Entertainment alle pijlers

Films zoals Amelie / Chocolat

16-06-2018 20:02 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ik ben gek op Franse films (Of films in Frankrijk, Engelstalig mag ook) in de sfeer van Chocolat en Amelie. Dat dromerige in een mooie omgeving, met mooie acteurs en mooie muziek vind ik heerlijk. Iemand tips voor soortgelijke films? Het liefst beschikbaar op Netflix of videoland :)

Mag zich overigens ook afspelen in Spanje of Italië oid, bijvoorbeeld Vicky Christina Barcelona.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Notebook?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
La famille Belier. Franse film, muziek, lief, grappig, ontroerend.
Maar geen idee of deze op Netflix of Videoland te vinden is.
Alle reacties Link kopieren
Notebook: veel te Amerikaans maar bedankt voor het meedenken:)
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
16-06-2018 20:06
La famille Belier. Franse film, muziek, lief, grappig, ontroerend.
Maar geen idee of deze op Netflix of Videoland te vinden is.
Klinkt goed! Helaas op geen van beiden te vinden. Ben niet goed in downloaden dus als iemand daar ook tips voor heeft... :)
Ik vond Letters to Juliet erg mooi, dromerig en mooie locaties.
What dreams may come, geen Frankrijk maar wel ook dromerig enz. Verder Hugo misschien? City of Ember, beetje apart maar wel heel leuk! De Narnia-films misschien? Die laatste 3 staan op Netflix, van Narnia maar 1 deel maar die kan je zo op zichzelf kijken ook.
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
16-06-2018 20:06
La famille Belier. Franse film, muziek, lief, grappig, ontroerend.
Maar geen idee of deze op Netflix of Videoland te vinden is.
Die is inderdaad heel goed!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Hoi! 😊

Ik heb een paar jaar geleden deze films gezien: Coco avant Chanel en Marie Antoinette. Deze films zijn ook (vind ik haha) het beetje in de stijl van oa Chocolat. Helaas staan deze films niet op videoland of netflix.. Sorry! Maar dacht ik geef toch de titels ff door 😉
Alle reacties Link kopieren
Le Tout Nouveau Testament (2015). Geen idee of ie op Netflix zit. Wel erg hoog Amélie-gehalte.
Alle reacties Link kopieren
Les Choristes, prachtige film.
Het ware te wensen, dat alle mensen, hun eigen gebreken wat beter bekeken. Dan zouden ze het wel laten om over andere mensen te praten!!
Alle reacties Link kopieren
Don Juan de Marco? Haske amerikaans, maar heerlijk dromerige Johnny Depp 😍
Alle reacties Link kopieren
Films van Éric Rohmer!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dan vind je wellicht de franse films "La gloire de mon père" en "Le chateau de ma mère" wel wat.

De Franse film "Les femmes du 6e étage" is ook erg lief.

De Italiaanse film "Fiorile" is ook mooi.

En spelend in Italië: " A month by the lake" of "Enchanted April" of "Under the Tuscan sun" of "A good year".

Heerlijke zonnige feel good films :sun:
Alle reacties Link kopieren
Friezin71 schreef:
16-06-2018 20:14
Don Juan de Marco? Haske amerikaans, maar heerlijk dromerige Johnny Depp 😍
Ja heerlijke film, dit soort mag ook !

@de rest, heb trailers gekeken, allemaal mooi! Staat bijna allemaal niet op Netflix helaas maar via YouTube kan je ook betaald films kijken...
Alle reacties Link kopieren
Jean de Florette en het vervolg Manon de Sousse. Met een nog jonge Gerard Depardieu
Ik vind hier dingen van.
En spelend in Frankrijk: "A hundred-foot journey"
Alle reacties Link kopieren
Call me your name... nu in bios: prachtig!,
Mocht je ook willen uitwijken naar feel good Indiaanse sfeer: "The best exotic Marigold hotel"
À la Folie... Pas du Tout ook met de mooie Audrey Tautou
Alle reacties Link kopieren
Trois couleurs van Kieslowski. Oudje, meer diepgang en serieuzer dan Amelie maar zo mooi. Met Juliette Binoche.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje bedankt voor de tips allemaal! Ga alle trailers bekijken en kijken in welke film ik me vanavond ga verliezen :heart:
claire1111 schreef:
16-06-2018 20:08
Klinkt goed! Helaas op geen van beiden te vinden. Ben niet goed in downloaden dus als iemand daar ook tips voor heeft... :)
Je kunt ook films zien zonder te downloaden.

Je googled dan op film X watch free online en het volgt zich vanzelf.

Je moet dan alleen wel soms wat oppoppende irritante blote borsten reclames weg klikken, maar die zijn gelukkig niet virusdragend.
anoniem_91778 wijzigde dit bericht op 16-06-2018 20:34
0.22% gewijzigd
Dat is strafbaar tegenwoordig Iris1969.
Alle reacties Link kopieren
Geen Frankrijk, maar wel die sfeer "A walk in the clouds". Speelt zich voornamelijk af op een wijngaard.
Henk-en-Roelie schreef:
16-06-2018 20:34
Dat is strafbaar tegenwoordig Iris1969.
Meen je dat? Oh goed om te weten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven