Entertainment alle pijlers

Het blok Australië

22-01-2018 15:54 876 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook?
ik ga kijken, hoop dat het zo leuk wordt als de House Rules Australië series!
Oh leuk! Ik ga kijken.
Ja, ik ga ook kijken!
Alle reacties Link kopieren
Yes ik ga kijken!
Tegelijkertijd volg ik ook nog House Rules seizoen 2 dus ik loop denk ik vaak een beetje achter bij het Blok.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk zelden live Apple want half 6 is wel een rot tijd.
Goh het kom van sommigen echt knullig over, geen idee waar ze moeten beginnen, niet kunnen budgetteren, niet op tijd inkopen gedaan (terwijl je weet dat je maar 24 uur hebt), slecht plannen...
Ik heb nu al zin in morgen :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ga ook kijken, zeker nu house rules is afgelopen. Morgenavond ga Ik er 2 kijken.
Alle reacties Link kopieren
Echt hè. Van sommige vraag je je echt af waarom ze zich opgegeven hebben.

Gaan shoppen om 17 uur. :facepalm:

Of je aannemer hout laten kopen terwijl je niet eens weet wat het kost :facepalm:

Een uur voor oplevering nog gaan shoppen voor aankleding :facepalm:

Nu al zin in morgen en de rest van het seizoen.

Ik ben een luie donder dus ik zou zeker niet gaan voor het penthouse. Al die trappen pffff
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu de eerste aflevering gekeken maar ik vind tot nu toe het Nederlandse Blok leuker. Helaas al even niet meer op tv, maar daar deden mensen echt veel zelf en hier gaat het alleen maar om vaklui inhuren.
Ik vond bij House Rules ook wel dat er veel ingehuurd werd maar daar hebben ze veel minder tijd dus dan snap ik het wel.

Maar misschien gaan ze verder op nog meer zelf doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat dat "snelle waterproofing materiaal" een sponsor was maar in de voorstukjes zie je dat de leverancier behoorlijk afgebrand wordt.
Lekkere reclame voor je materiaal op nationale televisie :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk, even wennen allemaal maar geniet er weer van. Die dames krijgen alles voor elkaar haha. Heb nog niet echt een favoriet.
Alle reacties Link kopieren
Kingi en Caro zijn mijn favoriet met Dean en Shay als tweede.
Met dat slome koppel (Whitney en Andrew?) kan ik echt heel weinig.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu trouwens de aflevering van vandaag aan het terug kijken maar er zijn dus 3 ensuites :sarcastic: Gekke Australiers...
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
29-01-2018 19:49
Ik ben nu trouwens de aflevering van vandaag aan het terug kijken maar er zijn dus 3 ensuites :sarcastic: Gekke Australiers...
De verschillende woonwensen per land vind ik soms echt opvallend.
De laundry room in Australië, het gebrek aan gang in Amerika, de badkamer met wc beneden in Engeland.
3 ensuites zal niet standaard zijn denk ik. Het is natuurlijk ook een raar gebouw met heel veel ruimtes die ze moeten verbouwen.
Dan kan je haast niet anders dan "vreemde" dingen verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was vandaag even in de war toen de presentator het had over dat ze de ramen aan de noord kant gingen doen. Leek me zo niet logisch tot ik me realiseerde dat op het Zuidelijk halfrond de zon over het Noorden gaat :rofl:
Ik ben inmiddels ook bij met kijken en ik moest er wel ff inkomen maar nu vind ik t tof.
Heel terecht die tienen voor de meiden, wat stak die masterbedroom ver boven de andere uit!!

Vind het juist een tekortkoming in NL dat onze huizen niet standaard meerdere badkamers hebben. Zeker gezinswoningen zouden er standaard 2 moeten hebben waarvan eentje ensuite bij de master. In Australie logeerde ik in een huis met 4 badkamers.
Een laundry is ook gewoon veel praktischer dan dat er wasmachines in badkamers worden gepropt.
AnAppleADay schreef:
05-02-2018 21:22
Ik was vandaag even in de war toen de presentator het had over dat ze de ramen aan de noord kant gingen doen. Leek me zo niet logisch tot ik me realiseerde dat op het Zuidelijk halfrond de zon over het Noorden gaat :rofl:
:rofl:

Vraag me af of ze ook nog een groot balkon krijgen aan de kant van de woonkamer.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het ook leuk om naar te kijken, maar die Andrew wil ik slaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ben vooral geschokt over Ebony die interierstyliste zegt te zijn. Haar inrichtingskeuzes zijn niet bepaald reclame voor haar vakmanschap.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
08-02-2018 18:19
Ik ben vooral geschokt over Ebony die interieurstyliste zegt te zijn. Haar inrichtingskeuzes zijn niet bepaald reclame voor haar vakmanschap.
ja, dat vind ik ook bijzonder. Kingi krijgt het denk ik wel druk na Het Blok
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
08-02-2018 18:20
ja, dat vind ik ook bijzonder. Kingi krijgt het denk ik wel druk na Het Blok
Dat denk ik ook! Echt een goeie stukadoor!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een leuk programma is het toch. Meiden zijn mijn favoriet. Dean en shay vind ik niks aan. Die ebony met haar interessante geouwehoer over een moderne gatsby art deco look met een vleugje kleur, kortom een bij elkaar geraapt zooitje pfff. Wat gaat die af zeg. Carol en kingi vind ik een apart setje. Andrew haha sloompie, zijn vriendin vind ik wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
2 badkamers is best fijn maar 3 in 1 appartement is echt onzin. Een laundry vind ik ook zonde van de ruimte, die kunnen gewoon gecombineerd worden met garage/bijkeuken/zolder.
Ik vond de master van de meiden ook heel gaaf maar hun vorige guest echt heel lelijk. Dat glas is echt niks en lijkt me heel slecht voor de verkoop omdat het zo specifiek is.
Ik ben nog steeds voor Caro en Kingi, die zie ik nog wel winnen. Ik verbaas me ook steeds over Luke en Ebony, als timmerman/styliste koppel moet je dit programma kunnen winnen maar ze bakken er weinig van.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ebony na deze uitzendingen wel terug naar school kan om zich om te laten scholen. Wat een afgang om als interieur styliste zulke kamers af te leveren.

Dean en shay (vooral shay) vindt ik arrogant. Die blik toen ze de uitdaging niet won.

De meiden vindt ik leuk en hun ruimtes mooi.

Andrew lijkt wel een meid met pms. Wat een jankert. Maar hij heeft zich goed herpakt.

Kindi en caro zijn mijn favorieten. Leuk stel, waanzinnige stucadoor en mooie kamers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven