Entertainment alle pijlers

Avicii (28) overleden

20-04-2018 19:48 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn manager heeft bekend gemaakt dat de zanger vandaag dood gevonden is in Oman.

Zweedse dj Avicii (28) overleden https://nu.nl/muziek/5232200/zweedse-dj ... leden.html (via @NUnl)
Bizar!

Zal wel drugs zijn.
Alle reacties Link kopieren
Weinig van gehoord, maar 28... Pfoe, wat naar zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik las het net ook op Nu.nl, raar alleen dat ze zo'n bericht naar buiten brengen voor er wat meer bekend is.
Bizar..
Er is op Netflix een documentaire over hem.
Veel te jong, 28.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees het ook net.. Triest. Vind Wake me Up zo'n lekker nummer.
Alle reacties Link kopieren
Wow. Avicii overleden.
Zo jong nog...
strikjemetstippels schreef:
20-04-2018 19:51
Bizar!

Zal wel drugs zijn.
Of zelfdoding, hij kampte ook met depressies.
Hoe dan ook, treurig als een jong persoon zo onverwacht overlijdt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees geen natuurlijke dood. Die jongen heeft al een zware burn-out gehad met ziekenhuisopname aan toe. En is toen helemaal gestopt geweest een tijdje. Volgens mij was ie ongeveer sinds een jaar weer actief.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
20-04-2018 19:51
Bizar!

Zal wel drugs zijn.
"Bergling kampte al langer met gezondheidsproblemen. In 2016 kondigde hij aan te stoppen met optreden vanwege zijn zwakke gezondheid. De dj-producer kreeg al af te rekenen met pancreatitis en in 2014 werd zijn appendix en galblaas verwijderd. “Het einde van een live-tijdperk betekent niet het einde van Avicii of mijn muziek”, schreef hij in 2016. “Ik ga terug naar de plek waar het allemaal steek houdt: de studio.”"
Alle reacties Link kopieren
Echt heel zonde, zo jong nog :(
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ik schrik ervan!
Alle reacties Link kopieren
"Wake me up" en de lyrics daarvan krijgt nu toch een heel andere betekenis/bijsmaak. Wat erg zeg, zo jong nog.
Alle reacties Link kopieren
Zo bizar, zo jong.
Ik hoop eigenlijk dat hij nu zn rust heeft gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is het erger als iemand een beetje "bekend" is? Er sterven regelmatig jonge mensen die om welke reden dan ook, het leven niet meer zien zitten, of door overmatig gebruik van middelen. Hoor ik nooit iemand over. Maar als je eenmaal min of meer bekend bent, is het dan opeens tragischer?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Kwebbeltje91 schreef:
20-04-2018 19:53
Bizar..
Er is op Netflix een documentaire over hem.
Veel te jong, 28.
Mooi om te zien.
Wat erg zeg.
pejeka schreef:
20-04-2018 20:11
Waarom is het erger als iemand een beetje "bekend" is? Er sterven regelmatig jonge mensen die om welke reden dan ook, het leven niet meer zien zitten, of door overmatig gebruik van middelen. Hoor ik nooit iemand over. Maar als je eenmaal min of meer bekend bent, is het dan opeens tragischer?
Tjeez ga in een ander topic zeiken!
Alle reacties Link kopieren
Ik las het inderdaad op Facebook.

Ik wist ook niet dat hij struggelt met depressies zo jong en getalenteerd inderdaad!

:nooo:
Alle reacties Link kopieren
Heel triest.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-04-2018 20:11
Waarom is het erger als iemand een beetje "bekend" is? Er sterven regelmatig jonge mensen die om welke reden dan ook, het leven niet meer zien zitten, of door overmatig gebruik van middelen. Hoor ik nooit iemand over. Maar als je eenmaal min of meer bekend bent, is het dan opeens tragischer?
Echt weer een Pejeka commentaar. Hij was wereldberoemd en dan krijgt je doen en laten nou eenmaal meer heel veel meer aandacht. En dus ook ook als je op 28-jarige leeftijd overlijdt. Zie je de logica?
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
20-04-2018 20:12
Mooi om te zien.
Het beginstukje is nu wel heel anders om te zien.
Volgens mij is het ook een heel heftig wereldje als je daarin terecht komt. Vooral als je zo jong bent. :(
pejeka schreef:
20-04-2018 20:11
Waarom is het erger als iemand een beetje "bekend" is? Er sterven regelmatig jonge mensen die om welke reden dan ook, het leven niet meer zien zitten, of door overmatig gebruik van middelen. Hoor ik nooit iemand over. Maar als je eenmaal min of meer bekend bent, is het dan opeens tragischer?
We zullen ook een topic openen als we ooit van je naasten horen dat er iets met jou is gebeurd, goed?

Jammer van Aviici.
Veel te jong.
Alle reacties Link kopieren
Overlijden van een jong iemand is altijd verschrikkelijk. Bekend of niet bekend. Het is handig om de doodsoorzaak gewoon af te wachten. Zonder allerlei wilde speculaties op het "web" te gooien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven