Entertainment alle pijlers

Je Droom Achterna: Een Frans Kasteel!! (NET5)

16-04-2018 19:00 32 berichten
http://www.tvgids.nl/kasteelbeheerders- ... el/785941/

Vanavond begint de serie op NET5
Gepresenteerd door Wietze de Jager.
Veel mee schrijf en kijkplezier!!
Alle reacties Link kopieren
Ga misschien wel kijken vond Weekend Aristocrates op netflix erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Wat praat die man van dat horecastel vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Ik trek die zussen nu al heel slecht.
Drackie schreef:
16-04-2018 21:57
Ik trek die zussen nu al heel slecht.
Die vinden zichzelf nogal geweldig geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Die zussen! Wat een maf stel!
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet de inrichting van de lokale Gamma komen? Nogal logisch dat je daar niet lekker slaagt voor een kasteel...
10 procent korting per karretje want dat is meer dan 10 procent over het geheel :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
“We hebben besloten dat we de muur niet gaan verven.” :| Eerst het behang ervan trekken en dan niet schilderen. Ik denk echt dat ze gaan winnen ja...
Nou met zo'n Union Jack maak je ook vette kans in La Douce France natuurlijk :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Is het de bedoeling dat er ook stellen gaan afvallen? Dan denk ik dat het stel dat de gordijnen het raam uit gooide een goede kans maakt. Begrijp geloof ik niet helemaal waarom die 'bijzondere' kasteelheer die oude dingen zo geweldig vond. Vermoedelijk is dit hetzelfde stel dat volgende week een tapijt uit het raam gooit (dezelfde stijl). De 'kasteelheer' was duidelijk niet gecharmeerd van die weggooi-actie. Ik trek de zussen (met de opgespoten lippen) ook niet zo goed, ze vinden zichzelf net iets te geweldig. Tenslotte trek ik het pseudo-Frans van de presentator niet: had het over een [zjato] en "la douce France" klonk als "la 12 France". Heb ooit op een eerste werkdag bij een Franse auto-importeur gigantisch de slappe lach gehad om een collega die in plaats van "tu peux patienter" aan een Franse dame vroeg (tu peux pas chanter) en die heel verbaasd zei dat ze een excellente zangeres was. Even off-topic, nu weer terug naar het topic. Ik geloof niet dat dit programma een lange toekomst zal hebben. Daar lijkt het mij net iets te mutserig voor.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijke zussen, nichten en presentator heb het 10 minuten vol gehouden.
Ik zit even terug te kijken, wat een aparte kandidaten.
En ik vind de tweeling inderdaad irritant.
greeneyedcoco schreef:
16-04-2018 23:38
Begrijp geloof ik niet helemaal waarom die 'bijzondere' kasteelheer die oude dingen zo geweldig vond. Vermoedelijk is dit hetzelfde stel dat volgende week een tapijt uit het raam gooit (dezelfde stijl). De 'kasteelheer' was duidelijk niet gecharmeerd van die weggooi-actie.
Die gordijnen waren kostbaar denk ik omdat de kasteelheer zei dat men waarschijnlijk niet had geweten wat ze het raam uit hebben gegooid.
Dat kasteel moet je niet inrichten met kringloop spul zoals die vreselijke gebloemde stoel,die gelijk weg zou worden gegooid als dat andere stel wat gewonnen had de beheerders zouden worden.
Dit kasteel heeft allure nodig want daar zullen de prijzen van de kamers ook naar zijn. Kost nogal wat aan onderhoud.
Die zussen worden het niet,wat een dramatiek met veel gebaren,maar hun planning is waardeloos,de 2 mannen ook niet,eigenaar wil vast geen dierenpark erbij. Dat stel dat heeft gewonnen maakt wel kans. Dat stel dat gelijk daar hun bruiloft wil houden maakt een wat kleinere kans en het vijfde stel maakt ook geen kans.
Ik ben ook zo bang dat ze van alles vernaggelen kwa interieur.
Ik geef het stel wat samen in de horeca gewerkt heeft wel een beetje kans.
Wat vinden jullie?
Moet men als manlijke beheerder niet in pak lopen bij contact met de gasten?
Viel me op dat maar 1 man netjes in pak met stropdas liep tijdens de bediening.
Ik zou die zussen dus nooit aannemen. Tijdens het klussen schelpen buiten gaan zoeken,gaan slapen en verslapen terwijl de rest druk aan het koken waren. Ze hadden mazzel dat ze als laatste mochten maar normaal ben je de enige kok en kun je geen uur later met het eten aankomen. En het moest een historische kasteelkamer worden,dat waren ze ook even vergeten.
En als je aan zo'n programma mee gaat doen zou ik meteen in Nederland een spoedcursus Frans gaan volgen. Je weet al dat je dat als beheerder in een Frans kasteel met je gasten in het Frans moet kunnen praten. Valt me dus ook tegen dat alleen Christel dat kan.
Zijn die tweeling ooit volwassen geworden of blijven hangen in de kleutertijd?
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
29-04-2018 17:25
Zijn die tweeling ooit volwassen geworden of blijven hangen in de kleutertijd?
Ze zijn eruit :cheer2: Wat ergerde ik me aan hen zeg, blij dat ze weg zijn!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ohhhh het is mij te koud,lekker onder de warme dekens.
En dan 50 euro betalen en de rotzooi nog steeds niet kwijt zijn.

Geen verrassing dat ze eruit moesten..........
Trouwens fruitbomen planten in een ondiep gedeelte in een kas?????????

Even het etiket lezen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven