Entertainment alle pijlers

De bruiloft van het jaar

28-04-2018 15:48 2364 berichten
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 19-05-2018 20:28
82.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt heel benieuwd naar de jurk. Daar wordt zó veel over gespeculeerd.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
http://www.tmz.com/2017/12/18/meghan-ma ... ing-dress/


Gaan we wedden of het een Dror wordt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ben ook benieuw! Mooie foto, deze kleur staat erg mooi bij haar.
Dat wat Beyonce draagt in die link vind ik niks, de tekenigen echter wel heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
https://dimitrasbridal.com/designers/inbal-dror/

Er staan beeldschone jurken bij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heb Dror even gegoogled, fantastische jurken, maar wel heel erg sexy. Vraag me af of dat met aanpassingen nog wel net zo mooi is.
Alle reacties Link kopieren
Schaamteloze TVP :high5:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
28-04-2018 15:55
https://dimitrasbridal.com/designers/inbal-dror/

Er staan beeldschone jurken bij.
Oh wauw! Zeker!
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
De jurk die ze in Suits droeg vind ik in ieder geval niks, model doet niks voor haar figuur:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik denk een bescheiden mantelpak, of een bescheiden jurk. Ze is al eerder getrouwd geweest, dus een enorme bruidsjurk lijkt me niet gepast. Wit ook niet, hooguit ivoor of champagne.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Hellas trouwjurken vind ik persoonlijk heel mooi, maar de meeste trouwjurken vind ik stom, vooral als ze heel groot en wijd zijn.
http://www.weddinginspirasi.com/2015/03 ... -part-1/2/
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
28-04-2018 16:27
Ik denk een bescheiden mantelpak, of een bescheiden jurk. Ze is al eerder getrouwd geweest, dus een enorme bruidsjurk lijkt me niet gepast. Wit ook niet, hooguit ivoor of champagne.
Neuh. Dat wordt echt wel een beeldschone bruidsjurk. En daar is helemaal niets mis mee en is zeker niet ongepast. Heb je je uitnodiging al binnen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
28-04-2018 16:32
Neuh. Dat wordt echt wel een beeldschone bruidsjurk. En daar is helemaal niets mis mee en is zeker niet ongepast. Heb je je uitnodiging al binnen?

Alsjeblieft negeer, ik heb niets voor niets een nieuw topic geopend.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
28-04-2018 16:33
Alsjeblieft negeer, ik heb niets voor niets een nieuw topic geopend.
;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
28-04-2018 16:05
De jurk die ze in Suits droeg vind ik in ieder geval niks, model doet niks voor haar figuur:
Ze mocht vast geen hele mooie bruidsjurk aan in Suits, stel je voor dat die mooier geweest zou zijn dan die van haarzelf ;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd hoe ze eruit gaat zien die dag, ze is ( in mijn ogen) toch wel meer glamour dan Kate is.
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze eruit zien op die dag. Hij is in mijn ogen een heel erg onaantrekkelijke man. Zij is niet lelijk meer een alledaags vrouwtje. Zij zal wel een droomjurk aan hebben waardoor zij er toch wel knap uit zal zien. Hij daarentegen krijgt weer een pak aan wat ze hier dragen met Carnaval. Ja dat schrijf ik met hooftletter haha.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
28-04-2018 15:53
http://www.tmz.com/2017/12/18/meghan-ma ... ing-dress/


Gaan we wedden of het een Dror wordt?
Ik hoop het niet want dat gewaad van Beyonce bij de Grammy's vond ik echt wanstaltig. En die schetsen voor de bruidsjurk vind ik ook niet geweldig.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
28-04-2018 16:35
Ze mocht vast geen hele mooie bruidsjurk aan in Suits, stel je voor dat die mooier geweest zou zijn dan die van haarzelf ;-D
Dat was precies wat ik ook dacht, dat ze vast niet te mooi mocht zijn en dat de jurk van Suits vast niet op haar echte jurk zal lijken.

Ik vond haar dik lijken in die Suits jurk, ze had er helemaal geen taille in.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Redelijk bizar dat mensen zoiets anno 2018 nog steeds erg bezig houdt toch?
Wel een mooie vrouw vind ik

Maar het lijkt toch verdacht veel op een grote marketing operatie....
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
28-04-2018 17:02
Dat was precies wat ik ook dacht, dat ze vast niet te mooi mocht zijn en dat de jurk van Suits vast niet op haar echte jurk zal lijken.

Ik vond haar dik lijken in die Suits jurk, ze had er helemaal geen taille in.
Precies, bijna knap met een vrouw als zij. Alsof die jurk toevallig nog bij de props ergens te vinden was
Tjezus, wat vals
Blondie456 schreef:
28-04-2018 16:59
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze eruit zien op die dag. Hij is in mijn ogen een heel erg onaantrekkelijke man. Zij is niet lelijk meer een alledaags vrouwtje. Zij zal wel een droomjurk aan hebben waardoor zij er toch wel knap uit zal zien. Hij daarentegen krijgt weer een pak aan wat ze hier dragen met Carnaval. Ja dat schrijf ik met hooftletter haha.

Ik vind Harry juist best aantrekkelijk, geen doorsnee knappe man, dat is waar, maar volgens mij heeft ie enorm charisma.
Zoiets als Huub van der Lubbe (van de Dijk). Oerlelijk, maar heel sexy ;-D
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
28-04-2018 17:03
Redelijk bizar dat mensen zoiets anno 2018 nog steeds erg bezig houdt toch?
Wel een mooie vrouw vind ik

Maar het lijkt toch verdacht veel op een grote marketing operatie....
Tja, ik heb niks met grote bruiloften en wil nog niet dood gevonden worden in een witte lange jurk maar ik betrapte me er net op dat ik even zat uit te rekenen op wat voor dag de bruiloft valt en of ik dan thuis voor de tv kan gaan zitten ;-D Gewoon real life tv maar dan voor een enorm budget :proud:
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
28-04-2018 17:00
Ik hoop het niet want dat gewaad van Beyonce bij de Grammy's vond ik echt wanstaltig. En die schetsen voor de bruidsjurk vind ik ook niet geweldig.
Die jurk van Beyonce vind ik ook een lor.
Maar ik heb ook echt prachtige bruidsjurken van dat merk gezien.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven