Entertainment alle pijlers

Word Giel Beelen ook het luisterkanon onder vrouwen?

16-12-2017 15:51 195 berichten
De bekende dj Giel Beelen presenteert sinds 9 oktober 2017, een ochtendprogramma voor de doelgroep mannen op Radio Veronica. In zijn ochtendprogramma spreekt dj Giel Beelen mannelijke luisteraars aan.

Het is natuurlijk niet verboden voor vrouwen om naar een mannenprogramma te luisteren. Ik ben benieuwd of ook veel vrouwen geïnteresseerd zijn, in het ochtendprogramma van dj Giel Beelen op Radio Veronica. Vinden vrouwen dj Giel Beelen leuk als hij mannen aanspreekt in zijn programma?
anoniem_349582 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 21:18
0.20% gewijzigd
Nee. Vind hem sowieso niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op geen enkele manier geïnteresseerd in Giel Beelen. En ik vind hem ook nooit leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Giel Beelen absoluut niet leuk. Of hij zich alleen tot de mannelijke luisteraars wendt zal me echt worst wezen.
Van mij mag Beelen van de radio af.
Alle reacties Link kopieren
WordT.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
16-12-2017 15:54
WordT.
Heel goed, wilde zonet hetzelfde tiepen.
Volgens mij heeft Giel meer oestrogeen dan ik in zijn iele lijf. Niet het toppunt van mannelijkheid.

Maar ik luister sowieso niet naar Giel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een omhoog gevallen kabouter.
Alle reacties Link kopieren
Ik luisterde altijd graag naar Veronica, maar ben speciaal in de ochtend overgestapt op een andere zender, omdat hij echt op al mijn irritatie knopjes drukt...

Korte antwoord: nee!
Alle reacties Link kopieren
Giel is zo uit de tijd....
Verschrikkelijke vent die Giel Beelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem echt helemaal niets, nooit leuk gevonden ook. En in de nieuwe reclame op Veronica (tv) voor Giel op de radio zie je ook alleen maar borsten voorbij komen. Ze vliegen nog net niet dwars door het beeldscherm heen. Ik geloof dus niet dat Giel inzet op het werven van meer vrouwelijke luisteraars.
Alle reacties Link kopieren
Hij doet maar, ik luister sowieso naar een andere zender. Dat hele Veronica vind ik al een tijdje geen drol meer aan.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
'Begin de dag met een dansje' vond ik altijd wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Enige dj die ik maar een beetje kan hebben is Evers, Giel Beelen heb ik niks mee.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
16-12-2017 16:11
Hij doet maar, ik luister sowieso naar een andere zender. Dat hele Veronica vind ik al een tijdje geen drol meer aan.
Een aantal programma's die bij Veronica radio werden uitgezonden, kun je nu toch horen op Radio 10?
attribuutje schreef:
16-12-2017 16:18
Enige dj die ik maar een beetje kan hebben is Evers, Giel Beelen heb ik niks mee.
Edwin Evers, dat is toch die lolbroek met die twee lachzakken? Vind ik ook niks.

Ik ben van Gerard Ekdom.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
16-12-2017 16:20
Edwin Evers, dat is toch die lolbroek met die twee lachzakken? Vind ik ook niks.

Ik ben van Gerard Ekdom.
:cheer: Ik ook!
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Giel :sick:
Tot nog toe heeft to geen enkele inhoudelijke reactie op de vraag. :lol:
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 16-12-2017 16:23
8.96% gewijzigd
Nouschi schreef:
16-12-2017 15:54
WordT.


Zonder hoofdletter aan het eind ;-D
Waarom wil je dit graag weten, TO?
Hoe dan ook, ik was vroeger fervent Gielluisteraar, maar ik ben wat ouder geworden en het truukje begint een beetje te vervelen. Ik luister sedert ik kinderen heb Radio2 (want daar wordt aanzienlijk minder gevloekt) en alhoewel ik Sander de Heer nogal mis, is Gerard Ekdom een redelijke vervanger.
Alle reacties Link kopieren
zelfs de grappen over Giel Beelen zijn stom.


Ik heb er nog nooit iets in gezien. Hij was de reden dat ik nooit naar radio 3 luisterde.
8102 schreef:
16-12-2017 16:23
Tot nog toe heeft to geen enkele inhoudelijke reactie op de vraag. :lol:
Nah, als je de reacties beschouwt als resultaten van empirisch onderzoek dringt een antwoord op de vraag zich toch ergens wel op :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven