Entertainment alle pijlers

Paleis voor een prikkie

15-01-2018 14:04 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gekeken, zondag op sbs6? De interieurdesigners Frank en Rogier (getrouwd societystel) richten voor 250 euro de woning van een arm gezin mooi in. Ik vond het leuk, zulke lieve mannen, hoewel duidelijk erg bemiddeld zich toch inzetten om met een klein budget wat te betekenen voor een ander. De 250 moet je wel met een korrel zout nemen, de klusmannen en transport enzo tellen niet mee. De heren waren eerder te zien in Steenrijk straatarm, en hebben nog warm contact met hun ruilgezin.
Alle reacties Link kopieren
Ja, gezien. Ik vond het inderdaad ook hele leuke mannen. Had ze eerder gezien. Frank komt heel soms in zijn enthousiasme wat neerbuigend over, en Rogier heeft iets raars met zijn gezicht gedaan. Maar ze bedoelen het absoluut goed allemaal, en ik vind het schatten! Ik zou het wel leuk vinden als ze zelf iets meer zouden doen dan alleen maar shoppen. Dat stukje dat die ene de ramen stond te zemen terwijl de ander gordijnen zat te naaien, en hoe ze zichzelf dan op de hak nemen, heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Frank is in de zeventig en Rogier in de 40, ze zijn al ongeveer 20 jaar samen dacht ik. Rogier heeft een haarziekte waarvoor hij haarstukken gebruikt. En denk ik fillers in zijn gezicht. Als hij het zelf maar mooi vindt denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Rowan en Pascal zijn er ook erg blij mee;

https://www.televizier.nl/categorie/amu ... 4959.lynkx
Alle reacties Link kopieren
En ze verkopen ook nog een bootje van EUR 3000,-
KataTonDemonaEaytoy schreef:
15-01-2018 14:36
Rowan en Pascal zijn er ook erg blij mee;

https://www.televizier.nl/categorie/amu ... 4959.lynkx
Lekker dankbaar weer.
Ze hadden het leik gedaan, het was mij alleen te geel. Ben geen fan van geel.
Hadden ze dit bij mij thuis gedaan had ik denk ik alleen de muur over geverfd. Rest was mooi gedaan.
Vooral de houten kast en ombouw bij de verwarming. Erg mooi.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk programma!
Ik hou ervan. Geweldige humor ook :-D
Wat een leuk stel :heart:
In dat andere programma vielen ze mij ook al op. Wat een positieve mensen :heart:
Ana_Isabel2 schreef:
15-01-2018 15:13
Wat een leuk stel :heart:
In dat andere programma vielen ze mij ook al op. Wat een positieve mensen :heart:
Helemaal mee eens echt 2 schatten
Alle reacties Link kopieren
Ik zocht dit topic al, maar hij was er nog niet haha.
Leuk programma en leuke mannen.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
15-01-2018 14:36
Rowan en Pascal zijn er ook erg blij mee;

https://www.televizier.nl/categorie/amu ... 4959.lynkx
Wauw..

Ik vond Frank & Rogier ontzettend leuke mannen. Echt een leuk stel en mooi dat ze op die manier mensen willen helpen.
Aloë Vera. Omdat je het waard bent.
Alle reacties Link kopieren
Eloise_Xennakiss schreef:
15-01-2018 14:46
Lekker dankbaar weer.
Ze hadden het leik gedaan, het was mij alleen te geel. Ben geen fan van geel.
Hadden ze dit bij mij thuis gedaan had ik denk ik alleen de muur over geverfd. Rest was mooi gedaan.
Vooral de houten kast en ombouw bij de verwarming. Erg mooi.
Inderdaad! Waarom doen die mensen dan aan dit programma mee.
Verkoop dan van tevoren je sloep en richt je huis zelf opnieuw in voor 250 euro ipv eerst jaren met je kinderen op die gore bank te gaan zitten.
Ondankbaar, bah!

Frank en Rogier hebben het heel leuk en goed gedaan en wat een leuke mensen!
Leuk programma.

KataTonDemonaEaytoy schreef:
15-01-2018 14:36
Rowan en Pascal zijn er ook erg blij mee;

https://www.televizier.nl/categorie/amu ... 4959.lynkx
Dit vind ik best wel erg eigenlijk, ik vond het huis er echt super leuk uit zien. Snap niet waarom ze het verkopen en snap al helemaal niet hoe ze dan aan geld komen voor andere meubels.
Alle reacties Link kopieren
Wat ondankbaar dat ze het weer verkopen! :bye:
Ik vond het echt super leuk uitzien en zou er blij mee zijn.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
15-01-2018 14:36
Rowan en Pascal zijn er ook erg blij mee;

https://www.televizier.nl/categorie/amu ... 4959.lynkx
Wat een walgelijke lui! Vond het sowieso al tokkies. En waarom lijkt het je in godsnaam een goed idee om 2 kinderen te nemen als je nog niet eens een fatsoenlijke bank kunt betalen. Ronduit asociaal volk. Bah.
Die eetkamerstoelen kan ik wel begrijpen denk niet dat je daar lekker op zit.

Ik vond alles wel leuk gedaan voor die 250 euro behalve die felgele muur ik had meer voor een natuurkleur gekozen voor die landelijke stijl.
Maar ja 250 euro is zo op daar kun je niet veel mee. Wat in die vrachtwagen zat aan meubels hebben Frank en Rogier niet zelf uitgezocht,kon je merken aan wat ze steeds zeiden. Komt zeker van gratis ophalen sites ;-)
Wat een grote kringloop die noppes
http://www.noppeskringloopwinkel.nl/
Alle reacties Link kopieren
Vond 'm ook leuk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke mannen, ik snap wel dat ze goed kunnen afdingen met zo’n hoge gunfactor :heart:

Wel heel aso van die bewoners, ook een beetje dom om onder je eigen naam op fb te zetten ipv onder verschillende schuilnamen op marktplaats. Je weet dat mensen gaan googelen.
Super leuk programma en leuke inrichting! Natuurlijk klopt dat budget niet, ze hebben vooraf afspraken gemaakt en die meubel laten komen. Ik geloof wel dat het 2e hands is en dat je zo een leuke inrichting bij elkaar kan shoppen. En daar gaat het natuurlijk om.

Wat een ondankbare bewoners! Belachelijk om zo misbruik te maken.
Aan de schandpaal ermee! Net als toen met Help mijn man is Klusser!

Buren vertellen zelfs dat ze hun eigen meubels in opslag hadden gedaan en er oude vieze meubels voor in de plek hadden gezet, dan zou de vlekkenbank niet eens van hun zijn!

Ik vond het al onvoorstelbaar dat je een bank in een paar jaar zo vies krijgt! Zelf met pubers lukt me dat niet! en dit waren nog maar 2 kleintjes.
Alle reacties Link kopieren
schorpioentje29 schreef:
15-01-2018 14:33
Rogier heeft een haarziekte waarvoor hij haarstukken gebruikt.
Ah. Ik had al 't idee dat Rogier een pruik op had.
Alle reacties Link kopieren
Leuk stel frank en Rogier, leuk en respectvol naar elkaar toe. Een verademing na het gekat en overdreven gelach van geer en goor

Ik vond dat ze dat huis leuk hadden opgeknapt voor dat geld

Maar wat een stel ondankbare sukkels zeg, die rowan en kevin. Echt om je dood te schamen dat ze alles weer verkopen
Alle reacties Link kopieren
evaq schreef:
15-01-2018 20:54
Ah. Ik had al 't idee dat Rogier een pruik op had.
Dat had ik niet door, ik vond het wel heel vreemd zitten. maar goed, als hij het zelf mooi vind is het goed
Nouja zeg, alles meteen verkopen en de boel oplichten. Hopelijk krijgen ze nu een boete van SBS. Dat je iets niet mooi vind en er iets anders voor wil kopen okee maar ga dan niet schijnheilig lopen doen van ohh wat mooi en de volgende dag alles hup verkopen. En dan ook ineens een sloep hebben die je al die tijd al had kunnen verkopen.
Alle reacties Link kopieren
Doet me denken aan dat: Waar zijn mijn stopcontacten vrouwtje bij Help mijn man is klusser
pearle schreef:
15-01-2018 21:53
Doet me denken aan dat: Waar zijn mijn stopcontacten vrouwtje bij Help mijn man is klusser
Oja, die aflevering was echt erg. Hele mooie keuken enzo maar mevrouw helemaal boos wegens een paar simpele stopcontacten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven