Entertainment alle pijlers

Teen Mom UK

18-04-2018 10:02 61 berichten
Als vaste meeschrijfster in het Topic: Teen Mom OG/2 (incl spoilers) nu het topic Teen Mom UK geopend om verwarring te voorkomen.

Iedereen die interesse heeft, het gezellig vind en op de hoogte wil blijven van de ontwikkelingen is welkom!


In Teen Mom UK volgen we de vijf Britse meiden Mia, Amber, Chloe, Naomi en Megan met een leven vol baby's, vriendjes, carrières en gebroken harten. Eén ding is zeker; hun leven is een roller coaster aan ups & downs.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een poging doen mee te kijken, lezen en schrijven :) .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de serie een tijd geleden gevolgd en wat mij opviel itt de Amerikaanse meiden was dat de support van ouders van de Britse meiden een stuk groter was.

De Amerikaanse tienermoeders komen vrijwel allemaal uit probleemgezinnen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
@vandale, echt? Niet zo opgevallen eerder. Zal er eens op letten.
@kia-ora, veel kijkplezier.
Ik volg de serie ook!
Jeeeej het teen mom UK topic.
Gezellig!!😁😁
Hahaha. Gezellig moeten we het nog maken!
Die Jordan van Chloe is wel echt een lamzak hoor..hele dag op zn bed blijven liggen.Chloe is wel veeleisend maar toch..ik zou er niet blij van worden.
Chloe is enorm verwend. Onprettig meisje vind ik het. Echter Jordan is ook geen uitblinker idd. Wat moet dat worden die 3 in een huis met eigen huishouden.
Hahahah echt he Troeteltje😂.
Elke dag pizza en een rommelig huis hahahah.
Ze hebben dadelijk alles nieuw, sjiek, compleet. Heel luxe voor twee kinderen van die leeftijd die zelf niet weten wat verantwoordelijkheid nemen is. Hij werkt hard, dat geloof ik. Zij werkt parttime, ook pittig in combi met opvoeden. Echter tot nu heeft moeder van Chloe veel werk uit hun handen genomen. Ook de zorg voor het kind. En van een eigen huishouden runnen is ook geen sprake. En dan nog lukt het ze niet. Dadelijk staan ze met zijn drie voor diezelfde taak plus de extra’s van een eigen huishouden etc. Echt, dat gaat ‘m niet worden hoor.
Dan heb ik echt meer, veel meer, respect voor de alleenstaande moeders die het toch wel doen. En ja, dat is ongetwijfeld zwaar. En je ziet ze vechten met zichzelf en het leven. Echter ze bakken er meer van dan Chloe en Jordan.
Helemaal mee eens Troeteltje!
Alle reacties Link kopieren
Tvp!!!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp!
Welkom allemaal!

Wat vinden jullie van de serie?
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
19-04-2018 14:42
Welkom allemaal!

Wat vinden jullie van de serie?
Net zoals Teen Mom OG & 2 heerlijk om te kijken. Ik deel jullie mening betreft Chloe en Jordan. Gedoemd om te mislukken. Dat gaat helemaal mis dadelijk in hun nieuwe huis. Liefde spat er ook niet echt vanaf.

Sassi (schrijf ik het goed), heb ik niks mee. Irritante stem ook.

Megan. Zielig dat ze zo depri is. Wel een familie die enorm supportive is

Mia. Leuk positief mens. Blij dat ze van die idioot af is. Voor mij totaal onbegrijpelijk wat je daarin kan zien. Zou me als moeder enorm schamen, als dat mijn zoon was. Maar er zal in de opvoeding ook wel iets verkeerd zijn gegaan.

Amber. Lieverd! Denk wel dat ze een relatie met Stu nu in haar hoofd mooier maakt, dan deze in werkelijkheid zou zijn. Betwijfel of het nog tussen hen zou werken.
Ze lopen allen tegen hun eigen en toch ook gelijksoortige dingen aan he.
Is dit met of zonder spoilers?
Heb namelijk weer wat ontdekt op instagram😂
Wat mij betreft met hoor. Maar goed, ik ben niet zo moeilijk wat dat betreft.
Meghan legt het bijltje er trouwens snel bij neer vwb therapie he? Vind wel dat ze tav haar gezin moet vechten voor gezondheid.

En Chloe, stress........ze weet inmiddels dat ze dadelijk zelf moet koken, poetsen, was doen, luiers verschonen. Dat hakt er in bij haar.

Sassi, ze maakt uit pure trots alles kapot!

Mia, leuk dat ze actie onderneemt! Fijn dat ze een vangnet heeft.

Amber is een trut met haar actie om nieuwe vriendin van Ste meteen in het oor te blaten dat ze sex heeft gehad met Ste. Dat is puur omwille van wraak/wrok/ etc. Niet aardig!
Totaal met je bovenstaande post eens Troeteltje!
Mia heeft een nieuwe vriend.
En Manley is terug bij Erin..had ik eigenlijk ook al verwacht.

https://www.instagram.com/p/BiAZoIJgaiZ/?hl=nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven