Entertainment alle pijlers

Je Eigen Droomhuis (SBS6)

17-01-2018 22:07 15 berichten
Wie kijkt er nog meer vanavond naar het droomhuis van Marco en Eline in Bathmen?
anoniem_64ee541e30485 wijzigde dit bericht op 17-01-2018 22:07
Reden: Typo
1.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik net even. Wat een kast van een huis zeg. Als ik zoveel geld als hen zou hebben zou ik niet zo'n onmogelijk groot huis kopen, maar dezelfde alleen een stuk kleiner en dan gewoon één in ieder land waar ik wel eens op vakantie naartoe zou willen :-) Ik zou mij zo niet fijn voelen in een huis waar de helft van niet gebruikt wordt omdat je maar met z'n drietjes bent, maar goed, ze zullen wel een goed alarmsysteem hebben.

Uiteraard heb ik ze even gegoogled, want ik wilde natuurlijk wel ff weten hoe zij zo rijk zijn geworden. Heeft ie goed gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Ja, prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Wow prachtig!! Eeh toffifee, ik ben ook nieuwsgierig... hoe zíjn ze dan zo rijk geworden?
Ik ging ook even googelen. Ze woonden al in een hele mooie woonboerderij.
Prachtig huis hoor.
Bizar hoor! Niet mijn smaak (te glimmerig) maar toch knap!
Hoe oud zouden zij zijn? Twintigers?

Ik had al een tijdje geleden over hem gelezen en het bedrijf dat hij heeft opgebouwd en verkocht.
Alle reacties Link kopieren
heavenishere schreef:
17-01-2018 22:29
Wow prachtig!! Eeh toffifee, ik ben ook nieuwsgierig... hoe zíjn ze dan zo rijk geworden?

https://www.nrc.nl/nieuws/2014/03/04/hi ... 42-a936852

De 29-jarige Marco Aarnink zette vorige week zijn eerste stap naar de Forbes-rijkenlijst // Hij verkocht drukkerij People & Print aan Vistaprint // Aarnink ontving 24 miljoen

Fascinerend. Maar eerlijk, ik zou zo'n groot huis dus echt niet willen hebben. Je hebt personeel over de vloer nodig om dit bij te houden.
.
Zij werkt ook hoor, dus de tuinman en de werkster kunnen komen als zij aan het werk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ze werken toch thuis? In het kantoor naast de gym? Dat is wel een droom hoor, een eigen gym. Ik zou van daaruit alleen geen uitzicht op mijn werkplek willen hebben.
.
Hij zal weleens thuis werken ja, maar meestal buitenshuis hoor.
Alle reacties Link kopieren
Het huis is mooi, maar de inrichting echt vreselijk... zo ontzettend onpersoonlijk.

Wie verzint het om tegen een interieur architect te zeggen, doe maar een beetje godfather/maffia.
En dan het ook helemaal laten afstijlen, het is alsof je een showroom binnenstapt. Geen 1 persoonlijk dingetje in dat interieur.
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
18-01-2018 09:58
En dan het ook helemaal laten afstijlen, het is alsof je een showroom binnenstapt. Geen 1 persoonlijk dingetje in dat interieur.
Wel handig met verhuizen, alleen de kleren mochten mee....
Wie heeft de aflevering van gisteravond gezien?
Ik heb gemist hoe oud het stel is. Wie kan me dat vertellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven