Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 4!

25-05-2018 19:58 3005 berichten
SPOILEREN IN DIT TOPIC VERBODEN!


Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.

We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!


Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!

Deel 1
Deel 2
Deel 3
anoniem_369997 wijzigde dit bericht op 28-05-2018 14:08
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
65.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
BeertjeTroetel schreef:
25-05-2018 20:02
NL, BE en DL totaal verschillend aanbod.
Dank je voor het antwoord!
Alle reacties Link kopieren
Hier al enige tijd Netflix maar ik ben er niet al te enthousiast over.
Tot ik onlangs de serie Grace and Frankie ontdekte... blijkbaar de Friends voor 'bejaarden'.
Love it! Heerlijke subtiele humor, prachtige karakters en er zit vaart in.
Wat mij betreft een absolute aanrader.
conversation = awareness
Is er al een 13 reasons why topic trouwens? Ik zou ook best graag even willen praten over wat er allemaal gebeurd is in het afgelopen seizoen.

Gisteren Jenny's wedding gezien. Film over 2 vrouwen die gaan trouwen en hoe hun familie ermee omgaat. Beetje matig. Maar ik had niks anders om te kijken.
Grace and Frankie zie ik ook steeds voorbij komen, misschien toch maar eens een kans geven.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
26-05-2018 10:22
Is er al een 13 reasons why topic trouwens? Ik zou ook best graag even willen praten over wat er allemaal gebeurd is in het afgelopen seizoen.

Gisteren Jenny's wedding gezien. Film over 2 vrouwen die gaan trouwen en hoe hun familie ermee omgaat. Beetje matig. Maar ik had niks anders om te kijken.
Grace and Frankie zie ik ook steeds voorbij komen, misschien toch maar eens een kans geven.
Doen! :)
conversation = awareness
Hier zijn de linkjes:

Deel 1: kan ik zo snel niet vinden.

Deel 2: entertainment/netflix-deel-2/list_messages/332569

Deel 3: entertainment/netflix-deel-3/list_messages/375847
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
26-05-2018 11:16
Hier zijn de linkjes:

Deel 1: kan ik zo snel niet vinden.

Deel 2: entertainment/netflix-deel-2/list_messages/332569

Deel 3: entertainment/netflix-deel-3/list_messages/375847
Mooi.

TO, wil je dit in de OP zetten?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
rozamunda schreef:
26-05-2018 00:50
ik kijk nu safe, is het een aanrader af te kijken?

Als er nog andere series zijn die je ook wil kijken: die kijken. Als je nou een moment hebt dat je echt even niet weet wat je moet doen en het is slecht weer, dan Safe afkijken. Maar dan kan je natuurlijk ook een boek gaan lezen :proud:
Such fun!1
Links toegevoegd, bedankt!

Jenny’s Wedding is inderdaad geen hoogvlieger. Leuk voor tussendoor. Leuke actrices en genre en toch geen spectaculaire film.
Het zijn nu geen linkjes meer :rofl:
Er bestaat een 13 Reasons Why, Beyond the Reasons op Netflix.

Waarin de cast uitgebreid stilstaat bij de serie, de achtergrond, de achterliggende bedoelingen etc.
Alle reacties Link kopieren
die beyond heb ik na de eerste seizoen een stukje gekeken, maar daar hou ik niet van.
de achterliggende bedoelingen kan ik zelf wel bedenken. maar misschien vinden anderen het wel wat.
Alle reacties Link kopieren
BeertjeTroetel schreef:
26-05-2018 11:39
Links toegevoegd, bedankt!

Jenny’s Wedding is inderdaad geen hoogvlieger. Leuk voor tussendoor. Leuke actrices en genre en toch geen spectaculaire film.
👍🏻
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
26-05-2018 11:36
Als er nog andere series zijn die je ook wil kijken: die kijken. Als je nou een moment hebt dat je echt even niet weet wat je moet doen en het is slecht weer, dan Safe afkijken. Maar dan kan je natuurlijk ook een boek gaan lezen :proud:
dat klinkt niet best hahaha, dan kan ik beter voor iets anders gaan, maar heb niks op mijn lijstje. ik ben nogal moeilijk te boeien voor iets.
orphan black heb ik onlangs gekeken en daar kon ik echt voor blijven zitten.
Pipistrello schreef:
26-05-2018 11:41
Het zijn nu geen linkjes meer :rofl:
Wat doe ik dan toch om er zo’n zooitje van te maken?

Heb ze letterlijk gekopieerd vanuit jouw eerdere bericht.
Alle reacties Link kopieren
Hier nu bezig met La casa de papel, nog 3 afleveringen te gaan. Vind ik erg goede serie. Vroeg me vooraf wel af of ik het iets zou vinden, toch maar een kans gegeven en is me goed bevallen om er toch aan te beginnen, vond het vanaf het begin al goede serie.
Alle reacties Link kopieren
die vond ik heel goed! gelukkig op tijd door dat ik hem op de originele taal moest zetten. dat is altijd beter.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet gelukt met de linkjes he? 😱
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
BeertjeTroetel schreef:
26-05-2018 12:10
Wat doe ik dan toch om er zo’n zooitje van te maken?

Heb ze letterlijk gekopieerd vanuit jouw eerdere bericht.
Linkjes aanklikken, dan kopiëren en plakken.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Madrid87 schreef:
26-05-2018 10:22
Is er al een 13 reasons why topic trouwens? Ik zou ook best graag even willen praten over wat er allemaal gebeurd is in het afgelopen seizoen.

Die stond bij overig, maar kan het niet meer vinden (??) was ook aan het zoeken..
viva-amber schreef:
25-05-2018 20:07
Fauda serie 2 is ook uit. Ik moest er even in komen bij serie 1 maar was echt spannend.
Daar ben ik ook benieuwd naar.

Heb sinds deze week een proefabonnement op netflix en zag hem staan. Ga hem zeker kijken.
Ik heb deze week Nobel gekeken, al wat ouder. Een spannende Noorse serie, maar ik vond hem niet geweldig.
BeertjeTroetel schreef:
26-05-2018 12:10
Wat doe ik dan toch om er zo’n zooitje van te maken?

Heb ze letterlijk gekopieerd vanuit jouw eerdere bericht.
Je moet ze ook niet kopiëren vanuit het bericht, maar vanuit de url. Dus eerst aanklikken en dn de url kopiëren en vervolgens in het bericht plakken.
Of in het linksymbooltje in je bericht plakken.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
26-05-2018 15:06
Je moet ze ook niet kopiëren vanuit het bericht, maar vanuit de url. Dus eerst aanklikken en dn de url kopiëren en vervolgens in het bericht plakken.
Of in het linksymbooltje in je bericht plakken.

Haastige spoed... etc ;)
Such fun!1
Nemaìn’ schreef:
26-05-2018 15:06

Of in het linksymbooltje in je bericht plakken.
Dat is het mooiste. Maar héél moeilijk :proud:
BeertjeTroetel schreef:
26-05-2018 11:41
Er bestaat een 13 Reasons Why, Beyond the Reasons op Netflix.

Waarin de cast uitgebreid stilstaat bij de serie, de achtergrond, de achterliggende bedoelingen etc.
Oh bedankt voor de tip.. Wist ik helemaal niet. Dank je wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven