Entertainment alle pijlers

Wat kijken op tv (Geen netflix)

16-06-2018 22:47 20 berichten
Voor mijn gevoel is er bedroevend weinig op tv tegenwoordig. We hebben netflix maar dit werkt niet op dat Ziggo tvding boven.

Iemand nog leuke aanraders?
Om 23:00 uur Pinkpop :-)
Voetbal |-)
Alle reacties Link kopieren
Tlc en ID
Kan je er geen chromecast oid aan hangen?
Alle reacties Link kopieren
Pinkpop! Nu op npo2 extra.. Straks om 23u een compilatie op npo3
Nou, Pinkpop dus.
Alle reacties Link kopieren
ik kijk altijd op tv gids online en neem alles op wat me leuk lijkt en ik niet direct kan zien.Heb ook geen netflix of filmabo, want weinig geld.
NPO 2 extra. Bij ons op 222.
Pinkpop Foo Fighters, hele concert. Daarna Nederland 3 voor reguliere PP uitzending.
Of op NPO 2 extra..andere PP optredens terug kijken.

MOSTERD. :-D
Nemaìn’ schreef:
16-06-2018 22:50
Kan je er geen chromecast oid aan hangen?
En dit. Voor 35 euro heb je ook alles boven.
Terug kijken
Op BBC First heb je de Durrels. Seizoen 1 is in de herhaling (zie zo 10 juni). Seizoen 2 was via "on demand" te kijken en seizoen 3 is ook opnieuw.

Vanwege vaderdag zijn er ook meerdere films te bekijken als cadeau.
O Ziggo... dan weet ik het niet zeker.

Maar Pinkpop kan je ook terugkijken vanaf het begin en dan saaie stukken spoelen.
miedo schreef:
16-06-2018 22:59
ik kijk altijd op tv gids online en neem alles op wat me leuk lijkt en ik niet direct kan zien.Heb ook geen netflix of filmabo, want weinig geld.
Ik heb dus geen idee wat er beetje leuk is. Wat neem je zoal op?
miedo schreef:
16-06-2018 22:59
ik kijk altijd op tv gids online en neem alles op wat me leuk lijkt en ik niet direct kan zien.Heb ook geen netflix of filmabo, want weinig geld.
Als je niet zo veel internet gebruikt/nodig hebt kan je beter je TV abonnement opzeggen.

TV abbo is eigenlijk duurder dan Netflix en NL ziet samen. Dan kan je ook bizar kijken.

Het is dat ik gewoon niet toekom met de meeste losse abonnementen qua internet. Dus heb ik zo'n duur alles in abonnement. Waarvan eerst minimaal de helft het TV bedrag was.
Seizoen 4 van Nashville op FOX is begonnen. Ilse De Lange zit nu in seizoen 5 of 6 in Amerika.Laatste seizoen 6 dan stopt het jammer genoeg.

The Split op BBC First waarin ook een Nederlandse acteur meespeelt,ben zijn naam even vergeten...…
Habbekratz schreef:
17-06-2018 15:56
Seizoen 4 van Nashville op FOX is begonnen. Ilse De Lange zit nu in seizoen 5 of 6 in Amerika.Laatste seizoen 6 dan stopt het jammer genoeg.

The Split op BBC First waarin ook een Nederlandse acteur meespeelt,ben zijn naam even vergeten...…
Barry Atsma volgens mij.
Volg hem op social media en daar zag ik laatst iets voorbijkomen waarin hij zei dat hij in een buitenlandse serie meespeelt :P
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk graag 24kitchen. En detectives. Die zijn er nu lekker veel op npo2 en zo'n npo-extra zender.
Alle reacties Link kopieren
1-Aapje schreef:
17-06-2018 06:05
Ik heb dus geen idee wat er beetje leuk is. Wat neem je zoal op?
Ik neem vaak op "de gevaarlijkste wegen van de wereld, the good docter detectives op bbc first, pinkpop van alles eigenlijk.
Dr Pol ook wel aardig, ik geloof op sbs 6.
Vanavond op ned 2 om 22.40 nog Grantchester detective
Moet wel erbij zeggen dat het tv aanbod nu minder vind worden, nu de schoolvakanties helaas binnenkort weer beginnen.
Alle reacties Link kopieren
TO, heb je een dvd-speler boven? Dan kun je met een bieb-abo wss ook flink wat series en films lenen en lekker boven kijken.
Celaena_Aelin schreef:
17-06-2018 19:22
TO, heb je een dvd-speler boven? Dan kun je met een bieb-abo wss ook flink wat series en films lenen en lekker boven kijken.
Nee oude tv waar die niet meer werkt helaas.
Alle reacties Link kopieren
1-Aapje schreef:
18-06-2018 14:22
Nee oude tv waar die niet meer werkt helaas.
He jammer! Anders was dat nog een optie geweest.

Is er een tweedehandsje op marktplaats te vinden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven