz.

Ik heb zoveel medelijden met die kindjes.
Vraag me ook af wat er van de kinderen terecht gaat komen met zo n moeder...
Het is allemaal al een tijd geleden opgenomen en het schijnt al uit te zijn met die Rolf.
Even een ordinaire tvp
Alle reacties Link kopieren
ja joh die Rolf is alweer uit beeld
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk weer met net zoveel plezier als naar de vorige seizoenen.
Zou het kloppen dat ze maar 25000 euro kreeg voor die show? Dacht toch minstens 150.000 euro plus al die extra's vakantie,uitstapje,feestje,tattoo,hairextentions etc wat je in die uitzendingen zag.
Habbekratz schreef:
16-11-2017 16:35
Zou het kloppen dat ze maar 25000 euro kreeg voor die show? Dacht toch minstens 150.000 euro plus al die extra's vakantie,uitstapje,feestje,tattoo,hairextentions etc wat je in die uitzendingen zag.
Denk dat ze veel gesponsord werden/worden
Moeten die kinderen niet in bescherming genomen worden? Dat dat überhaupt mag.
blue123 schreef:
16-11-2017 16:37
Denk dat ze veel gesponsord werden/worden
Ja denk ik ook maar dat zie ik dus ook als extra betaling,tel maar eens op als je zelf die reisjes ed moet betalen.
Vraag me idd ook af wat de kinderbescherming hiervan vind..

Aan de berichten te zien gaan ze nu wel weer gewoon goed met elkaar om.
Tenminste ze praat nu fatsoenlijk over Michael.

En inderdaad, deze relatie was gedoemd te mislukken.
De kankers tegen elkaar waren in de eerste serie al te horen.Plus de heftige ruzie's.
Als mijn vriend tegen mij zou zeggen "opkankeren"en" krijg de kanker " zou hij voorgoed kunnen vertrekken.

Misschien zou het zonder kinderen wat leedvermaak zijn maar dit is gewoon bizar.

Ook dat adres van dat grietje waar Michael was geweest...Vol op tv.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
16-11-2017 16:10
Tja dit had iedereen natuurlijk al van kilometers afstand aan zien komen. Ik vind het niet netjes hoe ze doen met de kinderen erbij idd. Maar Michael naar zijn kinderen toe slaat ook nergens op. Eerst maanden zich niet laten zien en daarna alleen van die flitsbezoeken. Dat gooit ook alles overhoop. Maar dat hele huwelijk was gedoemd te mislukken op het moment dat ze besloten naar spanje te gaan.
Toen pas? :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik zit het nu te kijken, ik houd wel van trashy programma's :D Ben geen samatha fan maar ik vind dat ze wel gelijk heeft (afl 2) Toen ze nog echt samen zouden zijn ging hij al vreemd. Dat is wat anders dan dat het uit is en je openlijk een ander date. Ze moest er achter komen dat ze gelijk had door een parkeerboete... nou dan zou ik ook wel ff staan schelden denk ik.

En waarom verwacht hij dat zij nog wast, kookt en mag slapen??? Wat een slappe zak. Als je wat anders wil ala maar ga er dan niet op de bank hangen knuffelen en slijmen. Nogal logisch dat zij daar van in de war is.
Ik zag kindjes met besmeerde monden. Niet eenmaal, meermaals. Vind dat alleen al een teken van achteloosheid.

Denk dat ze echt wel een lieve mama zal zijn. Echter haar streken raakt ze echt niet ineens kwijt. Drank, sex, ordinaire praat. Dat hoort bij haar. En bij haar volk.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 17-11-2017 13:25
1.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vond haar nog wel wat hebben toen zij en Michael nog samen waren, maar de manier hoe ze nu over hem praat (waar de kinderen bij staan, hoe achterlijk kun je zijn :facepalm: )

Hij zal vast zijn streken hebben gehad, maar waar de kinderen bij zijn heb je gewoon je gemak te houden, en praat en/of vecht je dingen uit wanneer ze op bed liggen.
Die manager is ook niet al te netjes wat dat betreft, die trekt niet aan de rem als ze volop aan het bekken zijn en de kinderen lopen er tussen.
Alles voor de kijkcijfers blijkbaar.
Zag vandaag een artikel dat Jake flink uithaalt naar Samantha. Moddergooien is begonnen dus. (of het was al bezig, min of meer)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven