Entertainment alle pijlers

Fred van leer; Alles uit de kast

25-04-2018 16:08 7 berichten
Gister om 20.30 (geloof ik) op TLC.
Het zoveelste make over programma, maar toch...

Ik vind Fred een heerlijke vent. Maakt mij niet uit of het nou een karakter is, of zijn persoonlijkheid. Ik vind t leuk. De make overs vond ik overigens niet heel boeiend, maar de dames zag je echt wel helemaal weer stralen (met name Daisy). De reactie van haar vriend was trouwens ook echt wel goud waard en heb het dan ook serieus niet droog gehouden... :biggrin:

Wie heeft er gister gekeken en wat vond je ervan?
Alle reacties Link kopieren
ja ik vind Fred ook een heerlijke man.En hoe hij met onzekere vrouwen om gaat vind ik helemaal super.En ik heb het gevoel dat het ook echt zijn persoonlijkheid is.In andere programma's is hij net zo.Lijkt me een hele gezellige man
Ja gekeken,vond Fred het ook leuk doen. Bijzonder lief is hij ook voor de kandidaten.

Dat meisje wat 65 kilo was afgevallen zag er goed uit.
Ik had ook de tranen in mijn ogen bij het moment van Daisy en haar vriend.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook dol op Fred! Geweldig persoon.
Alle reacties Link kopieren
Heb ook gekeken en waardeer hoe hij omgaat met kwetsbare vrouwen. Hoe hij ze door de juiste kleding weer beter in hun vel kan laten zitten. Al is het maar voor eventjes. Maar ook eerlijk is en aangeeft wat ze beter niet kunnen aantrekken. Of uit hun kledingkast moeten wegdoen.
Ik kijk volgende week weer.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet gekeken, wel de reclames gezien. Hij doet zo nep, is het te doen zo’n heel programma? Anders toch maar eens een kans geven..
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken Fred via via een beetje en hij is echt zo.
Niets nep aan hem.
Echt een hele aardige vent met geweldige humor.
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven