Entertainment alle pijlers

Goede app voor het bijhouden van gelezen boeken

20-02-2018 09:13 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben op zoek naar een app waarin ik makkelijk bij kan houden welke boeken ik gelezen heb. Ik kijk nu naar goodreads en merk dat die maar weinig Nederlandstalige boeken in hun overzichten hebben. Mijn wensen:

- bijhouden welke boeken ik gelezen heb
- bij voorkeur op jaar
- evt mogelijkheid om waardering in cijfer of sterren toe te voegen
- evt mogelijkheid om met terugwerkende kracht in te voeren
- mogelijkheid om een lijstje met nog te lezen boeken toe te voegen
- evt mogelijkheid om collectie bij te houden
- Het is voor mij niet nodig om in de app zelf te kunnen lezen bijvoorbeeld.

Weet iemand iets? Of toch ervaringen met goodreads?
Ik wilde Goodreads zeggen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook hebban en die is in het Nederlands.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de hebban app, heel makkelijk, kun je ook boeken onderweg mee scannen en op je lijstje 'nog te lezen' zetten.
Je kunt de boeken die je hebt gelezen waarderen en je kunt ze in ieder geval sorteren van eerst naar recent gelezen boeken (dat komt het dichtst in de buurt bij datum).
En je kunt je gelezen boeken nu nog invoeren als gelezen.
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Alle Nederlandstalige boeken die ik lees staan ook op goodreads. Ik ben fan en vind de app overzichtelijker dan hebban. Ook vind ik het een voordeel dat ik in goodreads zowel Engelse als Nederlandse boeken kan zetten.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet ik ze allebei maar eens bekijken. Ik lees alleen Nederlandstalig dus Engelse boeken kunnen registreren is voor mij geen must.
Goodreads heeft de meeste boeken in het Nederlands wel hoor, alleen in het begin was het even wennen met het opzoeken. Maar als je het niet op titel kunt vinden dan vaak wel op schrijver of ISBN nummer.
Alle reacties Link kopieren
Oud topic maar misschien kan iemand me helpen, ik zoek een app die je kan koppelen met je kobo om zo nieuwe suggesties te ontvangen op basis van wat je hebt gelezen. Iemand een idee?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de app Hebban om mijn gelezen boeken bij te houden. Hier kun je ook een wensenlijstje/boeken die je nog wil lezen lijst in neerzetten. Koppelen met Kobo kam volgens mij niet. Maar je gelezen boeken invoeren is simpel. Hebban kam dan ook suggesties geven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven