Entertainment alle pijlers

Liedje gezocht

11-02-2018 19:15 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa, gisteren zag ik hem...op 192 TV, het nostalgische net, tijdens het stofzuigen....clipje uit volgens mij 1962...in zwart wit. Man op trompet.. vrouwelijk dansgroepje erbij, deed wat clownesk aan, song was een beetje James Last achtig....deed mij denken aan mijn jeugd...stofzuiger uit (want ik heb al menig vergeten pareltje uit mijn jeugd op deze zender zo weten te traceren) en voornemend om mijn mobiel te pakken en een foto te maken wanneer de artiest en naam van de song in beeld kwamen en toen kwam dat belangrijke telefoontje waardoor ik alles vergat en nu....nu zoek ik deze song...instrumentaal...man op trompet, dansgroepje clownsesk verkleed..iets met Theme from.....verder weet ik het niet en ik kan geen playlist terugvinden van gisteren rond dat tijdstip....dus wie helpt mij hahaha.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Misschien nostalgie-net mailen met deze vraag?
Alle reacties Link kopieren
wellicht maar wie weet slaat er iemand op aan....heb al vaker iets gevonden via het viva forum.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Niet Harlem Shuffle?
Alle reacties Link kopieren
Kan niets vinden Wel dat nostalgienet nu ons heet en het programma waarschijnlijk de plaat blijft hangen? Misschien zoekt dat beter.
Alle reacties Link kopieren
Ik gok elvis 1962 Can't help falling in love.
Was ook toevalligerwijs net Eddie Vedder aan het youtouben, met de slappe versie daarvan.
Maar goed ik was ondertussen chocomel aan het pakken, omdat de poetsvrouw ernstige dorst had en dat gaat natuurlijk voor het stofzuigen, dus ik kan het niet goed gehoord hebben. Zou er zo een boek over vol kunnen kalken.
Alle reacties Link kopieren
hahaha...geen van dat al.
Deed eerder aan een soort James Last achtige shizzle denken (stiekem hou ik daar enorm van) maar had hem nog nooit eerder op 192 TV gezien...en die staat hier best met enige regelmaat aan.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/kijkbijons/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je topic onthouden, volgens mij is je clip net weer voorbij gekomen

stranger on the shore - acker bilk

De clip van 192tv vind ik niet zo snel op youtube maareh, is dit 'em?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven