Entertainment alle pijlers

Gordon en Estelle: weg ermee!

06-04-2018 16:25 36 berichten
Wie kijkt? Wie heeft het gezien? Is het wat?
Wat gaan ze doen dan? Als het de bedoeling is dat ze voorgoed verdwijnen heeft het programma in ieder geval mijn steun.
Ik vond het hartstikke leuk.Ik vond Gordon&Estelle een leuker stel dan Geer&Goor.
Estelle kun je wel mee hebben op vakantie :-D lekker adrem ook.
Ik ga het vanavond eens kijken.
Ik vind Estelle niet zo super leuk maar wil het wel een kans geven :)
Gordon had toch afscheid genomen? Waarom komt hij steeds terug?
Ze gaan low-budget op vakantie met anderen, voor hen vreemden.

Eerste aflevering met een Gelders damesvoetbalelftal die naar Winterberg op wintersport gaat.

Opmerking Gordon: hij gelooft dat je heel low-budget op wintersport kunt gaan, namelijk door er langs te rijden en niet uit te stappen.
Cookiequeen schreef:
06-04-2018 16:29
Wat gaan ze doen dan? Als het de bedoeling is dat ze voorgoed verdwijnen heeft het programma in ieder geval mijn steun.
Hahaha, die is wel goed hoor.
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
06-04-2018 16:41

Eerste aflevering met een Gelders damesvoetbalelftal die naar Winterberg op wintersport gaat.

Brabants!!
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
06-04-2018 16:40
Gordon had toch afscheid genomen? Waarom komt hij steeds terug?
Onkruid vergaat niet. :P
Alle reacties Link kopieren
Eens met de titel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
06-04-2018 17:18
Eens met de titel.
Zo las ik het ook. :proud:
Maar ik ga eens een keer terug kijken als ik zin en tijd heb.
SallySpectra schreef:
06-04-2018 16:40
Gordon had toch afscheid genomen? Waarom komt hij steeds terug?
Afscheid van het zingen.
Afscheid van zijn Italiaan.
Habbekratz schreef:
06-04-2018 18:32
Afscheid van het zingen.
Oh @(
Vond haar niet (zo) grappig. Geer en Goor vind ik dan samen toch wel meer gekkigheid uitkramen.
Heb de aflevering bekeken. Vind het erg leuk!
Gordon zoals altijd, Estelle die ook erg funny is en hem toch enigszins in “bedwang” tracht te houden.
Ik vind het een aanrader voor wie gedachteloos vermaak kan waarderen.
Ik heb hem ook eindelijk terug gekeken.
Gordon inderdaad zoals altijd.Hij blijft grappig.

Maar jee, ik vond Estelle altijd wel een mooie vrouw maar wat staat zij strak van de botox.Zonde!
En moet eerlijk zeggen dat ik haar ook niet zo grappig / leuk vond.
De keren dat ik moest lachen waren toch weer om Gordon.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het niet zo heel grappig, af en toe gelachen. Wel beetje uitgekauwd concept, Low budget, 2 verwende bn-ers mee die de zooi afzeiken en ach en wee roepen, en dan de mensen waar ze mee weg zijn.
Ik vond dat meiden team super, jammer dat ze zo ondergesneeuwd werden door dat geblaat van Goor en Estelle.
Volgende aflevering laat ik voorbij gaan
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Weg ermee; inderdaad.
Estelle is een talentloze nobody en Gordon zien we al veel te veel. Echt weer RTL bagger. De meeste teksten schijnen overigens gewoon gescript te zijn, niets spontaan grappigs aan. En over de rug van de mensen waar ze mee op vakantie gaan. Waardeloos programma, Wederom een foute inschatting van Erland.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net uitzending gemist gekeken, tot mijn grote irritatie moet ik toegeven dat ik Estelle wel leuk vind, ze is lekker bijdehand net als Gordon , je ziet tijdens dit programma ook hoe verwend ze zijn, low budget is eigenlijk niks voor die twee.
Ik ga a.s. donderdag ( na TI) weer kijken.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
09-04-2018 22:04
Weg ermee; inderdaad.
Estelle is een talentloze nobody en Gordon zien we al veel te veel. Echt weer RTL bagger. De meeste teksten schijnen overigens gewoon gescript te zijn, niets spontaan grappigs aan. En over de rug van de mensen waar ze mee op vakantie gaan. Waardeloos programma, Wederom een foute inschatting van Erland.
Die is toch weg?

Maar ik las pas een interview met iemand en die zijn dat Erland niet tegen kritiek kan.
Past dus prima bij Gordon, die kan ook absoluut niet tegen kritiek
Ik blijf kijken! Vind Estelle ook leuk!
Ik krijg zo'n vermoeden dat Erland niet geheel vrijwillig is vertrokken met al die leegloop bij RTL opeens.
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
09-04-2018 17:10
Ik vond het niet zo heel grappig, af en toe gelachen. Wel beetje uitgekauwd concept, Low budget, 2 verwende bn-ers mee die de zooi afzeiken en ach en wee roepen, en dan de mensen waar ze mee weg zijn.
Ik vond dat meiden team super, jammer dat ze zo ondergesneeuwd werden door dat geblaat van Goor en Estelle.
Volgende aflevering laat ik voorbij gaan

Spot on!
Wat mij betreft.

Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
10-04-2018 11:07
Die is toch weg?

Maar ik las pas een interview met iemand en die zijn dat Erland niet tegen kritiek kan.
Past dus prima bij Gordon, die kan ook absoluut niet tegen kritiek
Per 1 mei is hij daar echt weg, nu rommelt hij daar nog wat rond af en toe, schijnt het.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven