Entertainment alle pijlers

Koningsdag 2018, wat te doen?

23-04-2018 16:16 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zin om er komende vrijer erop uit te trekken. Aanbod is dusdanig groot dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Zit te denken om naar Amsterdam te gaan... maar zijn er overdag genoeg evenementen?
Red pill + incel man
A dam is over het algemeen niet veel te beleven. Uitgestorven en zeker met koningsdag
Amsterdam zou ik niet doen. Of je moet heel veel zin hebben in heel veel drukte van vroeg tot laat. Daarnaast is de trein naar Mokum een hel met Koningsdag (maakt niet uit waar je vandaan komt) en met de auto is het al helemaal niet te doen.

Maar goed, ik heb dan ook echt de schurft aan de 'gezelligheid' van Koningsdag. Ik vreet een oranjetompouce en blijf binnen. :)
Alle reacties Link kopieren
Jane Doe schreef:
23-04-2018 16:22
A dam is over het algemeen niet veel te beleven. Uitgestorven en zeker met koningsdag
haha, inderdaad.

Ik blijf altijd gewoon in mijn eigen stadje, veel bekenden en vrienden om me heen en drank, zo kom ik de dag wel door (zoals ieder jaar )
Alle reacties Link kopieren
Ik ga op de fiets naar mijn ouders, eet daar een oranje-gebakje-iets, drink koffie, kijk de fesitiviteiten op tv en ga dan met mijn vader de vrijmarkt over, waar mijn moeder voor het goede doel bij een kraam staat. Daarna lunch (al dan niet op vrijmarkt) en dan naar huis.

Ik vermijd zelf al het ov het liefste die dag.
pddnos schreef:
23-04-2018 16:16
Zit te denken om naar Amsterdam te gaan... maar zijn er overdag genoeg evenementen?

Serieus? :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Jane Doe schreef:
23-04-2018 16:22
A dam is over het algemeen niet veel te beleven. Uitgestorven en zeker met koningsdag
Ja dat was 20jaar geleden ook al zo. Is nog niks veranderd dus.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
23-04-2018 16:27

Ik blijf altijd gewoon in mijn eigen stadje, veel bekenden en vrienden om me heen en drank, zo kom ik de dag wel door (zoals ieder jaar )
Wij doen hetzelfde :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Ligt er denk ik echt aan wat je wil. Festiviteiten bezoeken, rommelmarkten, drinken?

Ik vind Koningsdag verreweg de leukste dag van het jaar omdat ik gek ben op rommelmarkten. Ik woon nu in de buurt van Nijmegen en ga met de eerste trein van de dag naar het goffertstadion. En als ik daar rond een uur of 14 weer weg ga (nog niet alles gezien maar mijn man trekt het niet langer) ga ik snel de spullen thuis brengen en nog even over de rommelmarkt van ons dorp.

Whaaa het is bijna Koningsdag!!!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet meer naar rommelmarkten in elk geval. Ontzettend oude troep uit het stenen tijdperk die achtereenvolgend door tenminste vier eigenaren al is afgedankt. Spullen die je écht in je vuilniszak doet als je ze kwijtwil en die zelfs door de kringloop weggesmeten worden
Dus mijn eerste vrijmarktervaring was een sof.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik ga eerst Willy een handje geven en daarna zien we wel weer.

Afbeelding
Ik vind de vrijmarkt ook niet leuk. Rommelmarkten wel, maar dan de echt mooie zoals op het Lange Voorhout. Vrijmarkt is meer een verzameling afgedankte troep dat echt niet meer kan.

Daarnaast vind ik het irritant dat je hutjemutje rondsjokt, overal (ranzig) eten is en er veel dronken mensen op straat zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar een festival ! Zijn er genoeg met Koningsdag.
Vroeger. 20 jaar geleden was Amsterdam ook al niet te bereiken op deze feestdag. Toch gingen we ieder jaar. Waarom we dat leuk vonden, geen idee.

Tegenwoordig vind ik heel Koningsdag geen moer meer aan. Vrijmarkt met alleen maar rotzooi, overal stervensdruk, smerig en veel te duur eten. Ook mijn kinderen kan het niet erg bekoren.

Wij zijn tegenwoordig bij voorkeur op vakantie. Zo ook dit jaar :cheer2:.
Grappenmaker.
IBIopviva schreef:
23-04-2018 16:52

Ik vind Koningsdag verreweg de leukste dag van het jaar omdat ik gek ben op rommelmarkten. Ik woon nu in de buurt van Nijmegen en ga met de eerste trein van de dag naar het goffertstadion. En als ik daar rond een uur of 14 weer weg ga (nog niet alles gezien maar mijn man trekt het niet langer) ga ik snel de spullen thuis brengen en nog even over de rommelmarkt van ons dorp.

Whaaa het is bijna Koningsdag!!!
Heerlijk he die vrijmarkten op Koningsdag,jammer dat alles tegelijk is op die ene dag in het jaar. Van mij mogen ze elke maand in het dorp/stad zijn. Ben er dol op en gelukkig is het Vrijdag 18 graden en droog,ideaal struinweer :-D
Alle reacties Link kopieren
De vrijmarkten sla ik altijd over, heb genoeg rommel van mezelf in huis hoef andermans zooi er niet bij :)
Wij gaan dus meestal ergens naar muziek luisteren en biertjes drinken. En op de terugweg naar de mcD.
Alle reacties Link kopieren
Ik vlucht Groningen uit, normaal gesproken is het hier al dramatisch met Koningsdag (de halve provincie bevindt zich dan opeens in de stad en dat maakt de sfeer vaak opgefokt) en nu komt het koningshuis ook nog... :-(

De afgelopen paar keer was ik in Amsterdam. Dat was wel leuk, als je de toeristische delen mijdt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend wil waarschijnlijk met de auto komen, is het echt niet te doen? Ook niet als je vroeg vertrekt? Van de trein weet ik dat het onbegonnen werk is, maar een auto.. dacht dat het nog ergens wel meeviel.
Alle reacties Link kopieren
10181912114103 schreef:
23-04-2018 17:37
Mijn vriend wil waarschijnlijk met de auto komen, is het echt niet te doen? Ook niet als je vroeg vertrekt? Van de trein weet ik dat het onbegonnen werk is, maar een auto.. dacht dat het nog ergens wel meeviel.
Eerst vraag je of er in Amsterdam iets te beleven is met Koningsdag en nu of je makkelijk met de auto in Amsterdam kunt komen? Ben je eigenlijk al eens in Amsterdam geweest? O_O
dolfje schreef:
23-04-2018 17:29
De vrijmarkten sla ik altijd over, heb genoeg rommel van mezelf in huis hoef andermans zooi er niet bij :)
Tussen de rommel staan ook meer dan genoeg leuke hebbedingen en als je veel mazzel hebt koop je iets van een euro wat je terugziet op tv voor 500 euro :yes:
Alle reacties Link kopieren
Jane Doe schreef:
23-04-2018 16:22
A dam is over het algemeen niet veel te beleven. Uitgestorven en zeker met koningsdag
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Jane Doe schreef:
23-04-2018 16:22
A dam is over het algemeen niet veel te beleven. Uitgestorven en zeker met koningsdag
:biggrin:
In het kader van: dan is er in ider geval eentje minder?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
23-04-2018 17:48
Tussen de rommel staan ook meer dan genoeg leuke hebbedingen en als je veel mazzel hebt koop je iets van een euro wat je terugziet op tv voor 500 euro :yes:
Daar heb ik het geduld echt niet voor.
10181912114103 schreef:
23-04-2018 17:37
Mijn vriend wil waarschijnlijk met de auto komen, is het echt niet te doen? Ook niet als je vroeg vertrekt? Van de trein weet ik dat het onbegonnen werk is, maar een auto.. dacht dat het nog ergens wel meeviel.
:HA:

Sorry. Je bent hier zeker nog nooit geweest of wel dan? Met de auto naar Amsterdam :rofl: beetje zinnige inwoner begint daar al niet aan. Laat staan op Koningsdag :@@:

Verder vind ik Amsterdam geen fuck aan op Koningsdag. Jarenlang zelfs Nederland ontvlucht en elders geweest rond die tijd. In hele kleine dorpjes vind ik het wel wat hebben, met van die valsspelende kinderen op violen en blokfluiten en dat mensen hun ouwe meuk verkopen voor 50 cent. Ik vind het gewoon zo hilarisch en vertederend tegelijk om te zien dat mensen puzzels met missende stukjes aanbieden enzo :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven