Entertainment alle pijlers

WK 2018

15-06-2018 23:42 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er geen WK topic?! Bij deze dan.

Er zullen (hopelijk) vast wel weer bijzondere verhalen ontstaan. Supporters die zingen voor een baby, tradities op tribunes, een jong talent wat doorbreekt, een oud talent wat ten onder gaat, een coach die zich misdraagt, aanwezige beroemdheden, ongeëvenaarde doelpunten in extra tijd, een schop of een stomp, een verdwaalde streaker, het haar van Ronaldo, een verslaggever die eruit springt, oneerlijke scheidsrechters, spannende pennalties, gezeik met de videoscheids, Putin, relletjes, feestjes, flauwe grappen bij VI blijft thuis en de hond van Hugo Borst, genoeg om over te kletsen.

Ook al zijn wij er niet bij, de tv zal hier zo vaak mogelijk aan staan en ik hoop op een prachtig toernooi.

Ik weet nog niet 'voor wie ik ben'. Portugal heeft een klein streepje voor. Met Ronaldo is het nooit saai en ik hou van entertainment.. In de groepsfase zal vast een favoriet opstaan.

Wat ik wel echt jammer vind, het gemis aan feestjes en het saamhorigheidsgevoel in Nederland. Overal oranje vlaggetjes, de stomme frutsels en fratsels die je bij een supermarkt krijgt. Das altijd wel gezellig..
Alle reacties Link kopieren
Jaaa...ik volg het we ook op de voet! Ik hoop op een stunt van een minder bekend voetballand om in de finale te komen...Costa Rica, Iran, IJsland of Panama...

Van Portugal heb ik genoten vanavond. Ondanks dat ik Ronaldo geen prettige uitstraling vind hebben, hij staat er toch maar weer en flikt het gewoon...

En Bouhaddouz krijgt vast een standbeeld in Teheran..ha ha..
Het ware te wensen, dat alle mensen, hun eigen gebreken wat beter bekeken. Dan zouden ze het wel laten om over andere mensen te praten!!
Alle reacties Link kopieren
sport/wk-2018/list_messages/412430?r=1& ... #p28634329

Hij staat bij sport
Alle reacties Link kopieren
Frambroosje-01 schreef:
16-06-2018 00:14
sport/wk-2018/list_messages/412430?r=1& ... #p28634329

Hij staat bij sport
Sjezus, daar kijk ik echt nóóit, had wel bij actueel gekeken. Tis dat je het zegt anders had ik die hele pijler over het hoofd gezien :whut: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
caretta_01 schreef:
16-06-2018 00:07
Jaaa...ik volg het we ook op de voet! Ik hoop op een stunt van een minder bekend voetballand om in de finale te komen...Costa Rica, Iran, IJsland of Panama...

Van Portugal heb ik genoten vanavond. Ondanks dat ik Ronaldo geen prettige uitstraling vind hebben, hij staat er toch maar weer en flikt het gewoon...

En Bouhaddouz krijgt vast een standbeeld in Teheran..ha ha..
Wat Ronaldo betreft, hij valt best mee als je je in hem verdiept. Hij is alleen wat arrogant maar hey, ik hou wel van een beetje zelfverzekerdheid.
En ik vind zijn huidige vriendin leuker dan Irina. Die is nu met Bradley Cooper, lekker bezig die meid :yes:
smileklik wijzigde dit bericht op 23-07-2018 03:39
17.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zag pas op tv dat het begonnen was :$
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven