Entertainment alle pijlers

Ellie op patrouille

15-04-2018 01:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met veel plezier volg ik de serie “Ellie op patrouille” met Ellie Lust. Alleen zag ik tijdens de patrouille in Israel dat het een jaar geleden gefilmd is. De camerabeelden van de politiecamera gaven 24/04-2017 aan. Ik vraag mij af waarom het programma nu pas wordt uitgezonden terwijl het een jaar geleden opgenomen is.
Zal wel verkeerd gestaan hebben En anders who cares. Maak je jezelf daar erg druk om?
Alle reacties Link kopieren
nee hoor, want bij de patrouille van de volgende dag stond 25/04/2017. lijkt mij dat camerabeelden van de politie wel kloppen moet toch soms ook als bewijsmateriaal dienen? snap wel dat er geen paar dagen zitten tussen opname en uitzending maar vind een jaar wel erg lang
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch heel vaak zo? Ze nemen eerst alles op, dan monteren ze het en het programma moet in een bepaalde zendtijd passen, in een bepaald seizoen bijvoorbeeld, waar niet een soortgelijk programma loopt.

Daarbij komt dat je echt niet zomaar even regelt dat je mee mag lopen bij een buitenlandse politie, daar gaat enorm veel werk in zitten. Dus ze vliegt niet van 1 aflevering een week later naar een ander land voor ern tweede aflevering, daar kan maanden tussen zitten.
Raising kids is a walk in the park. Jurassic Park.
Ellie Lust doet dit programma naast een gewone baan als woordvoerder van de politie en kan, neem ik aan, niet eindeloos vrij nemen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch niet zo raar. Vaker nemen ze zulke programma's over een langere periode op. Het kijkt mij dat niemand van het team een paar maanden van huis wil zijn en van land naar land wil reizen. Alles moet ook nog gemonteerd worden.

En het maakt toch ook niet uit van wanneer de beelden precies zijn.
Maakt het voor de inhoud uit dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1 aflevering gezien (Dubai), en hoewel het me leuk leek om een kijkje te nemen bij andere politie, maar ik stoorde me aan Elly. Ik vind haar wat ‘autistisch’, star, het moet zoals zij gewend is te doen in Amsterdam

. Dat ze zich gaat bemoeien met de dingen op straat en zelf besluit om iemand aan te houden op straat (‘want dat doe ik in Amsterdam ook zo’) omdat diegene geen verzekering heeft. Ze neemt zijn rijbewijs in ‘voor zijn eigen bestwil’
Maar wie weet werkt het daar heel anders, en hebben ze niet het ‘als je niet verzekerd bent mag je niet rijden’ systeem.

Kijk mee, doe mee met een training, maar laat het daadwerkelijke werk op straat over aan de politie ter plekke.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Nee, voor de inhoud maakt het niet veel uit. Toevallig was dat de laatste uitzending, maar die is misschien wel als eerste opgenomen. Het kan ja dat er veel tijd tussen zit. Ook om toestemming voor meelopen te krijgen. Dit zal in het ene land sneller gaan dan in het andere. Ik vond dat ze zich wel inhield hoor; toch ook veel vragen wat wel en niet mocht en pas op de plaats maken als het werk teveel werd. Maar kan mij voorstellen dat het die keer met dat rijbewijs te verleidelijk werd. Ze is toch gewend in haar functie om actief bezig te zijn. En ze laten op beeld niet alles zien, wie weet heeft ze toch toestemming gevraagd. Dat interactieve stukje maakt het juist tof, anders hadden ze net zo goed een gewone presentatrice kunnen sturen.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
15-04-2018 08:07
Ik heb 1 aflevering gezien (Dubai), en hoewel het me leuk leek om een kijkje te nemen bij andere politie, maar ik stoorde me aan Elly. Ik vind haar wat ‘autistisch’, star, het moet zoals zij gewend is te doen in Amsterdam

. Dat ze zich gaat bemoeien met de dingen op straat en zelf besluit om iemand aan te houden op straat (‘want dat doe ik in Amsterdam ook zo’) omdat diegene geen verzekering heeft. Ze neemt zijn rijbewijs in ‘voor zijn eigen bestwil’
Maar wie weet werkt het daar heel anders, en hebben ze niet het ‘als je niet verzekerd bent mag je niet rijden’ systeem.

Kijk mee, doe mee met een training, maar laat het daadwerkelijke werk op straat over aan de politie ter plekke.
Ik vond haar ook ''vervelend'' worden op een gegeven ogenblik. Ben dus afgehaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven