Entertainment alle pijlers

Jullie huis, onze regels.(sbs6)

19-02-2018 13:37 157 berichten
Vanaf zondag 25 februari komt dit op tv.
Wie kijkt er mee?
In ieder geval veel kijk plezier!

https://www.sbs6.nl/programmas/jullie-huis-onze-regels/
In het nieuwe SBS6-programma Jullie Huis, Onze regels ruilen twee ouderparen die een totaal andere manier van opvoeden hebben, van huis, kinderen en huisregels. Alle ouders zijn ervan overtuigd dat hun opvoedmethode de beste is. Maar is dat wel zo? Regels die in het ene gezin goed werken, zijn zeker niet ook meteen ideaal voor de kinderen van andere ouders. Wat kunnen de ouders leren van dit spannende, confronterende experiment? Nemen ze iets over van de andere opvoedmethode of houden ze vast aan hun eigen opvoedstijl? Jullie Huis, Onze Regels is vanaf 25 februari te zien op SBS6.



Zo ruilt de familie Ploeg, waarbij het geloof allesbepalend is, met de familie Tervoort, waar juist de kinderen de dienst uitmaken. Bij de streng gereformeerde familie wordt vooral huiswerk gemaakt en muziek gestudeerd. Er is geen tv in huis. Bij de familie Tervoort slapen de ouders in de huiskamer omdat de kinderen de slaapkamer hebben ingepikt en deze als ballenbak gebruiken. In Jullie Huis, Onze Regels ziet de kijker hoe de kinderen reageren op nieuwe regels en hoe de ouders omgaan met een totaal andere manier van opvoeden.
En ik blijf het raar vinden dat een eigen topic niet in je favoriete lijst komt te staan.
dubbel ook niet nodig
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 19-02-2018 13:40
83.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk mee!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Tvp!
Klinkt leuk! Tvp dus
Lijkt me leuk! Een soort Puberruil Zapp, maar dan omgekeerd. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga kijken.
Daar steek je altijd wat van op.
Al is het maar hoe je het niet wil doen.

Wel zielig voor de kinderen.
Omdat je ouders zo nodig met hun kop op tv willen zit je ineens opgescheept met wildvreemde mensen die verwachten dat je je anders gaat gedragen dan je gewend bent.

Ik hoop dat de kinderen van beide families flink hun kont tegen de krib gaan gooien. En dat die ouders dan denken waar zijn we as begonnen.

Dat is toch de leukste tv :A:
Alle reacties Link kopieren
Jouw vrouw, mijn vrouw maar dan in de vorm jouw ouders, mijn ouders.

Ik sla over.
Alle reacties Link kopieren
Serieus, ouders slapen in de woonkamer zodat de kinderen een Ballenbak hebben in hun kamer :facepalm:
Die hebben hun goed wijs kapot.
Alle reacties Link kopieren
De dag dat mijn toekomstige kinderen het voor elkaar gekregen hebben dat mijn man en ik in de woonkamer gaan slapen, omdat zij een ballenbak van onze slaapkamer hebben gemaakt, is dezelfde dag dat mijn toekomstige prinsjes en prinsesjes ontdekken dat de schuur ook heerlijk slaapt :whip: :jump: :rofl:
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Tvp! :popcorn:
OpenHaardVuur schreef:
20-02-2018 01:24
De dag dat mijn toekomstige kinderen het voor elkaar gekregen hebben dat mijn man en ik in de woonkamer gaan slapen, omdat zij een ballenbak van onze slaapkamer hebben gemaakt, is dezelfde dag dat mijn toekomstige prinsjes en prinsesjes ontdekken dat de schuur ook heerlijk slaapt :whip: :jump: :rofl:
Dat zeg je nu :-D.
De dag dat de kids het effectief doen, wil je die bloedjes de schuur en zijn -6 niet aandoen.

Of woon je op een appartement.

(Of mogen zij tussen de ballen gaan slapen en pik jij hun slaapkamer in.)
Oh oh oh dat beloofd weer wat! Ik kijk weer mee!
Kan ik dit al ergens voor uit kijken?
Up voor vanavond!!
Alle reacties Link kopieren
:cheer: wie zit er klaar voor?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk!
Alle reacties Link kopieren
Hele leuke serie.

Ik vind allebei de gezinnen ook heel respectvol over elkaars leven. In tegenstelling tot de Amerikaanse versie.
Alle reacties Link kopieren
Hele leuke serie.

Ik vind allebei de gezinnen ook heel respectvol over elkaars leven. In tegenstelling tot de Amerikaanse versie.
Alle reacties Link kopieren
Hele leuke serie.

Ik vind allebei de gezinnen ook heel respectvol over elkaars leven. In tegenstelling tot de Amerikaanse versie.
Het zijn wel heel extreme gezinnen zeg! Wel apart dat zo'n refo gezin waarbij tv's en telefoons niet toegestaan zijn, meedoet aan 'n SBS6 tv programma. Vind het sneu dat die kinderen alleen maar vanalles moeten en niets leuks mogen na al dat educatieve gedoe.
Eigenlijk is dit gewoon precies Jouw Vrouw Mijn Vrouw van een paar jaar terug.

Maar wel leuk inderdaad.
Wel aardig om te zien, maar wat sneu dat het ene gezin niet verder kwam dan een vette hap en bij het ander gezin alles zo strak geregeld dat de kinderen amper zelf konden denken/ontwikkelen.
Vind die dochter bij de tokkie familie wel heel leuk opgedroogd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven