Entertainment alle pijlers

Americas Next Top Model Seizoen 21

18-06-2018 21:04 339 berichten
Wie kijkt er nog meer?
welke zender?
RTL 5, vandaag begonnen om 20.30 met een dubbele aflevering
Heb 'm al snel onder de programmeer gezet. Wel de helft van afl1 gemist, je had net ff wat eerder moeten roepen hier ;-D
Misschien niet heel politiek correct hoor: maar ik vind die modellen met vitiligo maar niks.
Zelfde geldt voor modellen met down of obesitas. Ik heb er niks mee.
Het wijkt mij teveel af.

Verder: leuk dat het weer begonnen is! Driemiljoen keer leuker dan die melkboerenhonden Nederlandse versie. Lekker hysterisch!
Ik hou er van<3

En ik hartje Cory.
Hahahahahahahahaha :-$

Ja k dacht er net te laat aan, een topic hahaha, Maar je hebt nog niet veel gemist, ze zijn nog aan het selecteren en voorzie alweer een hoop drama ! :popcorn:
Ik was net op tijd!

En wat kwam daar ineens een Barbie binnen lopen? Vlucht gemist.
Maar wat doet ze überhaupt bij antm? Ik vind het niet mooi, niet apart, alleen maar ordinair
Hee, achter Barbie zit eigenlijk best een mooi meisje
Yggdrasil- schreef:
18-06-2018 21:23
Misschien niet heel politiek correct hoor: maar ik vind die modellen met vitiligo maar niks.

Verder: leuk dat het weer begonnen is! Driemiljoen keer leuker dan die melkboerenhonden Nederlandse versie. Lekker hysterisch!
Heb ik ook hoor, het is allemaal te afwijkend, respect dat ze een kans krijgen maar ik vind het zelf voor modellen echt niet mooi.

Zeker leuk dat het weer begonnen is ja! Lekker over the top trashen hahahahaha.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 18-06-2018 21:54
3.68% gewijzigd
Moccachino schreef:
18-06-2018 21:30
Hee, achter Barbie zit eigenlijk best een mooi meisje
Zeker! Al die fake zooi er af en dan is ze best knap.

Oh en nu al de Romeo en Danny clash, hopelijk blijven ze er allebei lang in haha. Lekker een keer male drama er tussen.
Alle reacties Link kopieren
Kun je deze ook ergens terug kijken? Of komr ie op netflix of videoland te staan?
O; dat wist ik niet. Wat jammer. Zo'n leuk maandagavondprogramma.
Bedankt voor de tip; ik ga het zeker terugkijken via de ziggo-app.
Zal wel op videoland komen denk ik toch? Geen idee, ik kijk zelf altijd gewoon op tv haha.

Tijdschriftenverslindster ja ik zag het ook pas vandaag. Leuk dat je ook gaat kijken!
Top ik wist het ook niet

Ik heb zelf Vitiligo... dus ben wel benieuwd. Ik ga het zo even terug kijken.
Ik ben fan van Romeo ;-D

Hou wel van androgyne types bij modellenwedstrijden. Kun je veel kanten mee uit en is toch wat aparter dan een gewone mooie man of vrouw. Maar die gevlekte huid vind ik dan weer teveel afleiden, hoewel de vrouw in kwestie wel heel veel zelfvertrouwen uitstraalt.
Die Romeo heeft echt een probleem. Dat je je zo over iemand kan opwinden. Dat is niet gezond hoor.
Ik ga verder niet meer kijken. Ik vind het in Amerika altijd zo overdreven.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat Cory mee doet en wat doet hij het presenteren relaxed.

Ik zit nu terug te kijken

"Having a halleluja" :hihi:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Cory? Waar?
redbulletje schreef:
19-06-2018 10:12
Ik ben fan van Romeo ;-D

Hou wel van androgyne types bij modellenwedstrijden. Kun je veel kanten mee uit en is toch wat aparter dan een gewone mooie man of vrouw. Maar die gevlekte huid vind ik dan weer teveel afleiden, hoewel de vrouw in kwestie wel heel veel zelfvertrouwen uitstraalt.
Ik vind Romeo ook leuk!
Wel jammer dat de clash met Danny nu al tot een einde komt.

Cory heb ik alleen maar gezien in het eerste stukje bij de casting, toen hij naast Tyra stond. Maar verder niet meer....
okee, dan zal dat in 't stuk zijn dat ik gemist had (omdat dit topic te laat werd geopend :P )
Ik was vorig jaar fan van Cory!
Alle reacties Link kopieren
Heerrrlijk dat het weer begonnen is. Wat een arrogante types weer. Genieten.
En fijn dat Miss J ook terug is en Cory :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het topic gisteren en heb het ook meteen opgenomen en kijk nu.

Vervelende types meteen weer. Leuk :P
Ik ga nu de eerste aflevering bekijken. Erger me al tijdens intro; wat een stom filmpje van Tyra. Dat model met Vitiligo heb ik al vaker op tv gezien.
Ik zie alweer veel te veel tattoo's voor topmodellen.
Die Adam; wat een verschrikkelijk figuur zeg.
Mooi hoe Kelly Cutrone die ober die vorig jaar Tyra had bediend, aanpakte. :worship:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven