Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2018

14-05-2018 10:42 3069 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018!

Wie doen er dit jaar mee?

Boerin Steffi
Boer Wilfred
Boer Marnix
Boerin Saskia
Boer Wim
Boer Rudie
Boer Jaap
Boer Jan
Boer Remco
Boerin Michelle

Schrijven kan via: https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieu ... een-brief/
;-)

Afbeelding
tvp
tvp
Voor de tvp'ers, je kunt ook gewoon het topic als favoriet markeren.

Ik heb net de voorstelronde even gekeken. Vraag me wel af of het hele concept niet een keer uitgemolken is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een leuke aflevering met leuke boer(innen).
Ik ben benieuwd wie er door gaan.
Boer hazentand denk ik niet, die oude moeke vast ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zitten er weer leuke boeren tussen. De boerinnen vond ik ook erg leuke vrouwen. Alleen bij boer Jan vroeg ik me af of hij er wel aan toe is. Kwam eerst stug over en later bleek er nog heel veel verdriet te zitten. Ik hoop voor hem eigenlijk dat hij wel leuke brieven krijgt maar niet genoeg om door te gaan. Dan kan hij in alle rust gaan daten, i.p.v. 3 vrouwen en een cameraploeg in huis en Yvon die de kwetsbare kant gaat opzoeken. Denk niet dat hij daar blij van gaat worden.
Verder best veel positieve, vrolijke boeren. Ben benieuwd.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
14-05-2018 11:11
Ik vond het een leuke aflevering met leuke boer(innen).
Ik ben benieuwd wie er door gaan.
Ik vind 3 boerinnen wel veel.
Volgens mij zit er best een kans in dat zij alle drie doorgaan en dat zou ik denk ik wel jammer vinden. Ik vond het eerdere jaren bij de boerinnen toch minder leuk om naar te kijken.

Van de mannen denk ik dat Wim en Marnix een grote kans maken om door te gaan. Wilfried en Jaap zijn denk ik de meeste waarschijnlijke afvallers.
Ohhh, wat is Wim toch een leukerd.
Maar schrijven ga ik echt niet doen hoor.

En voor de rest vind ik Steffi en Michelle ook leuke vlotte meiden :) Hoop dat ze een leuke vent tegen komen.
Zwartvlekje schreef:
14-05-2018 11:23
Ik vind 3 boerinnen wel veel.
Volgens mij zit er best een kans in dat zij alle drie doorgaan en dat zou ik denk ik wel jammer vinden. Ik vond het eerdere jaren bij de boerinnen toch minder leuk om naar te kijken.

Van de mannen denk ik dat Wim en Marnix een grote kans maken om door te gaan. Wilfried en Jaap zijn denk ik de meeste waarschijnlijke afvallers.
Boerin Bertie is uiteindelijk wel de bekendste boer geworden. Zag haar laatst nog in 'n programma over dokters vs google.
Denk dat boer Marnix en boerin Michelle maar met elkaar fuseren moeten :proud:
Die beiden krijgen denk ik de meeste brieven.
Alle reacties Link kopieren
Leuk juist dat we nu ook boerinnen hebben, mag van mij voortaan half om half worden, gewoon omdat dat eerlijk is. Ik vond het concept iets teveel 'Vrouwen storten zich op boer' ipv 'Boer zoekt vrouw' worden. Wat mij betreft noemen ze het programma ook anders. 'Farmer wants a partner' bekt ook prima.

Verder eens met nederlandsevrouw, ik dat het best goed is dat Jan weer openstaat voor daten maar het is niet verstandig om dat in dit stadium voor de camera's te doen...
Ook niet leuk voor vrouwen die wél klaar zijn voor een relatie trouwens, maar als die een beetje slim zijn reageren ze niet op hem met al te veel hoop.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
14-05-2018 11:00
Voor de tvp'ers, je kunt ook gewoon het topic als favoriet markeren.

Ik heb net de voorstelronde even gekeken. Vraag me wel af of het hele concept niet een keer uitgemolken is.
Het trekt nog altijd een groot publiek, dus nee het is nog niet uitgemolken.

Blijft leuke TV vind ik.

Ik denk dat de vrouwelijke boeren + Remco en Wim doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
14-05-2018 11:33
Denk dat boer Marnix en boerin Michelle maar met elkaar fuseren moeten :proud:
Die beiden krijgen denk ik de meeste brieven.
Zou wel heel grappig zijn :)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Marnix gaat sowieso door. Die zit niet aan 'n hele familie vast, dus das gunstig. En geschikt voor paardenmeisjes door zijn fokkerij.
Alle reacties Link kopieren
Die boer die vond dat alles voor 90% op zijn manier moest gaan zal denk ik weinig brieven krijgen.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop ook niet dat alle drie de vrouwen doorgaan. De dynamiek is gewoon anders met 3 mannen in de logeerweek ipv 3 vrouwen. Tot nu toe vond ik die logeerweken niets. Bij de mannen was het vaak veel gezelliger.

De vrouwen zullen wel veel brieven krijgen, was in het verleden ook zo. Van Agnes kan ik mij bijvoorbeeld herinneren dat ze ook veel brieven kregen van oude mannen.

Het lijken mij leuke boeren. De boeren waren allemaal redelijk spraakzaam, in tegenstelling tot andere jaren.

In het verleden hebben vaker weduwnaren meegedaan die hun verdriet ook deelden bij de voorstellingsronde. Boer Martin bijvoorbeeld, die heel gelukkig is geworden met Wilma. Dat er nog veel verdriet is, wat logisch is, wil niet zeggen dat iemand niet open staat voor een nieuw relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat Jan juist vrouwen gaat aantrekken die heel erg van het zorgen zijn. Hopelijk treft hij ook juist vrouwen die hun eigen plan trekken. Ik weet niet, ik mis bij sommige boeren toch een stukje eigenheid en een eigen leven ofzo, maar het is denk ik meer dat dat gewoon niet in beeld wordt gebracht. Maargoed, dat is ook meer een programmading; ik merkte bij mijzelf dat ik meer wilde weten naar de persoon achter de boer. Ben je een ochtend- of een avondmens? Hou je van pasta of aardappelen? Wat zijn je hobby's? Etc. Ik heb overigens het idee, maar dat is denk ik a) een vooroordeel van mij en b) misschien wat anders in beeld gebracht, dat de vrouwelijke boeren veel meer een eigen 'ik' of leven hebben ontwikkeld, iets meer dan alleen maar boer of boerin zijn. Ook een keer zelf pasta koken i.p.v. elke dag bij de aardappelen van moeders aanschuiven zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Martin vond ik positiever over komen. Het verdriet zal ook nooit helemaal weg zijn. Maar Jan vond ik verder ook stug en wat humorloos overkomen. Bij Jan heb ik het gevoel dat er iemand wordt gezocht om de last te dragen, bij Martin iemand om weer samen te genieten. Als je begrijpt wat ik bedoel ;-)
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
14-05-2018 11:51
Die boer die vond dat alles voor 90% op zijn manier moest gaan zal denk ik weinig brieven krijgen.
Dat is Marnix. Lijkt mij ook een moeilijk persoon. Met zo'n instelling lukt geen enkele relatie.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik mis de boer die heel veel brieven gaat krijgen. Ieder seizoen zat die er toch wel bij volgens mij.
Bij twee van de drie vrouwen dacht ik dat ze opzoek waren naar een vrouw :-$. Ik heb dus duidelijk vooroordelen.
Ik ben benieuwd wie er door gaan. Mooi om te zien hoe ze over hun werk en leven vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Marnix is een uitdaging ;-)

De passie van de boeren vind ik altijd mooi om te zien.
Wim leuk!! Zou er bijna zelf verliefd op kunnen worden!

Michelle mooi!

Steffi onzeker maar ook zo een mooi gezicht en volgens mij heel erg lief.

Marnix gebruiksaanwijzing echter wel interessant. Leuk en pittig karakter.

En die man, Jan heet hij?, dat huilen. Ik kon er niets mee. Eerst kwam hij over als een mannelijke kenau en later zat ie te brullen. Misschien beter vooralsnog een vacature invullen met een medewerker boerderij, inplaats van een partner voor het leven.
Leuk leuk leuk trouwens dit topic!

Is het zo dat niet alle voeten of boerinnen doorgaan? Lees dat hier. Heb het programma nooit eerder bekeken, dus dat is nieuw voor me. Niet allen hun rol in de afleveringen die vanaf September gaan volgen?

Komen er trouwens tot September geen andere afleveringen hiervan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven