Entertainment alle pijlers

Love Island

02-01-2018 10:36 62 berichten
Kijkt niemand dit Britse pareltje op rtl?
Wat een master programma.
Temptation Island is er niks bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gekeken en verbaasd met dan over twee dingen. Namelijk het totale gemak waarmee de deelnemers het over seks en hun penis enzo hebben, geen enkele schaamte daarover. En hoe opgedirkt de meisjes zijn, allemaal zwaar in de make-up en de ene die dat niet doet, is meteen de 'lelijkerd'. Bij het beoordelen van wat ze van de ander vinden, gaat het ook echt alleen om uiterlijk lijkt het. Ze zijn natuurlijk allemaal oliedom en ze gaan vast allemaal alle anderen afwerken.
Welke dag en hoe laat komt dit?
Alle reacties Link kopieren
http://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/love ... s-10709354

Lekkere lijven die dom doen. Yumyummm
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
schorpioentje29 schreef:
02-01-2018 10:40
Ik heb het gekeken en verbaasd met dan over twee dingen. Namelijk het totale gemak waarmee de deelnemers het over seks en hun penis enzo hebben, geen enkele schaamte daarover. En hoe opgedirkt de meisjes zijn, allemaal zwaar in de make-up en de ene die dat niet doet, is meteen de 'lelijkerd'. Bij het beoordelen van wat ze van de ander vinden, gaat het ook echt alleen om uiterlijk lijkt het. Ze zijn natuurlijk allemaal oliedom en ze gaan vast allemaal alle anderen afwerken.

Engelse jongelui in ene notendop.
Alle reacties Link kopieren
Yes, ik was al op zoek naar een topic.
Ik vind het nu nog best saai maar dat zal wel veranderen. Ik snap het doel ook nog niet helemaal, gaat het alleen om het stemmen van de kijkers op het leukste koppel?
Alle reacties Link kopieren
mlle schreef:
02-01-2018 12:28
http://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/love ... s-10709354

Lekkere lijven die dom doen. Yumyummm
Dit is een ander seizoen toch?
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
02-01-2018 12:43
Dit is een ander seizoen toch?
O dat zou heel goed kunnen, die link is om een impressie te geven voor mensen zoals ik die er nog nvg hadden.
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Alle reacties Link kopieren
.
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
AnAppleADay schreef:
02-01-2018 12:42
Yes, ik was al op zoek naar een topic.
Ik vind het nu nog best saai maar dat zal wel veranderen. Ik snap het doel ook nog niet helemaal, gaat het alleen om het stemmen van de kijkers op het leukste koppel?
Dat had ik ook ja, ik snap er nog geen drol van hahahaha. Nou ja misschien wordt dat nog duidelijk
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er iemand? Ik heb de eerste 5min gemist maar ik dacht dat ze gingen daten met die tweeling?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het opgenomen zodat ik het nu zonder reclame terug kan kijken. Ik miste inderdaad ook die tweeling.
Alle reacties Link kopieren
Ah het was dus meer een voorstukje met die tweeling
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik het echt een zodanig leuk programma vind dat ik ga volgen. Dan vind ik Temptation Island of eerder Paradise Hotel toch leuker
Oh ik vind het echt genieten ❤️
Alle reacties Link kopieren
ik vind het ook leuk maar ik vind het juist (tot nu toe dan ;-) minder platvoers als temptation. Ze hebben onderling ene beetje zo`n sfeertje als van Jersey shore, ik vind ze wel grappig met z`n allen !

Inderdaad een pareltje!
Ja ze zijn enig samen.
Ik vind ze ook heel erg meevallen.
Ik hoop dat die tweeling ff flink actie in de taxi gooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het na twee dagen kijken al geweldig! Maar ik ben ook groot Geordie Shore fan dus dit past precies in m'n straatje.

Ik snap alleen nog niet echt hoe het "werkt". Het publiek mag stemmen op het leukste stel? En het stel dat tot het eind overblijft kan 50.000 pond winnen? Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het even opgezocht op Wikipedia:

Love Island involves a group of contestants, referred to as Islanders, living in isolation from the outside world in a villa in Mallorca, constantly under video surveillance.[6] To survive in the villa the Islanders must be coupled up with another Islander, whether it be for love, friendship or money, as the overall winning couple receives £50,000. On the first day, the Islanders couple up for the first time based on first impressions, but over the duration of the series they are forced to "re-couple" where they can choose to remain in their current couple or swap and change.

Any Islander who remains single after the coupling is eliminated and dumped from the island. Islanders can also be eliminated via public vote, as during the series the public vote through the Love Island app available on smartphones for their favourite couple, or who they think is the most compatible. Couples who receive the fewest votes risk being eliminated. Often a twist has occurred where it's been up to the Islanders to eliminate couples. During the final week, the public vote for which couple they want to win the series and therefore take home £50,000.
Alle reacties Link kopieren
Volgt er iemand het nog?
Ik vind het hilarisch hoe ze allemaal die ene kerel die met Hannah is als een soort Guru zien :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik volg het zeker nog! Jonathan is ook echt een leuke vent en ik vind hem een superschattig stelletje met Hannah. Hij adoreert haar echt :)

Ben erg benieuwd wie er naar huis gaan vanavond! Mijn gok: de tweeling.
AnAppleADay schreef:
05-01-2018 08:18
Volgt er iemand het nog?
Nee ik ben afgehaakt met kijken. Kon er niet inkomen, maar goed dat kan ook aan mij liggen. Had hetzelfde met Ex On The Beach.

Veel van dat soort programma's vind ik wel leuk maar nee ik weet niet met deze....
Oh ik vind Hannah cute ❤️
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde aflevering 6 op RtlXL kijken maar dat is aflevering 1.
Was er gisteren uberhaupt wel een aflevering?
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was een weeksamenvatting (tenminste, dat werd vrijdag aan het eind van de uitzending aangekondigd). Maandag gaat het weer verder.

Ik vind het zó leuk dat ik lichte ontwenningsverschijnselen heb :$ Ik heb serieus overwogen om dat gratis proefabonnement op Videoland te nemen, al m'n plannen voor het weekend af te zeggen en het hele seizoen in één weekend erdoorheen te bingen. Maar ik wacht toch maar braaf af tot maandag. :A:

Ik ben erg benieuwd wat er met die twee nieuwe meiden gebeurt! Die met dat gekleurde haar lijkt me een lieverd. Die andere is een krengetje volgens mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven