Entertainment alle pijlers

Veel liefs uit Holland.

06-02-2018 20:24 69 berichten
Nieuw programma op Net5 Wie kijkt er mee?

Tien Nederlandse expats (mannen en vrouwen) op zoek naar een Nederlandse partner. De avontuurlijke expats zoeken een geliefde met wie ze het 'Nederlandse gevoel' kunnen delen. Want er is toch niets lekkerder dan samen op de bank met een zak stroopwafels, Nederlands praten en aan een half woord genoeg hebben. De zoektocht is echter niet eenvoudig. Vinden de expats een partner die bereid is alles achter te laten en te emigreren voor de liefde?
advertentie

Joep uit Kenia, Lieke uit Nieuw Zeeland en Joep uit Frankrijk bekijken vol spanning de ingezonden videoboodschappen van Nederlandse singles. Zit er een potentiële match tussen en bij wie springt er een vonk over tijdens de speeddate in Nederland?
Alle reacties Link kopieren
ik val even binnen is het wat?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
06-02-2018 21:18
ik val even binnen is het wat?
Ik ook , jij zo ook de terugblik van grenzeloos verliefd kijken ;)?
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
06-02-2018 21:27
Ik ook , jij zo ook de terugblik van grenzeloos verliefd kijken ;)?
ik weet niet, heb dat nooit echt goed gevolgd keek wel is half mee met me moeder
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Heb ook half gekeken, ik vond vooral Tom uit bangkok en die knul uit Frankrijk leuk.

Joep uit Nairobi vond ik echt helemaal niks, wat een zacht ei
Alle reacties Link kopieren
Het is nét boer zoekt vrouw maar dan met reclame :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het begin gemist wat deed die dame uit nieuw zeeland en die man uit Frankrijk voor werk?
Die man uit Kenia duidelijk nog niet over verlies eerste liefde heen..... :-?
Die man in Frankrijk leefde van klusjes. De dame in Nieuw Zeeland was verloskundige.
En die man in Kenia zie ik niet snel een vriendin vinden.
Ik vind die godzoekende man met stapel kids niet leuk. Hij krijgt dan ook suffe reacties van suffe vrouwen die reageren alsof ze solliciteren voor een nanny functie of als relifreak.

De man in Frankrijk zou er leuk uit kunnen zien als ie die lelijke gezichtsbeharing zou verwijderen.

Meisje uit NZ en man uit Australie vind ik wel tof, maar eigenlijk vooral door de bestemming.

En hoorde ik die man uit BKK nu zeggen dat hij geen rijbewijs heeft?
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam toevallig bij dit programma uit. Echt waar mensen aan meedoen zeg. En die jongen uit Frankrijk kan ik echt niet serieus nemen: die snor. En wasvoor types komen er op af zeg. Veel meiden van mijn leeftijd (31) en zien er dan zo ouwelijk uit.
Die muts met haar gemekker over een dominante man in de slaapkamer , heb het idee dat hij dat allesbehalve is .
Ooooooh, ik zal me hier melden! Wist niet dat er een topic is!
Wat leuk!

Ik zit net de opname te kijken.

Sorry lieve 8102. :$
Lieve nog wel :yes: en ik moet nog terugkijken
Ik zal nog niets verklappen!
Dit topic loopt van geen meter. Gek is dat.
Programma's als trashy 60 Days to Wed, Geordie Shore, Temptation Island krijgen een overvloed aan aandacht.
Ik vind de kandidaten ook niet zo je van het.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk alleen omdat ik Joep (Kenia) ken
Ik moet die van dinsdag nog terugkijken, maar ik vond het tot nu toe erg BZV-achtig.

Joep vind ik wel leuk met die snor en baard maar a)hij wil kinderen en b)echt niet dat ik met m'n kop op tv ga :proud:
Ik vind het dus wel geweldig.
Leuke types, en ja...types........maar dat is toch juist leuk om te volgen.
Shula schreef:
15-02-2018 10:17
Ik kijk alleen omdat ik Joep (Kenia) ken
Dat is die hele lange man toch?
redbulletje schreef:
07-02-2018 12:49
Ik vind die godzoekende man met stapel kids niet leuk. Hij krijgt dan ook suffe reacties van suffe vrouwen die reageren alsof ze solliciteren voor een nanny functie of als relifreak.

De man in Frankrijk zou er leuk uit kunnen zien als ie die lelijke gezichtsbeharing zou verwijderen.

Meisje uit NZ en man uit Australie vind ik wel tof, maar eigenlijk vooral door de bestemming.

En hoorde ik die man uit BKK nu zeggen dat hij geen rijbewijs heeft?
Toch zei die godzoekende man in laatste aflevering een aantal dingen die indruk op me maakten. Wil ze nu niet benoemen want TO heeft nog niet gekeken.

Dit is overigens ook niet bevorderlijk voor een lopend topic, je stil houden omdat je anders spoilert...of zo iets.
Geef je topic bij deze op. Het loopt niet.
Troeteltje schreef:
15-02-2018 10:36
Toch zei die godzoekende man in laatste aflevering een aantal dingen die indruk op me maakten. Wil ze nu niet benoemen want TO heeft nog niet gekeken.

Dit is overigens ook niet bevorderlijk voor een lopend topic, je stil houden omdat je anders spoilert...of zo iets.
Wat maakte dan indruk op je? Ik vind 'm nogal star, maar goed, ik ben dan ook allergisch voor fanatieke religieuzen, laat staan als ze ook nog kinderen hebben.
Zijn gelovigheid en kinderen maakten geen indruk op me.

Hij zei tegen presentatrice nadat deze vroeg of hij op zoek is naar een moeder voor zijn kinderen: wanneer hij een vrouw ontmoet zal deze in contact met zijn kinderen wel aan een aantal voorwaarden moeten voldoen, echter hij is op zoek naar een liefde voor hemzelf inplaats van naar een oppas of nieuwe moeder voor de drie spruiten. (Even mijn eigen bewoordingen).
Wouw heb je twee kinderen een ex in Oeganda twee en half jaar gescheiden thuisonderwijs en dan neem je je kinderen mee naar Kenia.
Die spoort niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven