Entertainment alle pijlers

Temptation Island gaat binnenkort weer beginnen!

16-01-2018 15:15 1521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! In februari gaat Temptation Island weer beginnen. Ik kan niet wachten totdat het weer is begonnen. De mannelijke verleiders zijn al bekend las ik vandaag. Wie gaat er nog meer kijken naar Temptaaaation? :popcorn: :popcorn: :popcorn:
Jaa ik, vorig jaar echt genieten haha!
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:

Zooo heerlijk soms van die domme trash programma’s kijken.
Dat er serieus elk jaar weer idiotenmensen te vinden zijn die zeggen onze relatie is zooooo sterk. Uhu wie dat het hardste roept ligt er als eerste bovenop. (6)
Ik vraag me ook altijd heel erg af welk deel er echt is en wat niet, sommige dingen zijn gewoon niet te geloven haha
Alle reacties Link kopieren
Ik!

En elk jaar opnieuw hoop ik dat er een verleider tussen zit die ik aantrekkelijk vind, het is helaas wéér een teleurstelling...
Oh ik ga zeker ook weer kijken!
Ik tel af :yes:
Dat ze koppels blijven vinden, het zou bijna verbazen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook zeker weer kijken!

Even inhaken op wat aspirientje zegt over dat ze koppels blijven vinden: denk niet dat dat moeilijk is. Gegarandeerd beroemdheid na deelname, ze verdienen allemaal bakken met geld met vloggen op youtube nu.
En hoe gekker ze doen bij temptation, hoe meer bekendheid, hoe meer geld...

Denk daarom ook dat bijna alles nep is, maar alsnog blijf ik kijken haha!
Alle reacties Link kopieren
Zowel de mannelijke verleiders als de vrouwelijke verleiders zijn nu bekend. Ik vind ze niet zo heel knap dit jaar. Ik ben ook echt benieuwd naar de koppels! het verbaast mij ook dat er nog steeds koppels zijn die mee durven te doen, ook al worden ze beroemd/bekend/berucht. Gelet op de trailers is er in ieder geval één van de mannen die zeker in meer of mindere mate voor de bijl zal gaan. Ik kan echt niet wachten. Ik houd van dit soort trash tv haha.
Hoeveel relaties zouden er dit jaar toch in stand blijven? :hyper:
aspirientje schreef:
16-01-2018 15:30
Ik tel af :yes:
Dat ze koppels blijven vinden, het zou bijna verbazen.
Ik heb begrepen dat de programmamakers echt actief op zoek moeten naar kandidaten. Vaak is het genoeg om mensen zelf aan te spreken. Want goh, wat een eer! Ze willen MIJ graag in de show! En uiteraard gaan veel mensen ook overstag door de berichten over de bedragen die deelnemers krijgen voor actes de présence. Hoe gekker je doet op tv, hoe meer geld irl achteraf.
sinsfromthylips schreef:
16-01-2018 15:25
En elk jaar opnieuw hoop ik dat er een verleider tussen zit die ik aantrekkelijk vind, het is helaas wéér een teleurstelling...
Ik heb net de foto's van de mannen gezien maar er zat voor mij (weer) geen mooie verleider tussen. Misschien zijn ze niet knap maar in hun doen en laten wel charmant. We zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ja ben ook weer van de partij :cheer:

https://www.lindanieuws.nl/nieuws/zwane ... land-2018/
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
:hyper: ... kan niet wachten!
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Trashtv :lol: , relatie bewust op het spel zetten :lol: , leeghoofdige Belgen en nederlanders :lol: . Kortom gegarandeerd smul-tv dus absoluut kijken :popcorn:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
https://www.lindanieuws.nl/nieuws/beken ... on-island/

Van de mannen wordt ik niet echt warm :-[
Relax we're all crazy, it's not a competition
28anoniem10 schreef:
16-01-2018 15:42
Ik ga ook zeker weer kijken!

Even inhaken op wat aspirientje zegt over dat ze koppels blijven vinden: denk niet dat dat moeilijk is. Gegarandeerd beroemdheid na deelname, ze verdienen allemaal bakken met geld met vloggen op youtube nu.
En hoe gekker ze doen bij temptation, hoe meer bekendheid, hoe meer geld...

Denk daarom ook dat bijna alles nep is, maar alsnog blijf ik kijken haha!
Ja dat je even aan het geld en de bekendheid denkt, dat snap ik nog. Maar dat er vlak nadien niet de gedachte komt: mijn ouders, mijn werkgever, mijn buurman, mijn cavia whatever...
Ik hoop zo dat mijn zoon nooit meldt dat hij gaat meedoen aan zoiets. Hij is 3 dus ik heb nog wat jaren voor de boeg maar toch...
Ik ga ook kijken.
ik ook!!
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
16-01-2018 16:07
Ik heb net de foto's van de mannen gezien maar er zat voor mij (weer) geen mooie verleider tussen. Misschien zijn ze niet knap maar in hun doen en laten wel charmant. We zullen zien.
Ik vrees ervoor :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken, hoewel mijn man dankzij de vorige serie nooit meer alleen op vakantie mag. Hij zei nl dat twee weken lang lekkere wijven die tegen hem aanrijden het wel erg moeilijk maakt trouw te blijven..
Zin annn!

De vrouwelijke verleiders zijn wel bijzonder... Een meisje van pas 18, een vrouw van 20 die praat over haar 'ex-man'...
Zwanette is een prachtige vrouw! Jammer dat je je dan opgeeft voor Temptation Island :$
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze allemaal niks, de mannen niet en de vrouwen ook niet.
Als ik er aan denk zekers!

Helpen jullie mij herinneren eraan aub!!
Zwanetta? Wa’s dat voor naam? Iemand een idee waar die vandaan komt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven