Entertainment alle pijlers

Pinkpop en tent

23-05-2018 19:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ga met mijn vriend naar pinkpop, mijn vraag is hoe streng de organisatie is met tenten. Wij willen het liefst een drie persoonstent meenemen vanwege de ruimte. Weet iemand of dit mag? Of moet je met 2 personen in een twee persoonstent?


Groet Noor.
Dat checken ze echt niet hoor, bij de ingang. Wij hadden altijd een tweepersoons koepeltent per persoon, maar ze vragen je heus niet je tent even bij de ingang op te zetten zodat ze je weer weg kunnen sturen. Het enige dat ze niet willen is van die gigantische feest/party/militairententen, want die nemen heel veel ruimte in en worden vaak gebruikt als 'huiskamer' terwijl dat niet de bedoeling is op de camping. Dus gewoon meenemen :).
Je mag elke tent meenemen die je wil. Er zijn ook groepen die hele barakken mee slepen. Liever niet maar meestal ook geen probleem.
En er gaat niemand kijken hoeveel mensen er in je tent liggen hoor.

:-D
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 19:39
12.43% gewijzigd
Lucifer2018 schreef:
23-05-2018 19:34
Je mag elke tent meenemen die je wil. Er zijn ook groepen die hele barakken mee slepen. En er gaat niemand kijken hoe veel mensen er in je tent liggen hoor.

:-D
Ah, ik heb wel eens mensen gezien die weggestuurd werden met zo'n enorme barak - maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat camping B al vol was, dat weet ik niet.

En joh, wie weet er nou overdag al hoeveel mensen 's nachts in die tent liggen? ;-)
Alle reacties Link kopieren
Kee, dan wordt het dus een driepersoons, bedankt!
BO2punt0 schreef:
23-05-2018 19:35
Ah, ik heb wel eens mensen gezien die weggestuurd werden met zo'n enorme barak - maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat camping B al vol was, dat weet ik niet.

En joh, wie weet er nou overdag al hoeveel mensen 's nachts in die tent liggen? ;-)
Als je vroeg bent kan dat makkelijk. Soms bemoeien ze zich wel met de locatie van zo'n tent. Dan willen ze dat een stuk opschuift naar de zijkanten van de camping ofzo.
BO2punt0 schreef:
23-05-2018 19:35
Ah, ik heb wel eens mensen gezien die weggestuurd werden met zo'n enorme barak - maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat camping B al vol was, dat weet ik niet.

En joh, wie weet er nou overdag al hoeveel mensen 's nachts in die tent liggen? ;-)
Ja, inderdaad. De nachtelijke beddendans is echt niet te voorspellen :) , dus je mag gewoon iedere tent die je wil meenemen. Veel plezier to!
Alle reacties Link kopieren
Dank je Made@Kate. Komt helemaal goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven