Entertainment alle pijlers

SOOF: een nieuw begin !

21-01-2018 21:01 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook naar deze serie, nu op RTL-4?

Ik heb beide films gezien en vond ze érg leuk! Heerlijke feel good film en grappig.
Dus ik zit klaar!
Wie ook?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook.
Vond de films eigenlijk tegenvallen, niet echt grappig en eigenlijk gebeurde er ook niet zoveel. Had er meer van verwacht.
Geef de serie dus 1 kans, hopelijk is het leuker dan de films.
Alle reacties Link kopieren
Ik, dankzij jou.
Ja, ik kijk ook. Beide films ook gezien, de 1e film vond ik het leukste.
De serie begint in ieder geval al leuk. Heerlijke serie voor de zondagavond. Verstand op 0, wat lekkers erbij, prima te doen.
Heb hem al op Videoland gezien. Vond het minder leuk dan deel 2, stuk minder dan deel 1. Na deel 1 hadden ze van mij mogen stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook al gezien. ik vond het leuk!
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik herken mezelf ook heel erg in Soof. Niet vanwege haar hobby/werk maar vanwege het stuntelige. Datzelfde heb ik ook met Bridget Jones.
Ik heb het op Videoland al gezien, ik vind het geweldig! Kan niet wachten op seizoen 2.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
21-01-2018 21:18
Ja, ik kijk ook. Beide films ook gezien, de 1e film vond ik het leukste.
De serie begint in ieder geval al leuk. Heerlijke serie voor de zondagavond. Verstand op 0, wat lekkers erbij, prima te doen.
Gewoon dit dus eigenlijk ! Vindt dit een prima zondagavond invulling.

Mag van mij alleen wel eerder op de avond, om 20.00 ofzo.
Want CMC vind ik ook leuk om te kijken maar is pas om 23.00 afgelopen en dat is mij eigenlijk wat te laat...
En zo shit dat je niet een deel terug kunt kijken bij rtl 4 series. Dus of uitzitten of een ander moment in zijn geheel terugkijken..
mamaonbekend schreef:
21-01-2018 22:02
Gewoon dit dus eigenlijk ! Vindt dit een prima zondagavond invulling.

Mag van mij alleen wel eerder op de avond, om 20.00 ofzo.
Want CMC vind ik ook leuk om te kijken maar is pas om 23.00 afgelopen en dat is mij eigenlijk wat te laat...
En zo shit dat je niet een deel terug kunt kijken bij rtl 4 series. Dus of uitzitten of een ander moment in zijn geheel terugkijken..

Precies wat jij zegt. CMC kijk ik nu trouwens ook, toffe serie maar zo knudde dat het pas om 23.00 klaar is.
Alle reacties Link kopieren
Leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem beide op, om dan elke keer een paar afleveringen achter elkaar te kijken

Soof 1 vond ik leuk, Soof 2 wat minder. ben benieuwd naar de serie
Alle reacties Link kopieren
Jep, heerlijk niet nadenken en lekker kijken. idd wel jammer dat het wat laat komt en ik ook cmc nog wil zien.
Zelfs ik vond hem leuk!
Antoon69 schreef:
22-01-2018 00:08
Zelfs ik vond hem leuk!
:O

Weer een punt erbij op mijn afknapperslijstje. :P
Alle reacties Link kopieren
Moet wel even wennen aan de nieuwe Sacha. Verder vond ik het redelijk, het begint een beetje eentonig en voorspelbaar te worden. Maar volgende week geef ik het nog een kans. Je kunt Soof op RTL4 gemist gewoon terug kijken hoor, heb ik ook net gedaan. Maar inderdaad niet een aantal afleveringen achter elkaar. Of bedoelde jij CNC mamaonbekend?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik bedoel dat je niet kunt doorspoelen bij RTL4 programma's terugkijken.
Dus ik kan niet bijv. CMC tot 22.30 kijken (totdat de luikjes dichtvallen) en dan het laatste stuk terugkijken. Dan moet ik dus de héle aflevering opnieuw kijken. Zo onhandig.
Ik kijk het via Videoland.

Wat is CMC?
Centraal Medisch Centrum.
Oh, die staat ook op Videoland. Is dus ook leuk lees ik hier.
Ja ik vind het ook een leuke serie. Kijkt lekker weg.
Medisch Centrum West staat er ook op. Voor de liefhebbers. En Greys Anatomy. Ik ken het allemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
21-01-2018 21:23
Heb hem al op Videoland gezien. Vond het minder leuk dan deel 2, stuk minder dan deel 1. Na deel 1 hadden ze van mij mogen stoppen.
Zo denk ik er ook over.....
Heb hem via videoland al helemaal bekeken.
Vond het een super leuke serie!
Jeetje, wat een einde.
Die Soof neemt het niet zo nauw met de mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven