Entertainment alle pijlers

WK 2018

21-05-2018 17:24 5 berichten
Het WK gaat bijna van start! Misschien zal dit niet het meest levendige topic worden op een Nederlands forum maar... Ga je (toch) kijken? Voor wie supporter je? Organiseert jouw werk iets (bij ons kan je volstrekt illegaal gokken op de matchen)? Wie zal de finale spelen denken jullie?

Zelf ben ik Belg maar ik supporter al een tiental jaar voor de Duitsers. Ik vind de Belgische ploeg niet om aan te zien, ergerlijk voetbal. Wel goede aparte spelers, maar niet als team. Hopelijk is het dit jaar een beetje anders. Finale is voor mij nog een vraagteken, ik denk dat Frankrijk ver zal geraken dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
Nu Oranje er niet bij is ben ik voor Brazilië.
Ook een beetje voor Portugal.

Echt er voor gaan zitten tijdens de groepsfase denk ik niet maar als één van hen in de kwart/halve/finale komt, wel.

Brazilië maakt wel een kans denk ik. Portugal is lastig, ze moeten het hebben van ronaldo. België speelt er binnenkort een oefenmatch tegen. Ik verwacht dat BE verliest. :')
Alle reacties Link kopieren
Supporteren voor de Duitsers :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
21-05-2018 20:50
Supporteren voor de Duitsers :rofl:
Ja wat? Sinds het WK zijn ze minder (zonder Klose, Schweinst. en Mertesacker) maar ze leveren nog steeds prachtig voetbal.

Ik vind BE echt irritant om te zien spelen. :-/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven