Entertainment alle pijlers

Loes den Hollander ziek

12-04-2018 21:56 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op Facebook maar ook op Wikipedia las ik dat Loes den Hollander een hersenbloeding heeft gehad en een poos in het AMC heeft gelegen. Op dit moment verblijft ze in een revalidatiecentrum.

Ze was net met een nieuw boek bezig. Ik ben niet zo'n fan van haar. Ik vind haar taalgebruik over bijvoorbeeld seks erg grof in al haar boeken. "Onderuitgehaald " viel me zo tegen dat schreef ik hier al eerder.

Bij de VN thrillergids heeft ze nooit veel sterren. Maar nu maak ik we wel ongerust of ze helemaal zal herstellen. Het doet me aan Martine Bijl denken daar hoor je ook niks meer van maar bij Loes is het wel héél erg stil.
anoniem_320799 wijzigde dit bericht op 13-04-2018 11:37
Reden: titel boek
1.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tja waarom maak jij je ongerust om iemand die je niet persoonlijk kent?
Mijn favoriete schrijver was een paar jaar uit beeld na een ernstig auto ongeluk en nu worden zijn boeken ook niet meer in het Nederlands uitgebracht. Daar baal ik van in het Engels lezen gaat best maar niet zo ontspannen.
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Dit is wel een heul raar topic. Je vindt haar maar niks, boeken zijn ruk maar nu ben je wel ongerust. Koekoek if you ask me...
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Een aneurisma; dat is een verzwakte vaatwand waardoor hij gaat uitstulpen en kan openbarsten.

Tja, je weet nooit wanneer Magere Hein bij jou gaat aankloppen.
Wel fijn dat ze tegenwoordig nog zo veel kunnen doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Bij de VN thrillergids heeft ze nooit veel sterren. Maar nu maak ik we wel ongerust of ze helemaal zal herstellen.
Afbeelding
Je maakt je ongerust. Waarom? Heb je dat altijd bij mensen waarmee je niets hebt en niet eens kent? Dat lijkt mij pittig.
snoopylynn schreef:
12-04-2018 22:05
Dit is wel een heul raar topic. Je vindt haar maar niks, boeken zijn ruk maar nu ben je wel ongerust. Koekoek if you ask me...
Nou, echt......

Als je nu echt oprecht ongerust zou zijn, zou je het toch helemaal niet nodig vinden om te benoemen en zelfs zo te benadrukken dat je haar helemaal niks vond en dat ze 'nooit veel sterren' kreeg. Nogal misplaatst als je oprecht begaan bent met iemand.
Alle reacties Link kopieren
Ok
snoopylynn schreef:
12-04-2018 22:05
Dit is wel een heul raar topic. Je vindt haar maar niks, boeken zijn ruk maar nu ben je wel ongerust. Koekoek if you ask me...
Het komt op mij vooral sensatiebelust over.
Ik ken die hele Loes niet, maar het is wel naar voor haar.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
12-04-2018 22:45
Je maakt je ongerust. Waarom? Heb je dat altijd bij mensen waarmee je niets hebt en niet eens kent? Dat lijkt mij pittig.
:blabla: ???????????
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
13-04-2018 00:46
Het komt op mij vooral sensatiebelust over.
Niks sensatie zeker niet als het in WP staat en het op FB wordt vermeld. Ik ken haar idd niet persoonlijk maar heb wel met haar gemaild en verteld hoe ik haar boeken vond. Ze zei dat ze het prettig vond dat ik eerlijk mijn mening gaf en dat veel van haar boeken gebaseerd waren op mensen die ze kent of heeft gekend en hun verhalen onthoudt.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
12-04-2018 22:28
Een aneurisma; dat is een verzwakte vaatwand waardoor hij gaat uitstulpen en kan openbarsten.

Tja, je weet nooit wanneer Magere Hein bij jou gaat aankloppen.
Wel fijn dat ze tegenwoordig nog zo veel kunnen doen.
Ja dat was het aneurisma klinkt best wel eng.
wat sneu
ik hoop dat zij herstelt
en ik ben wel fan van haar boeken
Alle reacties Link kopieren
chrys schreef:
13-04-2018 11:51
wat sneu
ik hoop dat zij herstelt
en ik ben wel fan van haar boeken
Eindelijk een normale reactie. Ik zit al heel lang bij een leesclub en daar nemen we ook de boeken van Loes mee. Ook op Hebban heb ik recensies geschreven en sterren gegeven.

Als je geen account hebt kun je kijken hoe haar boeken het doen. Het was geen sensatie bericht maar gewoon een medeling. Heek vreemd dat het door sommigen zo heel anders is opgevat.🤔

Haar een hart onder de riem steken kan toch zelfs al ben je geen fan.🍀🍀🍀
Alle reacties Link kopieren
Wie is Loes den Hollander?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven